söndag 15 januari 2012

Gästbloggare på Formex!









picture from formex

Vi är ett gäng bloggare som i år ska gästblogga på Formex magazine's sida.

Det ska bli riktigt spännande att se vad alla kommer ha för olika upplevelser av vårens Formex.

Här är resten av gänget som ska blogga:

Hemtrender www.hemtrender.blogg.se
Purple area www.purplearea.blogspot.com
Room & Serve www.roomservice.blogg.se
Fröken Kumlin www.frokenkumlin.se
Its a House www.itsahouse.blogspot.com
Ica carlsson www.icacarlsson.se
Hemmariket hemmariket.se
Blogg by Maliin Stoor www.qreate.se
Too much inspiration www.toomuchinspiration.blogspot.com


Har precis plågat mig igenom en powerwalk, inte ett dugg kul vill jag lova!
För vägarna här hos oss är tyvärr glashala i dag, men envis som en åsna så gav jag mig inte utan gick hela min runda ändå.

Nu blir det en välbehövlig kaffe och sen är det bara att bita i det sura äpplet och ta tag i gårdagens städning som inte blev klar!

/Susanne

2 kommentarer:

Vida sa...

så roligt det låter..är nog lite avis på dej som får njuta av så mycket ögongodis;)) får följa dej på deras sida;)

Vidavidsymaskinenkram

signerat 71 sa...

Så kul, Susanne! Vilken dag kommer du att vara på plats? Vi kanske träffas? Hade varit så kul att få ett ansikte!
kram J

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin