onsdag 11 augusti 2010

I will nick this idea!


När vi var i Södertälje en dag såg jag något som jag fastnade för direkt...


Dom hade planterat i stora oljefat...
Vackert slitna och vitmålade såklart...

Jag säger bara; Så snyggt!!! Den ideén kommer i alla fall jag knycka! Kommer bli perfekt i min köksträdgård jag håller på att planera...

Love this idea I saw when I was in a town called Södertälje! To plant in old oil drums. I'll nick it right away!! I think it's so beautiful and will be perfect in my new herbgarden next year...
Kram & Puss från Suss

11 kommentarer:

Mjuka sa...

Så snyggt!
Kram Malin

(eddas) sa...

Den var kjempestilig:)
Det blir nok flott hos deg...
nyt dagen
eddaKlemmer

signerat 71 sa...

Så super läckert.
Jag planterade ett fikonträd i en stor målarhink, men fick plantera om den. Vet inte varför den helt plötsligt började hänga, men fick för mig att hinken kanske inte varit helt ren.
Ha en skön onsdag!
Kram J

Unknown sa...

Toppen grej!!
:):):)

Kramis, Annaleena

Vintage House sa...

Hej,
Jag tror oxå att jag snor den idén:)
det var ju bara så läckert...
kram
sandra

Norrfrids Eija sa...

Oljefat har jag liggandes på gården, nu slipper jag köra dessa till tippen!
Super idé!

Alberte sa...

Super ide!
dekorativt og annerledes.
Du har et vakkert bloggnavn!
♥ Jannicke

Tulipa sa...

Ja, det var inte dumt!
Det är nog fler som nappar på den idèn!
Riktigt läckert!

Kram Mariette

koralee sa...

I agree..go for it my friend. xoxo

Systrars söta sa...

Hej Suss!! Åååå vad fint, måste sätta fart att jaga oljefat alltså...:-))

My Dream Canvas sa...

I am so glad to have found your lovely blog.I am hosting a jewelry giveway so would love for you to stop by.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin