fredag 20 augusti 2010

See you tomorrow!

 Picture borrowed from Decor Pad.

Hej alla bloggvänner!
Det var ingen förkylning utan en sprucken tand som bråkat i smyg och ställde till elände... Nu tusen spänn fattigare, men en miljon gånger gladare så är den uslingen äntligen utdragen!

Ikväll hade jag gärna legat i detta badkar med lite mysig uppassning... Något sånt badrum har vi tyvärr inte, men mysig uppassning det får jag i alla fall här hemma i kväll!

En trevlig Fredagkväll önskar jag er! Vi ses i morgon!

It was a cracked tooth that made me so sick... Now it's finally gone! Tonight I would have loved laying in a bath like this... Instead my dear family is taking good care of me! See you all tomorrow!

Puss från tandlösa Suss ;)

13 kommentarer:

Alberte sa...

Huff og huff. Tnnverk skal man ikke spøke med!
Lekkert bad. Ja, men hade nok blitt fort frisk i slike omgivelser!
Ha en deilig helg.
Klem, J

Mamma C sa...

Tänka sig vad en tandusling kan ställa till det. Men skönt att du är bättre igen.
Kram mamma C

Lauras gård sa...

Såå dyrt att gå till tandläkaren. Det kostar ju några hundra bara att kliva över tröskeln... Skönt för dig att vara av med värken. Hoppas tanden satt så till att det går bra att leva med gluggen. Kommer tandfén även till oss som inte är överlyckliga över att tappa tänder? Det borde väl ge bättre utdelning för sådana tänder;) Kram Stina

Livet på Sjögård sa...

Urk. Jag har oxo ett sådant besök framför mej... en misslyckad rotfyllning, eländiga tand som plågat i över 1 år redan :(

Härligt badrum.... med god tur e halva vårat hus i samma storlek som det där badrummet... ;)

n o r d i n g å r d e n sa...

Blev helt kallsvettig innan jag gick in, såg den lilla bilden och tänkte, nog f-n har hon ett snyggt badrum så det räcker: ) En tand??!! Vilken tur att ni kom fram till det, mycket konstigt kan hända med kroppen, tur det löste sig, ha en trevlig helg! Mari.

fröken knopp sa...

usch, det där lät inge vidare!! Hoppas att du snart mår bättre!!

O att du får en härlig helg!!

Kramar Elin

//G. sa...

Vad skönt och höra att du mår bättre igen.
Njut och ha en skön helg.

Kram //G.

Tulipa sa...

Det lät lite läskigt!

Vilken tur att det är fixat nu då! Även om det är dyrt att gå till tandläkaren så är det en plåga man betalar för att få löst!

Kram mariette

Anci sa...

Hej !
Skönt att du är bättre nu. Tänk att det var en tand :o

Inspirationsbilden är vacker.

Kram
Anci

Tina sa...

Skönt att vara på benen igen förstår jag. Tänder kan onekligen ställa till det!
Jättevacker badrumsbild, har den själv i favoritmappen.
Då jag är utan badkar i mitt hem är ju ett badrum som detta obeskrivligt eftertraktat!

LOPPISLIV sa...

Skönt att du mår bättre igen. Ingenting är ju roligt när man är sjuker, då vill man bara en sak...att bli frisk! Vackert badrum du visar bild på, men bilden i förra inlägget blev jag helt tagen av, den på knoppbrädan och lilla korgväskan, ahhh så vackert och enkelt. En stil helt i min smak :-) Ha en finfin lördag. Kramis Paula

Anonym sa...

Hej Sussane!
Har oxå problem med en tandusling
som strular ibland,finns inget värre än tandvärk.
Ljuvligt badrum du visar.
Kraam Therese
(herbretantik.se)

me and alice sa...

Hej Therese!
Ahhh har du också problem med en tand. Jag drog ut min, men problemet kvarstår... Man blir tossig av all värk!
kramis Susanne

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin