torsdag 5 januari 2012

a lot to do...

photo me & alice

Hej hopp!
Jag har tyvärr inte varit så värst aktiv på bloggen på ett tag nu, men ibland blir det så och just nu har jag väldans mycket att göra vilket är riktigt, riktigt roligt.

I ett par dagar framöver blir det så att säga inga låånga "fikapauser" hemma hos me & alice, hehe...

Hoppas ni också har det toppen! Ses snart igen sötnosar.

ps. Förresten om ett par dagar blir det en riktigt bra utlottning här på bloggen tillsammans med Blomsterstugan! Så håll utkik!

Stor kram från mig till er!

Susanne

4 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Vilken underbar ostbricka kram

anna k. sa...

Låter spännande! Kör hårt och dela gärna med dig om vad du gör!

LIVSGLITTER sa...

oj så mumsigt!

Johanna sa...

Jag har helt snöat in på griffeltavelfärg här hemma,men någon ostbricka har jag inte!
Men SNART så-tack för fin inspiration :-) Mvh Johanna

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin