tisdag 17 januari 2012

Raw Nature








pictures from House doctor via decor8


Många av er har säkert redan kollat in House doctors nya kollection, men den tål att visas igen.
Visserligen inga omvälvande nyheter, men som vanligt är allt riktigt snyggt och framkallar riktiga cravings hos mig... Smaka bara på namnet, Raw nature...

Sen att bilderna är fotograferade i helt underbara miljöer gör inte habegäret mindre.

..............................

House doctors new collection is beautiful as always, don't you agree?
As always I get a lot of cravings for all their cool wodden details...

peace & love

Susanne

4 kommentarer:

Vida sa...

håller med dej Suss till 100%..vilka härliga bilder..och jag dreglar lite när jag ser den blå mattan;)) allt är vackert på bilderna och en riktig höjdare i mina ögon är när man bjuder blommor på detta sätt;))

Vidahittatloppisfyndkram;)
håller den hårt en stund då jag vet att dottern är på väg med snabba steg;))

Lifestyle by Moi sa...

Härliga bilder!

LIVSGLITTER sa...

såå snyggt!

Anonym sa...

Heeeeej,

Har precis skrivit en kommentar på Alice blogg, och vill gärna göra detsamma på Din. Wooooooow vilken 'naturupplevelse' det var att komma in i Din värld. Fan vilken fingertoppskänsla Du har för miljöer, jag bara smäller av. Alltså, mina komplimanger!

Agneta

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin