lördag 14 augusti 2010

Rosemary...




 Hej hopp goingar! This is me efter 8 timmar på stan i supervarmt väder. Fötterna ömmade som bara fasiken så finskorna åkte i väskan. (Stor tantvarning när man har extra skor med sig!!) He, he... 
Jag var bland annat på NK och shoppade loss...


Köpte tyvärr inga snygga märkesplagg. Även om det skulle behövas för jisses vad jag ser ut på bilderna.
Men vad köpte jag då?



Ja, ni ser rätt! Jag var på NK och köpte skurgrejer! Det ni, men det är inte vilket skurmedel som helst utan ett helt underbart med doft av rosmarin...
 Är man riktigt klok eller?! För er som är nyfikna så finns det nere på NK:s matavdelning för 45 kronor flarran och är helt ekologiskt...

 Bara att spraya på och torka av och på köpet får man god lukt hemma och ett rent samvete! Bra, eller hur?

A couple of days ago I bought this nice ecological multi surface cleaner with lovely rosemary scent... Sorry for the bad pictures of me!!! This the look I get after shopping for hours a whole super hot day... ;)
Have a great Saturday!

Happy cleaning!
Puss från Suss

7 kommentarer:

koralee sa...

You are adorable!!! I do not think you could take a bad photo.

Yummm rosemary..must be amazing. xoxoxo

Vintage Home sa...

...hahah...you are hilarious!

Lilla huset på prärien sa...

Ha ha Suss! Vad kul bilder på dig - tack för att du delar med oss. Vad roligt att vara på NK! Det var ju år och dar sedan jag var i Stockholm känns det som. Önskar jag fick åka dit och shoppa snart...

Ha en mysig helg!

Kram Jenny

signerat 71 sa...

Så söt du är - ler åt både dig och ditt fynd;)
Åtta timmars shopping i stora staden och hem kommer du med skurmedel (jag håller med om att skurmedlet verkligen verkar nice), men ändå...
Ha en skön helg, vila och njut av doften!
Kram J

Anci sa...

Hej,
Tack för att du bjuder både på tips och på dig själv !

Kram
Anci

Alberte sa...

Du ser flott ut! Ingen kan se at du har slitt deg ut på shopping:)
Viktig med et rent hus som lukter godt!
Ha en skjønn lørdag!
Ps: Her er det ikke rent - så den sprayen hadde gjort seg!
♥♥♥
Jannicke

rosenskära sa...

Hahahaha - precis det där hade jag också kunnat göra! Klädkontot är inte stort här hemma, åtminstone inte för mig... Men bra-att-ha- grejer, ja, det kan åka ner i shoppingkorgen lite hur som helst!
Lena

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin