tisdag 17 december 2013

Sugen på en ask med lyxiga praliner?



 
 
Jag fick ett fint paket med ett brev på posten:
 
Hej Susanne!
Vi gillar din blogg och tycker du är värd en gyllene stund...
När unnade du dig själv en gyllene stund senast? Finns det något bättre än att få koppla av med tända ljus, ett gott kaffe eller thé och lyxiga chokladpraliner? Ett enkelt sätt att sätta guldkant på vardagen.
 
Vi hoppas få kunna bjuda dig på en sådan stund! 
Hälsningar Ferrero Rocher
 
Tusen tack, en sådan stund kunde inte kommit lägligare än just nu! ♥
 
 
Även en av er läsare har nu chansen att få en ask med dessa drömpraliner från italienska
 
Du lämnar bara en enkel kommentar till detta inlägg där du kort beskriver hur du brukar förgylla just din vardag!
 
Redan i kväll den 17/12 efter 21.00 meddelas en vinnare i detta inlägg!

UTLOTTNINGEN ÄR AVSLUTAD!

Grattis säger me & Alice till ULRICA A!

Hoppas chokladen kommer sätta lite extra guldkant på din dag.
Vill du vara vänlig att maila din adress till me.and.alice@hotmail.com så vidarebefordrar jag adressen till
Ferrero Rocher så sänder de chokladen till dig!
 
Kram Susanne

17 kommentarer:

Veronica sa...

Hej, jag vill gärna vara med och tävla om dessa godingar :) Hur jag förgyller min vardag, ja kaffe å en godbit, det är guldkant på tillvaron! Är choklad älskare det är det enda godis jag gillar :) Dessa praliner har jag bara köpt och gett bort som present, skulle vara roligt att få "presenta" sig själv...När man förgyller sin vardag med en chokladbit så är det ju tur att även promenader är guldkant ;)
Kram Veronica
ostman.veronica@gmail.com

julianna sa...

Hej!
Är gärna med. Jag förgyller min
vardag med att umgås med min dotter, tex att spela spel och pyssla i hemmet. Ferrero Rocher är min favoritchoklad på julen. Så när jag har den hemma njuter jag varenda sekund när jag äter den.

Mvh Julianna

Anonym sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar om dessa, mina favoritpraliner. När jag vill förgylla min vardag går jag hem lite tidigare från jobbet, dukar fint och lagar mat som får ta lite längre tid. Att äta tillsammans med hela familjen utan stress är lyx och det sätter guldkant på vardagen. Kram Stina Thisner

Ulrika A sa...

Hej Susanne !när jag förgyller min vardag går jag in på din blogg som är så läkande o fin just nu är det så jobbigt jag ska opereras på torsdag o är så rädd :( jag älskar choklad så det skulle vara en tröst att få vinna ,kram Ulrika

Anonym sa...

Hej.
Att förgylla vardagen för mej är att sitta med en kopp kaffe, ett tänt ljus och kanske en chokladbit, samt samtidigt läsa en bra bok:).
hälsningar
Elisabeth

susanne sa...

Förgylla vardagen - att sitta en stund vid öppna spisen med en kopp te och en ny tidning, när man tidigare har satt barnen i en lugn aktivitet så man verkligen hinner njuta av lugnet en stund! Jag vill gärna vinna lite choklad till guldstunden också! /Susanne

sommar-rummet sa...

Att förgylla min vardag kan bestå av en kopp latte i favorithörnet av soffan, en brasa i kakelugnen och ett inredningsmagasinen... Kram Marith

Malin - Stjärnflocka sa...

Att ge något till någon annan som man tycker om är att förgylla vardagen tycker jag!
Att göra frukost på sängen till dottern, baka bullar så det doftar när sonen kommer hem eller laga något gott till mannen.
Min stund blir förgylld när jag får blommor, choklad, ett bad eller doftljus av någon som tänkt på mig.

Carina sa...

Jag brukar förgylla min vardag med något gott
Dessa har jag aldrig testat
ser så goda ut så nu hoppas jag på tur

Anonym sa...

Extra trevlig blir tillvaron när vi tänder en brasa i öppna spisen och hela familjen samlas och myser.
Det kommer vi att göra i jul och då hoppas jag att vi får smaska på dina goda praliner! ;)

En God Jul önskar jag Dig!

/Ulrika B

Caroline/ Tjejligan sa...

Som sexbarnsmamma så blir man trött och sliten. Så tänk vilken lyx det skulle va, att få njuta lite av Ferro Rocher i lugn och ro och titta på Meandalice blogg!;-) <3

mammamia sa...

Med choklad, såklart!!!

Anonym sa...

Vill gärna vinna-älskar choklad!
Förgyller tillvaron med att hänga med barnen,jobbar heltid,långa dagar,så varje stund med dem är lyx
dojjan74@hotmail.com

Anonym sa...

Lättare fråga att besvara har jag då aldrig fått! Med frasiga underbara Ferrero Rocherkulor såklart! Därtill en god espresso och jag befinner mig på de saligas ängder istället för i fåtöljen framför TV:n hemmavid.

Hälsn. agnahs@gmail.com

Rosenvit sa...

Skulle gärna förgylla denna kväll med att sitta uppkrupen i fåtöljen med en god kopp te och pralin efter en varm dusch.

Hälsningar
Anna

Mirre Syr sa...

Tonårsbarnen är alltid på språng och stunderna hemma blir färre och färre. Det förgyller min vardag när man lyckas fånga dem i flykten och kan få sitta ned en stund och prata och skratta tillsammans....

Anonym sa...

Fin blogg som jag nyligen fått tips om av en vän! Det vore kul att vinna en lyxig chokladask!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin