måndag 23 januari 2012

feeling for gold



Har precis fått upp ögonen för guldiga detaljer igen. Det har inte varit populärt här hemma på ett bra tag.


pics by me & alice, items pb-home

Nu kan jag tycka att någon liten detalj i guld bara sätter lite "guldkant på tillvaron" och gör vardagen lite mer flärdfull.

.........................

Suddenly I like some goldish details in the interior, just to add a little something puts a little silver lining to life...

have - a - wonderful - monday

Susanne

11 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Har smugit in lite guldigt i sovrummet här hemma, känns lite varmare än det silvriga
Ha en riktigt fin måndag!
Kram/Lena

Casa of Mia sa...

Verkligen fint, gillar ljuslyktorna kram

mitt liv som jag sa...

Ljuslyktorna var riktigt fina, med en sådan skulle det till och med kunna få smyga sig in lite guldigt här hemma :). Kram Jennifer

K R I S T I I N A sa...

Helt rätt! Man ska kanta till det i tillvaron! Det är finfint med guld!

Anonym sa...

Här är en till som börjar kika åt den gyllene metallen=)Tittade precis in på Ellos=) och såg små söta lyktor med guld faktiskt.Annica

Chokladvillan 1910 sa...

Härligt ! Jag gillar guld & äntligen hittar jag lite guld när jag surfar runt ! Jag trodde jag var ensam... ;)
Kram Anki

Fräknis sa...

Ja guld kommer göra intåg i våra hem 2012. Jag gillar´t!
Kram!

emiliasljuvating.blogspot.com sa...

Tjusiga bilder :)

Angie B. sa...

nice pictures of lovely things, I like it!
regards
Angie

Deborah sa...

Love the gold...very flattering and inspiring

Deborah :)

summersoul sa...

I love gold details against white. I just found your blog this morning! Its beautiful!

MC

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin