måndag 9 januari 2012

timeless white beauty





































pic via

Trendiga prylar och kök i all ära, men i mina ögon är det inte mycket som går upp mot detta vackra kök.
Jag är en sån som gillar alla sorters kök. Ena dagen vill jag ha ett ultramodernt kök med alla finesser som finns att uppbringa för att sedan nästa dag vilja ha ett kök i en underbar, enkel, lantlig stil.

Jag tycker den här köksbilden är otroligt vacker och tidlös. Det i en kombination med lite rostfria vitvaror och andra personliga detaljer tror jag är en stil som är väldigt hållbar i längden.
Ja, om man nu gillar det lantliga vill säga... ;)

Nu blir det en tripp till mataffären. Skåpen ekar tomma här hemma efter alla helger...

...........................

I love the kitchen on the picture, and to combine that with some steel items I think you'll have a kitchen that will last for many years.

Well, if you like the country style of course... ;)

See U

Susanne

7 kommentarer:

Vida sa...

så himla vacker bild..här är en till som gillar kök i en enkel lantlig stil;o) då har man friheten att lätt och snabbt ändra efter humör och säsong;)

Vidalångpromkram

Lilla huset på prärien sa...

Mmm det är verkligen underbart det där köket! Och så fridfullt det ser ut med brödet också.

Var filmen bra igår??

Kram J

Gosia sa...

The kitchen in the image is absolutely stunning in its simplicity. Yes, this is the style I love to live with, too. Thanks for all the inspiration throughout last year, looking for more in the New Year. Wishing you love, health and plenty of creativity - Gosia

Anonym sa...

Vilken härlig bild. Köket är helt underbart.
AC

Bromans Bravader sa...

Kanonfint kök! Och jag är som du, vill ha allt...alla sorter, alltid!
Kram

Anonym sa...

I love it too....and I just pinned this photo on Pinterest the other day!

ciao bella
creative carmelina

Gabriella sa...

Så fin bild, härligt det såg ut!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin