söndag 8 januari 2012

easy to move

Hej på er!

I dag har vi haft en riktig slappardag och bara såsat runt i pyjamas med kaffemuggen i högsta hugg.
Jag har också plockat bort det "lilla julpynt" vi hade framme, endast ett par julstjärnor får hänga med i någon vecka till.




I mitt lilla kontor har ett par av tidningshögarna fått en gammal planka med hjul att ligga på.
Nu är det en "piece of a cake" att flytta undan dom när det vankas städning.

.....................

In my little office I put some of the piles och magazines on wheels.
Now they're very easy to move when it's time for cleaning...

enjoy - your - sunday - sweet - friends

Susanne


15 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Snyggt och smidigt på en gång!

Kram!

Anonym sa...

I love that...maybe I should make one for myself!


Ciao Bella

Come over for a coffee sometime!

Creative Carmelina

Johanna Stålros sa...

Både snygg och praktisk- fiffiga du!! Kram Johanna

Fru Strøms Kvardagspussel sa...

Kjempelurt å legge bladene på denne, fin var den også :)
Klem fra Fru Strøm

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Sådana dagar behöver vi nog lite till mans! Själv har jag plockat bort de tre tomtar som ingått i årets julpynt idag. Resten av julpyntet smälter in året om;)

Kram Annica

Unknown sa...

Så smart och snyggt! Måste kanske härmas :)

Fin söndag!

Kram

A Cup Of Emilia sa...

Gud så snyggt! och smidigt! :) kramar från Emilia

Anneli sa...

aha, vilken smart idé, den kanske man snor nån dag....jättebra
kram

BelovedbyLinda sa...

Så snyggt och smart!! Love it!!

Kramar

Lotta sa...

hej Susanne! Jag har följt din blogg ett par år nu ,tycker den är lika bra än.Jag undrar över förfrågan om man ville annonsera på din sida.Jag målar tavlor efter beställning och undrar om det skulle kunna vara ngt att annonsera om."tavlor till ditt hem"
Hur går man till väga och vad skulle det kosta för mig?
Mvh Lotta

Vintage Home sa...

oh Your lamp shade is wonderful...& the paper trolley is so smart!

Vida sa...

herregud va läckert..och vilken kanonidé...den snor jag rakt av;))

gott att få ta en lat dag;)

Vidasistachokladgodis

anna k. sa...

Coolt tips! Diggar din lampa med, riktigt snygg!

Mia sa...

Smart idé! Å snygg oxå för den delen :)

Roberta sa...

Love your pile of magazines! And, your table on wheels!! xo

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin