lördag 21 augusti 2010

Love blogging...

Showing an old pic from our guestroom...

Halloj i stugorna!
Kikar in en snabbis igen bara för att det är så kul att blogga. Sitter och kollar in gamla bilder och hittade det här fotot på gästrummet.
Hmm... Nu blev jag sugen på att ta in månborden igen! Inte bra att kolla in gamla bilder, hihi...




Keep on blogging dear friends! Ska göra lite nytt på bloggen med hjälp av scrabbles brickorna...
Vi kanske ses senare. Ha en härlig Lördagkväll!

Kraam Susanne (somblirtokigavtandvärkfortfarandeochharfåttutslagavvärktabletterna...grrr...)

10 kommentarer:

Aloha přátelé... sa...

We will:) I was just looking at your previous post about slipcovers. I absolutely love your home. I dont speak swedish but read all your english parts of the posts.
Have a great weekend! Greetings from Prague, Jana

Unknown sa...

Klart du ska ta in månborden, de är ju sååå fina!

Kram Catta

hemtrevnad marie sa...

Å, ljuvlig bild!!
Jag skulle absolut ta in borden!!
Ja, jag har allt sett att det är från ditt hem reklamen för Bemz överdragen i linne är!:)
Hoppas tandvärken ger sig, hade liknande förra hösten en tand som sprack...hu!
kraam

Alberte sa...

Det er det vakreste bordet jeg har sett! For et bilde. Sofaen også...
Love love love!
Ha en deilig lørdag!
Klem, J

20-talshuset sa...

Jättefina månbord! Skulle jag definitivt ha framme om jag hade några... Mycket fin bild!
Ha en så bra lördag du kan trots t-värken. /Kram Anna

Dreamy Whites sa...

I just love your home!
I could look at your images all day long.
I love this image!
Happy blogging....
Hugs from California,
Maria

Kamomilla sa...

Just det- keep on blogging, det ska du göra!! Hit kikar vi ju alltid in! :)

Anonym sa...

Susanne, du har verkligen den bästa inredningsbloggen!
Bra med uppdateringar personliga bilder och bra tips å trix.
Tack!! Älskar ditt köksbord, har du behandlat det på något sätt? Håller på att göra ett nu av en gammal bakbordsskiva och ett gammalt slagbords udnerrede och vet inte riktigt hur jag ska göra med skivan :)

me and alice sa...

Hej anonym!
Tusen tack för din superduperfina kommentar!!!
Vårt bord har ett gammalt underrede som jag målat vitt. Bordskivan är tillverkad av gamla golvplank och länge hade vi skivan omålad. När jag sedan ville måla skivan tvättade jag rent det riktigt och slipade den lite och målade sedan skivan med snickerislip. Sedan efterbehandlade jag med vax och det har hållit otroligt bra...
Lycka till! Ditt bord blir säkert jättefint!
Kram Susanne

me and alice sa...

Ha, ha... Jag igen! Nu förstår jag att du menar vårt bord i matrummet. Det gamla bockbordet. Det är från 1700-talet och är helt obehandlat. Den härliga patinan har det fått av måånga års användning...
Kram igen!
Susanne

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin