torsdag 16 september 2010

Utlottning!

foto me and alice
I ett samarbete med Chiquita lottar jag ut tre stycken specialdesignade filtar. Filten finns bara i en begränsad upplaga och är underbart mjuk och passar perfekt kalla höstkvällar i soffan, i barnrummet eller varför inte till fina picnic dagar...

bild Chiquita

Varje vinnare får även varucheckar att köpa Chiquitas goda och nyttiga fruktsmoothies för...

bild Chiquita

Det är textildesignern Josefine Wiel Frede'n som designat filten exklusivt för Chiquita.

"I min filtdesign för Chiquitas nya smoothiesmak blåbär/tranbär ville jag få fram känslan av läskande, fräscha sommarbär. Jag jobbade med en design som starkt skulle beskriva känslan av blåbär och tranbär. Smakrika, färgsprakande, läskande och goda bär som skulle ha en direkt association till sommar och energi. Filten skulle kännas lyxig och unik. Blåbär och tranbär är klassiska nordiska bär och jag ville att designen skulle utstråla nordisk krispigt fräsch sommar." Josefine Wiel Frede'n


Alla är hjärtligt välkomna att vara med i utlottningen! Lämna bara en kommentar i det här inlägget eller skicka mig ett mail!
På Söndag kväll meddelar jag här på bloggen vilka som är vinnare av filtarna och varucheckarna!

Puss & kram Chiquita banan!
Susanne

79 kommentarer:

Anonym sa...

Hej sussanne!
Jag vill gärna vara med itävlingen.
Jag har skickat ett mail till dig också.
mvh. Carina P

Pernilla sa...

Jag är gärna med i din utlottning. Det är alltid mysigt med en filt i soffan.

Vida sa...

vilka härliga färger på pläden..gillar blåbärsblått..

måste bara tala om för dej att jag tyckte bord och stolar i förra inlägget var helt ljuvliga...snacka om att den grabben har massor med pluspoäng;))

möbleraromhelahusetkram:)
Vida

Jeanette sa...

Hej!
Jag vill jättegärna vara med i utlottningen och hoppas verligen att jag vinner en av dessa superfina filtar!!! Söker med ljus och lykta efter en ny filt till soffan och den där skulle passa perfekt!!!!

Kram Jeanette

ANNIKA sa...

Vilken härlig läcker filt...gillar färgerna.
Är med i tävlingen och hoppas på lyckan...vad spännande...
Ha en härlig dag!
kramisar
gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

Hej Suss!
Underbara filtar. Tänk en reklamgrej som ser helt lovely ut.
Är jättegärna med i utlottningen, om jag vinner tänker jag ge den vidare till min guddotter Emma som precis har flyttat hit till Sverige från Spanien, hon har ett rum som går i lila. Skulle passa jättefint.
Ha det så fint
Kram Helena Flink

Lantligt i smultronbacken sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen om en mjuk pläd.

Kram

Anonym sa...

Jag vill också vinne en!!!!
Älskar allt med glada färger.
Kram Pernilla A, Göteborg

Sandra sa...

En chans man inte får missa. Klart jag vill vara med i utlottningen!!!

Kram Sandra

irene sa...

Vilken härlig filt! Vill gärna vara med i utlottningen!

Kram från Irene

LILLA BLÅ sa...

Åh vad kul med utlottning när det är plädar/filtar....Älskar att förnya dem när det är höst. Färgglada dessutom =)) Mee like!

Kramar @nette

H ennA sa...

Är gärna med i utlottningen, en värmande filt i höstmörkret tackar man inte nej till :-)

Mvh Anne

Liza sa...

Självklart vill jag vara med att tävla om en så mysig filt ! :) Och filtar går det åt under vintern, allra helst när man bor i ett gammalt dragigt hus ;)

(frookenhedlund@hotmail.com)

fialisa sa...

Jag vill också vara med i utlottningen!
Filten ser så god ut att man skulle vilja äta upp den!!

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
jag deltar gärna. Hälsningar Monica

Nettan sa...

Klart jag vill vara med på utlottning av snygga filtar. Spännande!!!

mia sa...

Fantastiska färger!! Filten ser helskön ut!!

Tigrinnan sa...

Barne ropade direkt: Vi vill ha en sån filt!
Så jag är gärna med i utlottningen!

Maria Krusagården sa...

En sån filt vill jag gärna vinna!

Kram Thilde

Anonym sa...

filtar får man aldrig för lite av så det är klart att jag är med i utlottningen....

AC sa...

Hej Suss,
Jag vill gärna vara med i din utlottning och få chans att vinna en sån fin filt. Tänker ge bort den till A i julklapp :)
Kramiz AnnaCarin

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med i utloddingen. Hadde vært herlig med et varmt pledd :)

Maria :)

Sofia sa...

Hej:)
Jag vill jättegärna vara med och tävla:)
Vore så mysigt med en sådan filt:)

Kramar Sofia B

Anonym sa...

Härlig filt! Den är jag gärna med å tävlar om!
Kram Annika

Villa Ekström sa...

ÅHH vad kul med tävling.Ännu roligare om jag vinner. Kram Linda

cat sa...

Men jösses vilka fina plädar. Nu håller jag verkligen tummarna för att jag blir en av de lyckliga.
Ha de himla bra. Catarina

Anonym sa...

Oh,vilka fina filtar. Vill verkligen vara med och tävla men helst av allt vinna en av dem.
Du är en inspirationskälla.Tack för alla fina inlägg du gör.

imoolsson@hotmail.com

Anonym sa...

Oh,vilka fina filtar. Vill verkligen vara med och tävla men helst av allt vinna en av dem.
Du är en inspirationskälla.Tack för alla fina inlägg du gör.

imoolsson@hotmail.com

Anonym sa...

Hej, hej! Lite trevliga fleecefiltar är väl aldrig fel. Så därför vill jag gärna vara med i utlottningen.
Kramar från Karin i Malmö.
doja51@hotmail.com

StrandviksVillan sa...

Plädar - liksom kuddar - behövs alltid!
Kul med en annorlunda pläd och jag tycker den skulle bli väldigt fin i dotterns rum på sängen.
Tar gärna en lott, tack!

kram, Ann-christine

becca sa...

Hejsan!
Kul med utlottning, jag är gärna med =).

Ha en bra dag, kram Rebecca.

Anonym sa...

Hej Susanne! jag vill verkligen vinna denna underbara filt.Jag skall ta med den till mitt arbete.Arbetar natt med att svara i telefon och vi har det så kallt.Mina 2 kolleger kommer att bli super-avundsjuka.
Hälsningar Lisa H

Anonym sa...

Hej! Vilken härlig blogg du har. Läser den varje dag! Du är jätteduktig. Skulle faktiskt verkligen behöva en filt som denna i min tomma soffa vid teven. Jag håller mina tummar ;)
KRAM / Anna

Emilia sa...

Hej!
Gud vilka härliga filtar. Dom vill ja verkligen vara med i utlottningen av =) /Emilia

Anonym sa...

Läcker pläd!
Jag vill gärna vara med i utlottningen.
Sigyn

pysseltanten sa...

Klart jag vill va med!...
Kraaamizar Git

pysseltanten sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Det här tillfället vill jag inte missa. Ska börja inreda ett härligt barnrum till min lilla tjej och filten med de vackraste av färger skulle passa perfekt.
Charlotta

Tillsammans Hemma sa...

Hejsan.
vill gärna var med i din utlotting med den härliga pläden.
Hej från Loo!

annaslantliv sa...

Jag vill alltid tävla! Hoppas på tur.

Önskar er en härlig höst!

Kram Anna

StinasLoppis m.m sa...

Är gärna med i tävlingen Ha de gott //STINA

Anonym sa...

Åhh vilka fina filtar:) Precis vad jag önskar att få vira runt mig i och krypa upp i soffan med en stor tekopp och bara myspysa;) Är gärna med och tävlar! Kram i höstrusket och trevlig helg:) elvegard@spray.se

Tove sa...

Även jag fryser ibland... fast inte ännu! Och vill därför också vara med i utlottningen om den fina filten.
Kram!

Tove sa...

Även jag fryser ibland... fast inte ännu! Och vill därför också vara med i utlottningen om den fina filten.
Kram!

pia sa...

Hej!jag vill också gärna få chansen att vinna en filt...
Underbara färger, och sådan reklam gillar jag.
Trevlig helg
//pia

fem barns mamma sa...

Klart jag vill vara med, en gosig filt är ju aldrig fel när det blåser och regnar!
Kram Emma

fem barns mamma sa...

Klart jag vill vara med, en gosig filt är ju aldrig fel när det blåser och regnar!
Kram Emma

AnCa sa...

Plädar tillhör väl en av de sker man kan ha hur många som helst av??? Jag vill vara med å tävla om den här mysiga!!!

Design A Cake sa...

I höstens mörker värmen den gott,
hoppas turen hamnar på min lott.
:-)

Kenna sa...

Vilken härlig filt! Den vill jag vinna!

Anonym sa...

Jag vill jättegärna vara med i utlottningen! Filten är supermysig!

Camilla

Anonym sa...

hej!å den vill jag ha.Tänk va mysigt å ligga kura under på kvällen med en koppte

Kram siwan
siwhw@hotmail,com

Anonym sa...

Vill gärna vara med i utlottningen av dom läckra filtarna färger man blir glad av behövs nu på hösten! håller tummarna att turen är på min sida.

Ha det gott/Mona.G

Anonym sa...

Vill gärna vara med i utlottningen av dom läckra filtarna färger man blir glad av behövs nu på hösten! håller tummarna att turen är på min sida.

Ha det gott/Mona.G

Anonym sa...

Åh jag som behöver en filt till våran nya soffa! Tack för en bra blogg och ha en trevlig helg!!

Mvh Joline

Therese sa...

En filt skulle sitta fint då jag är frusen och slut efter en dag i skogen (har jagat älg). Trevlig helg!

Kram Therese - Sockenvägens Söta

New Me sa...

Vilken mysig filt! Jag vill gärna vara med i utlottningen av den härliga filten. Ösnkar dig en fin hösthelg! Maria

New Me sa...

Vilken mysig filt! Jag vill gärna vara med i utlottningen av den härliga filten. Ösnkar dig en fin hösthelg! Maria

Dessie sa...

Hej hopp.
Ja jag vill gärna vara med i denna utlottning.
Hoppas du får en härlig helg.

Kram Dessie

En "prinsessas" berättelse sa...

Tänk att jag en färgrik filt kan vinna
att filten ett nytt hem skall finna.
Ett hem med liknade skala av färg
bebodd av en tant, frusen till ben och märg.
Välkommen vackra filt, välkommen hit
snälla, bli min vackra "hem- samarit".
----------------------
Caroline Theslöf
Österlånggatan 80 B
461 35 Trollhättan

Helen sa...

Vill gärna vara med i tävlingen:)

Ingis sa...

Klart jag vill vara med.En mysig ,varm och gosig filt är aldrig fel.
Kram Ingis

Anonym sa...

Läser din underbara & mycket inspirerande blogg varje dag och vill såklart gärna vara med och tävla..
dojjan74@hotmail.com

Elina sa...

Å så fin! Den skulle jag gärna ha hemma :-)
/Elina

Anonym sa...

Ser ut att vara en passande pläd till vinterns mys i soffan.

Eva/http://minaquiltar.blogg.se

Anonym sa...

En sån´ filt skulle passa perfekt till min soffa och en bra bok i höst!
Därför vill jag vara med i utlottningen:)
Mvh Inger

A House With A View sa...

Åh jag vill jääättegärna vara med i utlottning om de fina plädarna, hoppas på tur!!

Kraaam aka

Michelle och GirlZen + bebis i magen sa...

Just vad vi behöver en mysig härlig filt att krypa under när vi myser. Snart tre små skatter som man mer än gärna myser med under hösten och vintern.
Hoppas på tur och många mysiga amningstunder och sagostunder under filten ;)

Kram
Michelle

Anonym sa...

Hej
Vilka underbara plädar
Vill vinna

jeanette.gunnarsson@hotmail.com

Anonym sa...

Hittade hit genom Marits vita skrin ovh vilken inspiration din sida var. MYCKET FINT!
Vill gärna tävla oxå såklart.
Ha en härlig söndag!
MVH//Mariah Geijer
geijer@hotmail.com

Anonym sa...

God Søndag.

For et nydelig pledd. hadde passet perfekt i min grå sofa sammen med mine rosa og hvite puter. Jeg er forelsket:-)

Vil gjerne være med i utloddningen.

Mvh Elisabeth

elisabethsved@hotmail.com

Anonym sa...

Jaaaaa :) jag vill ha en fin pläd!!!
Kram Tina

Susanne T sa...

Pläden ser verkligen härlig ut,vore ju underbart att vinna den. Hälsningar Sus

Jennys Vita Villervalla sa...

Halloj!
Är gärna med i utlottningen!
Fast min egen blogg torkar och har gjort länge,så smyger jag fortfarande runt hos er andra "gamla godingar" och får min dagliga dos inspiration!
Må så gott!
Kram
Jenny

Ulrika sa...

Min sambo är helförtjust i din blogg. den är det första hon går in på varje morgon, och hon blir så glad.Hon fyller år på Lördag så hon skulle bli jätteglad om jag vann en fäll till henne.

Kram Mikael

Tiina sa...

Kan man fortfarnade vara med ? Ifall att så vill jag vara med :)

Anonym sa...

Önskar varm mysig pläd till soffan! Påminner mig om batik...mmmmm! Tack för härlig blogg!
Varma hälsningar Lena i Bankeryd

natalia sa...

I can only say the fabric looks amazing... sadly I can't understand anything else. I'd love to make this at home, any tips?!?!?!?

Love your blog , natalia

maria lever sa...

Ojojoj en sån filt skulle man ha! Hoppas att jag inte är för sent ute..
Hoppas på tur.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin