lördag 14 augusti 2010

Tomorrow...


I morgon kommer vår älskade Brallizunge hem igen! Gud vad jag har längtat efter henne... Hon blev kvar en vecka extra i Stockholm men hon har varit i goda händer hemma hos sin kompis...

I dag är det en stor dag för Alice! Hon ska vara bakgrundsdansare till Sean Banan! Tänk att vara 14 år och få vara med på något sånt! Jag hade aldrig vågat när jag var i den åldern... Annat är det nu när man är över 40 och ingenting är speciellt skämmit längre, hihi...

Konserten har runt 50.000 besökare så det är ingen liten publik och det är flera stora artister med... tex. Flo rida, Lazee och Madcon (ni som gillar hip hop vet vilka det är). Just nu är hon där och har scenrep!

Lycka till hjärtat! Vi älskar dig!!! 

Tomorrow our darling Alice is coming home again. She stayed one week longer in Stockholm to visit her dear friend Fanny... Today is a big day for Alice. She is going to be a background dancer for an artist called Sean Banan. It's a pretty big consert with around 50.000 people in the crowd. There are other artists playing too... For exampel Flo Rida, Lazee and Madcon... Imagine being fourteen and doing something like this. My god, I would have peed in my pants... hi,hi!

Nu ska jag ge mig iväg! Ska på loppis hos Hanna! Den börjar klockan 11! Nä skoja bara... (tänkte lura er så jag fick vara där själv en stund ;)) Hon har loppis i dag och i morgon mellan 10-16!

Kramelikram Susanne Banan

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vad häftigt! Du måste vara hur stolt som helst!
Kram på dig och dottern.

Catta

lottens vita och gröna sa...

wooooooooooooooow ska hon vara på the voice, kanske jag drar in med de stora och kika på lite ruuuuuuuuuuumpa ala sean banan, guuuuuuuuuuu så coolish att få dansa med så mycket publik, hon är verkligen grym!!! hälsa brallizen, må väl, varmkram lotten

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin