lördag 14 januari 2012

Fabulous grey





















greyish pics via: 1, 2, 3, 4, 5, 6

Just nu är jag lost på grått i både inredning och kläder. Jag tycker det är så vackert med alla varianter och toner av den sobra färgen den här tiden på året och passar dessutom toppen med mina andra vågade färgval som t ex. beige, hehe...


Helt enkelt, grått är flott! ;)

.......................

Right now I'm totally lost in to the colour grey in both interior and clothes.
Love it, and I think it's both very elegant and beautiful at the same time.

happy - saturday - sweet - ones

Susanne

11 kommentarer:

Linda sa...

Mmmm...jag gillar också grått! :)

Trevlig helg!

Solsjö - Under en vind sa...

Me toooo!

Ha en skön lördag!Kram!

Hemma på Sjuan sa...

Håller med, jag är oxå mycket för grått just nu fin färg.
Ha en bra helg, kram Suss

Millygarden sa...

Grått är snyggt och helt klart det man vill ha mer av!

Trevlig Helg!
kram Marina

diana sa...

Hej

Grå er også den farve som du kan bruge med næsten alt !!
Meget flote potos !!
Solen skinner her i Køben og jeg har tænkt mig at gå ud og ta potos !!
håber du har en rigtig god lørdag !!
Kram Diana

Anonym sa...

Grått är underbart, jag har haft grått i olika nyanser i mitt hem o på mina kläder i flera år o tröttnar aldrig.
Ha en fortsatt trevlig helg. Nina

Rose Garden Malevik sa...

Hej Susanne
Visst e grått alltid snyggt å sobert....men som sagt, det där varierar ju vad man gillar :)
å missa nu inte,,,

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Fräknis sa...

Håller med! Har ockcå mycket grått....och zink...men det är så tacksamt till både beige, vitt, svart och blekrosa som jag har här hemma.
Ha en skön dag och jag hoppas att solen skiner på dig med idag.
Kram

ANNE sa...

I agree completely - grey is wonderful & classy. xox

Anna S sa...

Gillar med grått i olika nyanser. Ihop med vitt och silver, marmor.
Målade min studio grå för några år sedan. Sen blev den vit igen.

Bilden på soffan eller stolen är verkligen fin!

PureLivingInteriors sa...

I love grey as it is always chic, classy and it's a amazing canvas for nearly all other colors.
Lysann

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin