tisdag 10 januari 2012







































bild Ilse Jacobsen


Nu var det dags för en utlottning igen! Den här gången är det Blomsterstugan i Hedemora som sponsrar med vinsten.

"Ett par marinblå ursnygga gummistövlar
från Ilse Jacobsen"

För att delta i utlottningen gör du följande:

*Lämna en kommentar om att du deltar.
*Har du blogg länkar du till utlottningen på din blogg med bilden ovan.
*Gilla Blomsterstugans sida på facebook och skriv där vilken storlek du önskar om du vinner stövlarna.

Under kvällen Tisdagen den 17/1 drar Blomsterstugan en lycklig vinnare som får dom snygga Ilse Jacobsen stövlarna.
(vinstens värde är ca 1199:-)

Lycka till, kram Susanne

172 kommentarer:

Anette sa...

Vad kan vara med perfekt än att börja våren med nya stövlar !! Jag länkar och tävlar om dessa snygga stövlar =)

kramar @nette

Anonym sa...

chansar att jag kan vara med och tävla trots att jag inte har någon blogg att länka till,fb ska genast gillas!ursnygga gummisar som passar finfint till mig ;)
Annika/dojjan74@hotmail.com

Unknown sa...

ville være skønt med nye gummistøvler i str 41;(

Marthina, Holmbytorp sa...

Älskar dessa stövlar! Så jag är såklart med och tävlar! Kram/Marthina

Millan sa...

Vill gärna vara med i tävlingen! Så fina stövlar : )
Kram Camilla

Frk Kastås sa...

God morgen!

Kom inn hit via en bloggrull hos Myke Minutter. For en fin blogg du har, med nydelige inspirerende bilder.

jeg slenger meg selvsagt med i denne konkurransen!

Men ønske om en god dag,
Rikke

Dronninghuset sa...

hei,
kan man få være med om bare kommentar?
Er ikke på facebook jeg....
dessverre!
klem TOVE

AC sa...

Klart jag tar chansen att vinna dessa fina stövlar =)
Kram AnnaCarin

Jessica sa...

Jag tävlar gärna och hoppas och tror att fina stövlar kan locka vårlökarna ur jordens mulla liiite tidigare! :-)

Unknown sa...

Jisses! De vill jag vinna. Har ju ingen tur i lotteri men nu kanske:)
Jag länkar och gör allt det andra.

Kram Anna

Lena i Hälsingland sa...

Hej! Vill gärn bära dessa superfina stövlar i vår! Är gärna med på utlottningen. Kra Lena

Vida sa...

så läckra..och vilken vacker livsstilbutik Blomsterstugan är..tittade på deras klädsida och så himla vackra saker..förstår att du gärna besöker dem;))

tvitvi håll tummarna;)

Vidanästanvårkram

Anonym sa...

Vill gärna vara med och tävla om dessa ur fina gummistövlar!
Läser ofta din blogg och är glad för all fin inspiration :) // Madeleine
madeleine.antonsen@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla om dessa fina stövlar i stl.39.

Gillar på Facebook, men har tyvärr ingen egen blogg.

/Charlotte

Eva sa...

Med tanke på att vi oftast får regn istället för snö här nere i Skåne och för att mina stövlar har flera hål - så passar det mig utmärkt med ett par nya stövlar.

Jag är med i utlottning och gjort alla punkter!

kram Eva

Anonym sa...

How wonderful are theses wellies!
Sigh!!
Have a lovely day!
Kram Sabine

Anonym sa...

Vore en DRÖM att få vinna dessa snygga stövlar.
Har ingen egen blogg, men Gillar så klart på Facebook.

Ha en bra dag.

Eva H i Mönsterås

Anonym sa...

Hej! Tänk om man kunde få vinna dessa stövlar...vore perfekt när man ska börja påta i jorden! Har tyvärr ingen blogg. Kram Annica

Anonym sa...

Hej,

Jag vill gärna vara med i utlottningen av stövlarna. Mina gamla röda börjar torka sönder.
/Kajsa i Borgsjöbyn

Har ingen blogg men gillar på FB.

Anonym sa...

Åh vad roligt och uppiggande med en tävling,deltar:-)
Mvh Cecilia

Frida sa...

Jag vill vara med och tävla om dom snygga stövlarna.

Victoria sa...

Jag deltar GÄRNA i denna utlottning! Kram
Victoria

Mamma sa...

Åh vad mysigt, gillar, komenterar och länkar på min blogg och hoppas att det blir jag som vinner ett par dagen efter min födelsedag;)
KRAM

Lina Roos sa...

Jag vill också gärna delta och hoppas vinna dessa underbara stövlar! Kram Lina

Anonym sa...

Hej!
Sådana stövlar som jag sneglat på i många år... tänk att vinna dom.
stl 37 hade nog suttit fint.
Mvh Anna H.

Anonym sa...

Precis vad jag behöver till våren och mitt nyfunna trädgårdsintresse. Gillar självklar på facebook.
/Helena

helk70@gmail.com

lisashus sa...

Jag villl gärna vara med i utlottningen, länkar och gillar på FB!
Lisa

Sivs hus sa...

Heisann, WOW de er jo så kule! Jeg er med og lodd til meg:-) klem Siv

Anonym sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i utlottningen!
Gillar Blomsterstugans på facebook, men har ingen egen blogg.
(storlek 38)

-Mintsu-
Finland
minnapo1@gmail.com

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej !

Nu har jag gjort allt för att kunna delta i denna fina utlottningen.
Hoppas att ha turen på min sida. :)
Har gillat och lämnat kommentaret på facebooken med ;)

Ha en fin kväll !
Tack för den fina utlottningen.

Kramar Sirpa

Lisette sa...

Går ju inte missa en utlottning av dessa fina stövlar.Så fina är de.Gillar på fb men har ingen egen blogg.
Lisette Carlsson

Anonym sa...

OOhh, precis vad jag behöver! Har ingen egen blogg, men en lott vill jag gärna ha. Fortsätter vintrarna så som nu, så behöver man ju gummistövlar nästan året runt. H Carina, Åland

mormorMärtas sa...

Och plötsligt händer det...?
Hoppas, hoppas... de är ju så fina.
Jag är med i tävlingen!

Marie1 sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Marie1 sa...

Jättegärna vill jag vinna ett par 38or! Jag länkar på båda mina bloggar, bloggen inspiredfingers.blogspot.com samt säljbloggen kavalkaden.blogspot.com

och så hoppas jag på lite tur!
Marie1

Anonym sa...

Hejsan

Vill inte vara blöt om fötterna längre, vill vara snyggast på förskolans gård (HA HA).
Passar på att sända glad hälsningar från en bra blogg som gör en glad.

Hälsningar Dalkulla i E-Tuna.

Anonym sa...

Hej Susanne! Tack för din fina Blogg...<3 Jag vill gärna knalla runt i ett par så snygga stövlar...Blomsterstugan besöker jag ofta,för att få ro i själen...rena terapibutiken...Ha det bäst Kram Susanne

monikanen sa...

Sommar vinter höst och vår,
passande till Svenskt väder nu jag kanske får,
i skog eller bara till närmaste affär,
alltid torr om fötterna jag är

Kramiz Monica

Home to me sa...

Såklart man vill vara med, annars kan man ju inte vinna nåt! Länkar och gillar både fejan och storlek 38;-)

Kram Jessica

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Ååå vilken underbar utlottning! Dessa stövlar är bara såå toksnygga.

Så jag vill självklart vara med. Länkar och gillar på facebook och och om jag blir vinnaren så är det ett par i storlek 36 till mig.

Hälsningar Monica

Inger S sa...

Åh vad gärna jag vill vara med i utlottningen av de superfina stövlarna, trots att jag inte har någon blogg.
Håller tummar och tår!
Hälsningar Inger

Anonym sa...

Hei.Ønsker meg disse fine støvlene i størrelse 39.....Åse wenche knabenes .Sandvika 4480 kvinesdal.Norge

Anonym sa...

Hej!
Åh vilka fina stövlar, dessa tar jag gärna på mig i stl 37./Sofia Backman

Blåbärs och smultronstället sa...

Vilken fin tävling och stövlarna vore perfekt:-)
Länkar och går även in på FB.
Hoppas på turen!!!
Kram Susanne

Maja Berglund sa...

Åh, vilka läckra stövlar! Jag har like'at på facebook också:) xx

ragna_marie sa...

Hej!
Vilka snygga stövlar, hoppas att få byta ut mina gamla "lottastövlar" från 70-talet!
Nog på tiden!
Gillat på fb...
Ingen egen blogg
Ha det så gott/Marie

Anonym sa...

Hej! Jag hoppas på tur och torra fötter! Kram från Anna Klintasp

Anonym sa...

Ursnygg stövlar.Åh tänk tanken läckra stövlar å en snygg klänning....,chansar om man få vara mè fast jag inte har någon facebook.

kram Jennie

Anonym sa...

Hej!
Vad kul det vore att vinna ett par så fina stövlar!stl 38 blir bra.
mvh Linnea A.

Anonym sa...

Snygga! Tar gärna en lott.
Maria K

Emma Seger sa...

Hej! Jag vill också vara med och tävla och kilar genast in på Blomsterstugan på Facebook! :)

Nellie sa...

Är gärna med och tävlar. Har provat dem och de är så sköna. Mycket bra passform i foten, och stadga i skaften.

Anonym sa...

Såååååå fiiiiiiina!
Anneli

Enelid vitt och lantligt! sa...

Åhh vad fina Jag är med! Länkar och gillar ja allt! Håller tummarna
Kram Carita

Annika sa...

Oh yes! Det är precis vad jag behöver denna blöta trista vinter, när båda mina gummistövlar har bestämt sig för att ge upp!!! Här länkas och klickas på gilla-knappar för fullt!
Annika

Emilias Ljuva Ting sa...

Jag hoppas på att jag har turen med mig och vinner dessa snyggingar.och länkar på min blogg.
/ Emilia

Anonym sa...

Hej och god fortsättning på det nya året!
Jag såg precis att du har en tävling på bloggen och självklart vill jag vara med. Jag gillar även på facebook så jag är med ;-)

Ha en bra dag Susanne! Själv hoppas jag på tur!

Hälsn. kicki i Ö-vik

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

skoj med utlottning=)har hgjort alla saker som krävdes för att få chansen att vinna. blomsterstugan är helt underbar butik förövrigt, bor i norberg så ibland har man ju vägarna förbi den som tur är. nu håller jag tummar och tår så kanske jag vinner.
Kram gabriella

sigfridpettersen63 sa...

Hei, nettopp det jeg trenger, de gamle støvlene har fått hull...
Liker på FB.

Bromans Bravader sa...

Heja! Deltar såklart. Gillar på FB och länkar från min blogg!
HOppas hoppas!

Bibbi sa...

underbara inspirerande människa. Jag diggar verkligen din blogg. Nu hoppas jag på tur...för min dotters skull. Hon fyller 19 år fredagen den 13:e. Och det kan ju bara vara en turdag eller hur ?
Ha det så gott. Kram från Bibbi

Anonym sa...

Hej
vill gärna vara med och vinna ett par underbara stövlar

jeanette.gunnarsson@hotmail.com

johanna sa...

Hej vilken underbar blogg du har <3
håller tummar för vinst

Caroline sa...

Jag vill va med! Har redan börjat drömma om långa dagar i skogen på jakt efter kantareller.. Å vad skulle passa bättre då än dessa stövlar?? :-)

Anonym sa...

Underbara stövlar! <3
Jag har varken facebook eller blogg, men om jag ändå får vara med så är det 38:or som gör att jag står stadigt på jorden=)

Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Galleri Hönshuset sa...

Hej, allt väl?

...min färg o allt! =) Sååå snygga, så jag hoppas på min tur denna gång. Strl 37 tror jag skulle passa mig.

Länkar från bloggen och går in på fb.

Kram Pirre

Mitt lyckliga lantliv ♥ sa...

Jag vill självklar vara med och tävla.
Drömmer om att få hoppa omkring i vattenpölarna och känna mig som barn igen i dessa ursnygga stövlar.
Har länkat från min blogg och gillat på Facebook.

Kram
Jeanette

Anonym sa...

Hej,

Jättefin blogg du har, min är inte uppdaterad på länge men jag kikar ju gärna runt! Jag skulle ju precis som alla andra gärna vinna ett par fina stövlar!

Ha en fortsatt bra dag!

Mvh Nina

Malin`s Diner sa...

Länkar , gillar, kommenterar och hoppas på tur!!

Kram Malin

Mia sa...

Javisst ønsker jeg å delta! Fantastisk fine støvler, det hadde vært noe...
Mia
mirjaks@online.no

Anonym sa...

Jag vill också vara med och tävla om de snygga stövlarna,om det går då jag varken ha blogg eller facebook.Är väl den enda i hela Sverige som inte ha FB :) Storlek 38 skulle sitta bra.

stina_1967@hotmail.com

annasaramaria sa...

Jag vill jätte gärna vara med och tävla. Har länkat från min blogg och gillat på Facebook. (Strl. 39) Ha det finfint!

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Hejsan! Det här blir jag med på ja! Klem Anna

Ewa`s Galleri sa...

Vilka underbara stövlar ,klart jag är med
Ha en bra dag

Anonym sa...

Hej! Vill jättegärna vara med i tävlingen:) Har gillat på FB! Kram Karin. karin.gunnarsson@yahoo.se

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med ♥ http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/01/vinn-stvler.html

Str 40

Klem

Anonym sa...

Hej:)
Klart jag vill vara med att tävla,vilka rara underbara stövlar!
Kram Ann-christine
ove_berg@spray.se

Paul sa...

Jag tävlar åt frugan :-)
Har gillat på FB och skrivit storleken på deras logg.
Åh vad glad min fru hade blivit!
Har även skrivit om er på min blogg
http://releaseme.webblogg.se/2012/january/tavling.html

Ha det! Paul
anxiety_@hotmail.se

Eddan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Eddan sa...

Åh vilka härliga stövlar, det skulle vara fint att få möta våren i dessa
;-)!

Jag har gillat och skrivit på Facebook (Anette Kristoffersson)

Har länkat till tävlingen i vänstra marginalen i min blogg! (Glömde skriva det, därför blev det en tom kommentar från mig innan ;-))

Kram från Anette

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Vill gärna vara med i utlottningen av de här supersnygga stövlarna.
Länkar från min blogg.
Kram
nina

Anonym sa...

Hej! Dessa fina stövlar skulle vara så fina på min älskade frus fötter. Hon har storlek 39. Har gillat på FB. Håller tummarna nu!

Mvh/Rolf
rolfy49@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan!
Hoppas på min tur nu. Skulle vara så roligt att få promenera med mina älskade barnbarn i dom fina stövlarna. Hoppas! Har gillat på FB.
Kram Birgitta
abrahamsson.b@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Skulle vara så roligt att få vinna dom härliga stövlarna. Håller tummar och tår hårt! Har gillat på FB.
Kram Madelene
MaddeVla@hotmail.com

Anonym sa...

Tja!

Håller tummarna nu på min tur. Min kära tjejkompis ska få dom då. Hoppas!! Har gillat på FB.

Mvh Stefan
steffe732009@live.se

Drömmarshus sa...

Ååå....nu måste jag ta chansen!... Har länge gått och suktat efter ett par men har inte tagit mig råd till detta tyvärr;-) Så super goa, och passar mig fin fint! Jag har länkat & gillat på FB, så nu håller jag tummarna att det är min tur att ha tur;-)

Kram Annika

Anonym sa...

Jag vill gärna delta i utlottningen av dessa ljuvliga stövlar (stl 41-42) i like. Heidi från Skären i Finland

Sjøgløtt sa...

Hei. Fine støvler :-) Jeg blir gjerne med på denne trekningen. Mvh Linda N

Anonym sa...

Hej! Saknar både blogg och stövlar!
Dessa stövlar vore drömmen att
få vinna!

Stenmur & Gärdsgård sa...

Såklart att jag vill vara med i utlottningen av dessa fina stövlar :-)
Länkar till min blogg i kväll och gillar även på FB.

Kram och trevlig helg!
Malin

Anonym sa...

Hejsan Vill vara med i utlottningen av ett par stövlar och gillar även på FB. Trevlig helg. Anna-Carin i Mora

Moa sa...

Är självklart med i denna fina utlottning är lite stövloman.. =) o dessa var ju superfina. Har gillat, o ska länka alldeles strax.. ha en fin helg.. Moa

vadmalen sa...

Jag är gärna med. Jag lämnar kommentar länkar med bild och gillar på fejan.
Kram
Birgit

Two sa...

Deltar gjerne i ditt lotteri. Om jeg er heldig å vinne, bruker jeg 38. Er ikke på Facebook så skriver dette her.

Anonym sa...

Så flott giveaway! Har ønsket meg slike lenge, så tenk om jeg vant??? Bruker 38 om de er i vanlig størrelse.
Juliann
julianns@online.no

Oline sa...

Så flott giveaway! er gjerne med og tâvlar om et par i 38!. Er ikke på FB
Oline

Anonym sa...

Fin blogg! Jag är gärna med och tävlar om dessa underbara stövlar. Precis vad jag behöver :D

Millygarden sa...

Klart jag vill vara med och länkar med bild!


2 lotter tack!

Kram Marina

amelie sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i utlottningen!

(storlek 39)

Anonym sa...

Hej!!
Jag vill ju naturligtvis vara med och delta i chansen att få ett par fina stövlar.Ha det gött önskar "A i den lilla röda stugan"

Anonym sa...

Hej!
Vill gärna vara med och tävla om dessa snygga stövlar.Skulle passa perfekt att ha på jobbet eftersom jag jobbar på naturdagis och är ute i ur och skur.

Tärneborgsvägen 8 sa...

Vill jättegärna vara med och tävla om dessa superfina stövlar!
Har även länkat till detta inlägg från min blogg =)

Trevlig helg!
/Vänligen Emma

Ida sa...

Min gamla stövlar har gått sönder så jag behöver verkligen nya! Jag länkar och like-ar. Har stl 40-41.
Kramar Ida

jenn sa...

Ohhh jaa! klart att jag vill vara med och prova lyckan! Om jag har turen med mig vill jag ha dem i storlek 40.
Jag har tipsat pa min blogg:
http://barbados.blogg.se/2012/january/17-januari-utlottning.html
och gillat pa Fb med namnet Barbados jenn!


jenn2you@hotmail.com

Fröken Grön sa...

Oj så fina! Klart jag måste ta chansen att vinna! Jag länkar med foto från min blogg, och har "gillat" och lämnat skostorlek på Facebook.
Nu håller jag tummarna!
/Anna-Karin

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

...

Såna där snyggingar skulle passa och göra mina dagar ännu lite snyggare. Jag gillar ju att var lite fin fast jag jobbar med jord:-)
Länkar.
Kramkram H.

bettysbeundran sa...

I detta väder skulle stövlarna sitta bra.

Duse Pasteller sa...

Jeg vil gjerne være med!! -om det er mulig og delta fra Norge...-
Har slike støvler, men de er utslitt nå:)
Gjør alle 3 krav på listen:)
Janni, str 38

Oss.... sa...

Ett par underbart snygga Gummisar skulle sitta fint här hos mig!!
Jag länkar och Gillar!!
Anki

Malms Verden sa...

Det er flotte støvler - og jeg vil rigtig gerne gå foråret i møde, med dem på. Jeg har linket til udlodningen på min blog, med billedet selvfølgelig. Jeg har også været på Blomsterstugans Facebook side og synes om. Håber jeg er heldig!

Ett ögonblick sa...

Ååh, tänk om jag vinner...dessa stövlar har jag kikat på länge. Jag är inte med på FB, så detta kanske inte gills, men jag har i alla fall skrivit kommentar och länkat med bild på min blogg.

hälsningar lisamaja

Anonym sa...

Åh vilka fina stövlar, mina gamla har gett upp så det är dag för ett par nya som kan följa med ut i trädgården och möta våren. mvh maria nyberg

Elin J sa...

Hej hej klart att jag är med!

Har gillat Blomsterstugan på FB (elin jonsson).

Skulle vilja vinna stövlarna i storlek 40! =)

*håller tummarna*

KRAM

Anna B sa...

Jag är supergärna med och gillar på fb - Anna Berglund.
Om jag har lyckan att få vinna vill jag ha ett par i storl 39

anna.berglund70@yahoo.se

Unknown sa...

Ja visst! Blåa stövlar låter underbart fin! Hej å hå upp i det blå!

Anonym sa...

Klart att man vill vinna ett par så fina stövlar!!!! Passar ju perfekt i detta tråkiga väder!!! Ett par i stl 38 skulle pigga upp mig i alla fall!!! Med vänlig hälsning, Mia

Villa Smedsbo sa...

Fin tävling!

Jag vill gärna vara med och tävla om så fina stövlar ♥♥♥ hos Ellinor
på blomsterstugan finns alltid så fina blommor och saker!

Ett par i storlek 38 skulle passa mig.

Mvh Mia i Avesta.

Annika sa...

Hej!
JAAA jag vill vinna dom fina!!!! Storlek 38 har jag. Tack för en härlig blogg, e ny hos dej. KOmmer fortsätta följa!
Har gillat på FB.
Ha det gott!!
Annika Palmgren
palmgren.annika@live.se

Cassandra - Mamma till Lisa sa...

Jag är med, så himla snygga!!
Här har jag skrivit om tävlingen:
http://cassitipsar.blogg.se/2012/january/utlottning-av-stovlar-17-jan.html

Har gillat på FB och skrivit vilken storlek jag önskar :-)

Kram Cassandra!

Lena/isklockan sa...

Vill gärna vara med. Jag har länkat och även gillat på facebook.

Kram

Anonym sa...

Hej du fina :D

*Jag är jättegärna med och tävlar om dessa stövlar :D

*Jag har gjort ett inlägg om tävlingen här:
http://amandahtavlar.blogspot.com/2012/01/vinn-stovlar.html

*Jag har även gillat på facebook som Amandah Kkung och där skrev jag även att om jag blir den lyckliga vinnaren så skulle jag vilja ha stövlarna i storlek 37.

kram :)

Glada AnnKan sa...

Ja jag vill gärna vara med i utlottningen, 1 lott tack :)
Stl 40 ska nog passa.

Hälsningar
AnnKatrin

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med och tävlar. Gillar på FB, Anna Karlsson

Delat här

http://molnboanna.blogg.se/2012/january/stovlar-171.html

Jag är med och hoppas på tur. Med barn i familjen så har jag insett att gummmistövlar är ett måste (har inga nu) och därför vore det ju helt suveränt om jag vann ett par i stl 40

blogg@annakarlsson.se

Lotta sa...

dessa stövlar har jag önskat mig länge!!! klart jg är med o tävlar

Lina sa...

Är självklart med !

Tipsat på bloggen; http://janiiil.blogspot.com/2012/01/var-med-i-utlottningen-om-ett-par.html

Gillar på FB (Lina Johansson)

Storlek 38 önskar jag om jag blir den lyckliga vinnaren :)

Trevlig kväll.
johanssonlina84@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Gillar dessa stövlar och är gärna med i utlottningen. Om jag vinner är det storlek 38-39 som gäller.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
kathrin@dalkulla.se

Felizia Höök sa...

Hej! jag är definitivt med och tävlar om dessa ursnygga stövlar, har länkat på min blogg till tävlingen http://feliziahooks.blogg.se/2012/january/vinn-ursnygga-gummistovlar.html#comment och har gillat blomsterstugan på fb med namnet Felizia Höök , jag skulle vilja vinna stövlarna i storlek 40 :) håller mina tummar så att dom spricker nu :) // Felizia.Hook@hotmail.com

Anonym sa...

Är med och tävlar:) gillar på fb och har skrivit skostorlek som önskas där.

/ Malin Skålberg

Anonym sa...

Galet fina stövlar! Vore häftigt att vinna dom. FB länkat och klart :) Kram Ulrika

Lotta sa...

Oj, det var många som gillade dem! Jag hoppas på tur iaf. På Fb heter jag Lotta Claesson fd Wiberg och har länkat hit från bloggen.

http://lottaochlivet.blogspot.com/2012/01/tavling_15.html

Hoppas på att vinna ett par i storlek 39.

Gugis Pärlor sa...

Rena drömmen! Länkar och gillar ;O)

Kram Gugi

Maria sa...

Hej! Jag är gärna med & tävlar!

Gillar dig sen tidigare på FB.
Har länkat tävlingen på FB i namnet Maria Emilsdotter.

Dessa var ju jätte snygga bra märke o allt! Jag behöver verkligen ett par gummistövlar & om jag har turen att vinna så önskas ett par i strl 40.

Forsatt trevlig söndag!
Mvh/Maria
scorpion_m4@hotmail.com

Lisa sa...

Åh vad jag gärna skulle vilja gå runt i de super snygga stövlarna på vårt sommarställe! Trädgårdsarbetet skulle bli så mycket roligare!!

Håller tummarna för att just jag vinner!!
Kram Lisa

Anonym sa...

Åh, dom stövlarna passar bra nu om man bor i Hälsingland, för inte finns det någon snö här, bara regn, så jag behöver inte vänta till våren.

Ha ett härligt 2012.

Mvh Malin Åhlenius
malin.ahlenius@soderhamn.com

Anonym sa...

Vårkänslor,,,,,say no more,,(En lott)/Kram Annika

Kristin P sa...

Snygga, vill ha! Klart man är med och tävlar!!

Anne O sa...

De er skønne - vil meget gerne være med og bruger str. 41. Klem Anne O (Danmark)

Anonym sa...

Så fina! De vore perfekta i blaskiga Skåne! Jag har tyvärr ingen blogg jag kan länka till...
Bästa hälsningar,
Karin i Malmö

Lis-Marie Olofsson sa...

Hejsan!

Vill vara med och tävla om dessa fina stövlar.

Tyvärr har jag ingen blogg att länka till, men jag gillar Blomsterstugan på Facebook.

Anonym sa...

Hej! Jag är gärna med :)
Gillade på FB, Johanna Turkos.

Önskar mig storlek 38.

MVh,
turkost@gmail.com

Kate sa...

http://nummertrettiofyra.blogspot.com/2012/01/blog-post.html

Hallå hallå! Naturligtvis vill jag oxå vara med på utlottningen av dessa snygga stövlar. Skulle passa perfekt till vårens kommande trädgårdsarbete och hundpromenader..
Kram Kate

erika sa...

Är med och hoppas på ett par i stl 38

erika sa...

Är med och hoppas på ett par i stl 38

Anonym sa...

Hei Susanne:-)

Jeg skulle gjerne hatt de fine støvlene om dere sender til Norge:-) Jeg har bare en nyhetsblogg på min webside, så det går desverre ikke å linke, men jeg linker din blogg til fb, samt tar en tur innom Blomsterstugans side på fb. Da ønsker jeg meg selv lykke til:-)

Klem

Lili sa...

Jag är gärna med.
gillat Blomsterstugans sida på facebook med namn Lili Ying,och skriv där önskar storlek 37.

Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

Emma sa...

Hej!!

Ååå detta är precis vad jag behöver vinna. Har letat efter ett par snygga, men känner att inte plånboken har råd med de jag vill ha. Dessa gummitstövlar älskar jag!

Vill vinna i storlek 38.

Har gillat på FB.

Kram Emma

Anonym sa...

Oj! Jag vill tävla, dom är snyygg!<3

-Jen

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med i denna utlottningen. Skulle passa i ett par 37. Hoppas hoppas :) självklart ska ja gilla på facebook.
/ Amanda

Fröken K och livet på landet sa...

Hej!

En tävling man inte vill missa...underbara stövlar! Nu håller jag tummar och tår att jag ska bli den lyckliga vinnaren!!!

Tack för en underbar blogg!

Bästa hälsningar Karin

Anonym sa...

Helt rätt i vått & torrt! Hoppas jag att ett par av dessa superfina stövlar i stl 40 hittar hem till mig!
Tack och kram
AnnaLena

Maria sa...

Har tänkt o löpt ett par sånna stövlar till våren men chansar här först =)

Maria i borlänge

Martina Gullberg sa...

älskar denna bloggen! och såklart hade det suttit finfint med snygga gummistövlar i trädgården i vår!!
kraaam

care69 sa...

Jag är gärna med!

FB: C Care Regn

Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2012/01/17-jan-vinn-gummistovlar-fran-ilse.html

care69(at)live.se

bunnyn sa...

Oj, vad glad jag skulle bli om jag vann... Gillar Blomsterstugan och skall genast gå dit och skriva.
Storlek 41 skulle jag vilja ha.

Kram
kicki kronborg
bunnyn.hemma@gmail.com

"Hemmet är min vrå" sa...

Sist ut kanske. Jag är med, har länkat o gillat på facebook. Ha det bra kram MIMMI

Stina sa...

Ursnygga stlövlar, hoppas på vinst så man kan tassa runt i dessa snygga stövlar i detta plask!

Caroline Andersson - 18år och mamma till Elias sa...

jag är gärna med. :)

länk: http://theresiacaroline.bloggplatsen.se/2012/01/17/7113879-tavla-om-gummistovlar/

gillar - Caroline Andersson

caroliinea@hotmail.com

Pockethexan sa...

Woaw!!! Vilka snygga stövlar, de e så coola att man kan gå på fest i dem <;-p

Så klart att jag vill va me i din utlottn. men tyvärr har jag ingen FB utan bara min blogg så hoppas, hoppas att det räcker, snälla <3!

Kramis ifrån Pockethexan som behöver stl 39 i minna vinnarstövlar!

Anonym sa...

Superfina stövlar blev förälskelse vid första ögonkastet, har gillat på FB (Jessica Hellström) men även länkat tävlingen på min facebooksida! Storlek 37 skulle sitta fint..

Kram Jessica
jessica_hellstrom@hotmail.com

AnnCharlotte sa...

Oj, det var i sista minuten men jag tar en chans. Storlek 37 passar mig och båda döttrarna så det är läge för slagsmål om jag vinner....hihi....gör en länk också :))

Anonym sa...

Jättefina stövlar. Är precis på jakt efter ett par snygga gummistövlar så det skulle sitta fint! Har ingen blogg men Gillar på FB

Gunilla sa...

Jag vill gärna vara med på utlottningen.

Behöver nya stövlar:o))

Storlek 39 blir bra.

Ha det gott
Gunilla

Jana sa...

Yes! Precis vad jag behöver till den kommande trädgårdssäsongen!
De är snygga och kommer att förgylla min vardag - för jag hoppas verkligen att jag vinner dem! :)

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar om dessa snygga stövlar, har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2012/01/gummistovlar-171.html
Gillat på facebook, liselotte andersson
liselotte.202andersson@telia.com

Fiffiga Systrar sa...

Hej!!

Vilka superfina stövlar!! Så klart jag vill vara med och tävla om ett par sådana! Jag har inga gummistövlar så det skulle vara så perfekt! Särskilt den här regniga vintern...

Jag har storlek 40.

LÄnkat på Fiffiga Systrar och gillat på facebook (elin ringbom)

Håller alla tummar och hoppas på supertur!

Tack för en jättefin tävling!

Kram Elin

Carmen sa...

Oj vilka snygga stövlar! Vill gärna vara med och tävla om ett par i strl 39!

Gillar på Facebook!

/Karin

Mrs Lollipop sa...

hejsan! vilken finfin tävling!
jag vill vara med!!!!!
har tyvärr ingen facebook...(say whaaaat!?) nope. så jag undrar om jag inte kan skriva min stl här ist, om jag nu skulle vinna;)
den är iaf stl 39.
de där skulle sitta fint i sommar då jag tänkt slita upp trädgården här hemma och låta alla galna färgkombos försvinna till förmå för skira rosa och vita prakter!
kram kram.
sen lägger jag upp bilden på bloggen...fast det bara är nga timmar kvar...gahaik!

Anonym sa...

Stövlarna gillas av mej som ofta är ute i naturen,
dom klarar ju både blötsnö och häftigaste regnskuren.
I dessa skulle jag gladeligen promenera i många mil,
för dom saknar varken kvalitet eller stil..

Gillar på fb. Har ingen blogg.
Hälsningar Pia Wildenius

Juliann sa...

Så fiiine! Str 38 passer meg perfekt og her på vestkysten i Norge regner det veldig ofte!!

Anonym sa...

Hej.
Fina stövlar som passar bra när våren sakta närmar sig. Om jag vinner vill jag ha storlek 37.
Fin blogg också tycker jag.
Sara

Anonym sa...

Åh nu håller jag tummarna att jag vinner stövlarna!!! Stl 38 passar mig. Jag gillar på facebook. Hälsningar Åsa lissdaniels@telia.com

Anonym sa...

Oj vilka fina stövlar! Jag vill gärna vara med och försöka vinna. Hoppas på tur med en lott!
Britt
britt.jonesig@telia.com

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin