söndag 19 september 2010

Just one word...

Our tv-room in 2007, photo Magdalena Björnsdotter

Om man vill böja till ord med ståltråd kanske det är lättare att bara börja med enstaka ord... Jul till exempel är ett perfekt ord att svänga ihop med tråd och det är inte så himla långt kvar innan vi är där...
Det här gjorde jag för fyra år sedan och det var med i Julnumret av Lantliv 2008...

If you want to try writing with wire it's very easy just to do one word the first time... This I made about four years ago and means Xmas and was published in the interior magazine Lantliv Christmas edition in 2008...

I dag drar jag tre stycken vinnare som får varsin designad filt!
Kraam Susanne ♥

19 kommentarer:

Dessie sa...

Om du visste vad jag bläddrat i den tidningen för inspiration varje jul. Och Alice är så söt där hon står och håller dekorationer! Jag ooooh och aaaaah-ade över ert hem långt innan jag hittade din blogg. =)

Ha en skön Söndag

Kram Dessie

Alberte sa...

Vakkert!
Tips til formingstimene mine;)
Klem ♥ Jannicke

Norrfrids Eija sa...

Igår försökte jag böja till tråd...det var inte helt lätt, blev inte alls så perfekt som dina...visar kanske mina skavankiga i ett inlägg nångång (om jag törs). Ha en skön söndag!

ANETTESHUS.COM sa...

Såååå koselig!! Ha en fin søndag, Susanne!

Klem klem
ANETTE:)

helle sa...

Tak for fin ide, nu må vi se om fingerfærdigheden holder!!

Kram Helle

Nordic Sence sa...

Hej Susanne!
Ja nu går det snabbt fram till jul! Kul ide med ståltråden!

Ha en skön söndag!
Kram Linda

Anonym sa...

Sooooo lovely.....
Hugs,
Sabine

Systrars söta sa...

Så enkelt å så fint...:-)) kraaam kat

SWEDISH HOUSE sa...

Hi Susanne

Yes definitely...
This is what I will try to do JUL
LOVE PEACE enJOY
Julie
x

Skatan sa...

Hej!

Allt väl? Här strålar solen, jag klipper häcken ute och hoppas vinna en traderaklänning om 2 minuter ;)

Kram!

Anna

Linda sa...

Så enkelt å så fint. :)

skön söndag
-Linda

spetsar och änglar sa...

Riktigt fint!

Ha en fin kväll
/Heléne

Camillas vita villa sa...

Hej! Har följt din blogg väldigt länge och fått otroligt mycket inspiration från dig. Nu har jag startat en egen blogg och förstår hur roligt det är att få kommentarer. Har nämligen aldrig kommenterat någons blogg. Sagt och gjort, nu har jag börjat. Kram Camilla

Mamma C sa...

Så fint det var, har oxå ett ståltrådsord idag på min blogg.
Kram mamma C

Anonym sa...

Verkar inte riktigt klokt, gamla fula diskhandukar i soffan!!!

Annas skattkammare sa...

Ja det är ju perfekt ord att börja med, och väldigt fint!!
Kram /Anna

Vida sa...

supervacker bild på ditt rum..oj vad jag började längta till adventstid;))och vilket vackert fönster..

tillhör de nördarna som har kvar alla nummer av lantliv och tycker alla är underbara..

pussochkramattdutardejtidattvisaosskram
Vida

me and alice sa...

Hej Anonym!!
Ha, ha, ha din kommentar fick mig på gott humör. Jag brast ut i ett gapskratt för jag håller med dig till fullo. Det ser inte riktigt klokt ut egentligen med diskhanddukar i soffan!!! :))
Tur man har ändrat lite stil!!
Ha en underbar Söndagkväll!
kram Susanne

Mamma Mia.. sa...

DET ska jag göra med barnens namn!!! kan ju börja med första bokstaven i allafall....A och V kan väl inte vara så svårt....hrm...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin