söndag 15 augusti 2010

Homemade...



Har målat några svarvade trädelar! Ni får se senare vad jag ska göra med dom...




Äntligen har vår skrutta kommit hem. Hemlevererad av morfar...
På bilden ser ni henne med självaste Sean Banan...

I've been painted some homemade knobs. Show you for what later when I'm done...
On the picture is our darling daughter with Sean Banan A famous Swedish artist, who she was the background dancer for on stage yesterday...

Kramelikram från en lycklig mamma! (somharhelafamiljenhemmanu)

8 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Här är det morotstema ser jag, läcker klänning du fyndat! Hm, vad ska du nu hitta på, spännade som alltid och Alice är så söt men herr banan känner jag inte till: ) Mari.

Vida sa...

oj så roligt för Alice..vilken grej att få vara med om:)

nyfiken som sjutton vad det ska bli av de vackra vita...

underbarasensommarkram
Vida

Olivia sa...

Åh det låter som om du har någonting i kikaren... Vad kul att bralliz hade det så kul ;)

BONUS TILL DIG
Vill du vinna en urcool väska så klicka in på min blogg och anmäl dig ;) jag veeet att väskan skulle passa dig bra!!!

KRAM
OLIVIA ♥

Alberte sa...

Godt å ha familien samlet - da kan en mamma slappe av!
Med ønsker om en deilig uke fra Bergen!
♥Jannicke

Mina dagar sa...

Allt du gör blir så fint! Så jag är övertygad om att det här kommer att bli något riktigt fint!
Vet inte vem herr Banan är men kul att dotterna fick vara med!
Kramar Eva

Millas hem sa...

Allra bäst när alla är samlade!=)

Kramen

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad nyfiken jag blev ska bli kul att se vad du ska hitta på ;o)
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej Susanne,
Nu blev jag nyfiken - vad skall det bli? Jag har ett gäng med liknande svarvade delar, bl a från en spinnrock som just nu bara står i en burk.

Morötter får vi inga i år, någon åt upp alla frön och sedan det som lyckade komma upp, suck!

Som svar på din fråga så har jag jobbat som reseledare i en massa år i mitt tidigare liv, därav min tid på Sri Lanka.

Kram Monica

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin