lördag 28 januari 2012

have a nice day.




































our tv-room




I dag blir det en lugn dag i me & Alice huset. Inga större aktiviteter är inplanerade...  


Jag ska bara jobba klart några små saker som måste göras. Sen ska jag leta fram solbrillorna (det är molnigt) och åka och köpa Aftis med bilagan som jag är med i idag. 
(Med solbrillor på kanske ingen i den lokala butiken ser att det är jag på omslaget, hehe.)


................


Happy Saturday to you!


We're having a lazy day in me & Alice house today.


xoxo Susanne

10 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Det låter som en bra dag!

Vi är precis inkomna efter en skridskostund nere på sjön, men jag får nog ge mig ut igen & köpa tidningen!;)

Ha en go lördag! Kram!

Rose Garden Malevik sa...

Ååååååååååå va det låter skönt....
men kanske lite party ??
så missa nu inte,.,,,

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Joodå det ser dom, jättefint omslag. Fint reportage och du är en så duktig fotograf, du kan kasta brillorna.
Kramar
AnnaMaria

Sivs hus sa...

Hei, Gratulerer - det blir spennende:-) God lørdag! klem Siv:-)

Tomtebo & Barnen sa...

Jätte fint repotage i aftonbladets bilaga!!! Grattis till det!

Ha en bra lördag!

Kram
M.

Daniella Witte sa...

-Alltid lika kul med reportage, ska absolut köpa tidningen i kväll!
-Vilket fint bord du har brevid soffan. Var kommer det i från? I like!!

Skön lördagskväll till dig! kram

blacknwhite sa...

Hej,

Vil se billeder ......;)

kram vibe

Anonym sa...

Hej Susanne! Jag gillar verkligen din blogg och alla dina fina bilder och är inne minst en gång om dan för att se om du har lagt upp något nytt.
En liten sak bara... kan du inte sätta lite mer färg på texten i din blogg? Jag kan nästan inte läsa dina inlägg? Tack snälla! Hoppas att du inte tar illa upp <3
kram
Elisabeth

anette sa...

Håller med Daniella, bordet bredvid soffan är jättesnyggt, var kan man få tag i ett sådant? Maken har ett enkelt tidningsställ som är på väg att kantra av alla motorsport-tidningar och jag letar febrilt efter något bättre.

me and alice sa...

Hej Daniella! Bordet bredvid soffan har jag köpt på en loppis. Vet tyvärr inte var det kommer i från från början, men jag tror det har varit en tv-bänk. Kan vara en möbel från Ikea för några år sedan.

Tack för din åsikt om textfärgen Elisabeth. Har faktiskt inte tänkt på det innan förräns du nämnde det. Då märkte jag att jag själv kisade lite, hihi.
Hoppas du ser texten lite bättre nu! Tar inte alls illa vid mig utan blir bara glad att jag kan göra något lite bättre.
Vibe- Jag kan visa bilder i morgon!

Kram till er alla!
/Susanne

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin