lördag 14 december 2013

UTLOTTNING


 
 
Hej!
Här kommer en liten utlottning till er igen!
 
 

 
 
 
Den här gången lottar jag ut
två planschalmanackor designade av
Lisa Göthberg, grafisk formgivare och illustratör som bland annat driver webbutiken lisalisa.
 
Affischen har snygga trendiga Harlekin-mönster och egen typografi tryckta på grovgrängat obestruket 300g papper.

Affischen är 29×48 cm och finns i svartvitt med gråbrun botten,
eller djup nattblå i kontrast till lime vit botten.

 
 

 
 
För att ni ska hinna få den innan jul kör vi en snabbare utlottning och de två
vinnarna presenteras här på bloggen redan på 
måndag kväll den 16/12.
 
Det enda du behöver göra för att delta är att lämna en kommentar här till detta inlägg om vilken färg du vill ha på almanacksplanschen!
 
Tusen tack till Lisa som sponsrar med de fina planscherna.
 
Lördagen den 21/12 är det Julmarknad på Haga Nygata i Göteborg och där hittar ni Lisa Göthberg och hennes fina produkter.
 
Kram och lycka till, vi hörs på måndag!
 
Susanne

30 kommentarer:

Linda sa...

Jag vill så klart vara med och få chansen att vina en fin almanacka i svartvitt med gråbrun botten.

Kram Linda

Anonym sa...

Hej!
Oj vilken vacker almanacka, den hade verkligen gjort sig i vårt kök. Håller tummar och tår på tur �� Jeanette

Clarieke sa...

Wow! I hope you'll also ship worldwide :) I would like to win the black-white one with grey and brown!
Clarieke

Anonym sa...

Blev så upprymd av utlottningen att jag glömde skriva färg, svartvitt med gråbrun botten önskar vi oss�� Jeanette

Anonym sa...

Oh, denna skulle jag ha glädje av för att hålla reda på vilken dag det är.
Majja Olsson <3

Mikaela sa...

Dom var ju galet fina båda två!! Men jag tror den vita med grönt skulle passa alldeles perfekt hemma hos oss :)

Anonym sa...

Glömde färgen, väljer den svart,vit,gröna.
/Majja

Malin - Stjärnflocka sa...

Åh så snygga!!!
Den med limegrönt skulle passa perfekt i min nya pysselhörna i dotterns gamla rum :)

fem barns mamma sa...

Åh, den svartvita med gråbrun botten passar perfekt i vårt kök som vi ska renovera i mellandagarna!!!!!
Kram Emma

Anonym sa...

Fina båda två! Väljer den med gråbrun botten, den ska min dotter få när hon fyller 21 år den 4:e jan. Om man skulle råka vinna...

Anonym sa...

Å vilka snygga! vill väldigt gärna vara med å tävla! Om jag skulle ha tur att vinna skulle jag ta den med gråbrun botten, men det är ett svårt val...
Trevlig tredje Advent
Mvh Veronica Ö

ANNIKA sa...

Jättefina båda två...väljer den svartvita med gråbrun botten.Hoppas nu på en fin julklapp till hela familjen...
gustafsson.57@hotmail.com

annelie_ua / blomsterochbakverk sa...

Åh vad fin, jag är gärna med. Har jag turen med mig önskar jag den med vit botten. //Annelie

vadmalen sa...

Vilken trevlig tävling och så lätt bara att skriva en kommentar.
Urhäftiga planscher!!!
Skulle jag ha den stora turen skulle jag välja nattblå-lime!

Dronninghuset sa...

Jeg ønsker meg dyp nattblå/lime/hvit.
skikkelig flott denne da.
fin kveld til deg
hilsen TOVE

Anonym sa...

Åååh snygga!!!//christine larsson

Eva sa...

Vilken superfin almanacka, det är annars inte det vackraste som finns..Jag skulle helst vilja vinna den svart-vita med gråbrun botten :-) Kram

Anonym sa...

Åå vad snyggt, gillar verkligen den blålime-iga! #miaphall

Matilda sa...

Snygga! Är med :)

Vill gärna vinna den med inslag av lime.

Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

Jenny sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om denna snygga almanacka och jag önskar mig den svartvita med gråbrun botten!

Kram Jenny

Anonym sa...

åh va fina,bägge två!
svartvitt är ju min stil...Annika
dojjan74@hotmail.com

Anonym sa...

Är absolut med och slåss om den bruna, svart, vita postern.
Tittade på hennes sida och såg mycket fint. gillade kalendern.
Hälsning från Anderssonskan

Anonym sa...

Älskar kombinationen harlekinrutor, djup nattblå och lime. Så fin !
Adventshälsn från Nilla H

Anonym sa...

Sent ute !! men den svart vita skulle
passa mitt hem.

Så fort det går !! Trevlig tredje
advent. Hälsningar Maggan

Anonym sa...

Oh så fina. Hoppas man kan ha lite tur. :) Jag skulle vilja vinna den svartvita med gråbrun botten. <3

yvonne sa...

Den med limefärg skulle gärna få pryda min vägg! :)

Fru C sa...

Skulle väldigt gärna vilja vinna den limefärgade. Lime är 'min' färg :)

Anonym sa...

Oj, vilken fin almanacka! Den med vit botten och limefärg tycker jag var supersnygg. Tävlar gärna om en sådan, hade blivit en super julklapp =).
Mvh Reneé Ahlqvist
reneeahlqvist@yahoo.se

Lizz sa...

Ååå så coola! Är gärna med i utlottningen!
Lizz

Ciccan sa...

Jättefina! En svart/vit/brun skulle passa bra hos mig!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin