fredag 3 september 2010

One thing leads to another...


Höstkänslorna ställer till det här hemma och just nu jobbar vi lite här hemifrån med olika reportage...
Mycket ändras om från dag till dag och massor av nya idee'r föds... Vilket just nu mest resulterar i ett enormt kaos här hemma, hihi...
Även här letar sig mycket brunt in nu. Det roliga är att när jag kikar tillbaka på höstbilder här hemifrån har jag nästan alltid tagit in något i den färgen den här tiden!

Vi får se om jag lyckas få någon ordning här. Då visar jag er...

We have been working in our home with some photoshooting for a few days, and it get so so messy, hihi...
But one thing leads to another and now I have a whole bunch of new ideas...
Have a great Friday my darling blogfriends!

Puss  Suss

13 kommentarer:

Unknown sa...

Ser fantastiskt ut fast grejer ligger lite huller om buller. Fin blogg du har!
Kram Anna

Norrfrids Eija sa...

Ja det känns helt rätt med murrigare toner nu. Spännande att se vad ni hittar på nu!

Mor-Mia sa...

Vad fint du gör Susanne, du är så otroligt duktig och ger oss läsare massor med inspiration.

Själv har jag också börjat ta in mer och mer bruna nyanser.

Det borde ju vara tvärtom att när det blir mörkare ute så vill man ha ljusare inne..

Vida sa...

hej goa Suss
hoppas du inte får någon ordning på ditt kaos för det ser enormt charmigt och hemtrevligt ut:)man ser att det är något på gång...

jag kom på att jag älskar din blogg för du genomför och fixar det mesta själv och ger enkla tips till oss läsare - många bloggare tror jag håller på att ta livet av sina män med alla sina ideér och ombyggnader...hihi

trevlighelgkram
Vida

Mejrams! sa...

Helt övertygad om att du får, det ser inte så kaosartat ut alls. Ha nu en riktigt skön helg!/Kram Merja

Unknown sa...

Jag gillar "bocken Bruse".
Trevlig helg!

Kram Catta

Anonym sa...

Ser himla fint ut med bruna detaljer!
Ha en sk;n fredag!
Kram B.

Anonym sa...

It sure looks beautiful already ~ I can't wait to see what your new ideas are.
I see a new inspiration everyday when I visit ~ :)
Sarah

www.livskraftcoaching.se sa...

Hej! Jag brukar följa din blogg och tycker den är helt underbar.:) Fantastiskt fina och inspirerande bilder bland annat.Jag undrar också om det randiga kuddvaret till höger i bild är nytt och var det i så fall går att få tag på. Allt gott!Marie

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Hej Hej!
Vilken underbart härlig blogg du har, massor av inspiration och underbara bilder.

Gillar verkligen kombinationen av det vita med bruna detaljer. Himla snyggt. Och så alla härliga ting - blev genast sugen på att försöka få tag på en gammal trumpet. :-)

Önskar dig en riktigt fin helg!

Anonym sa...

Jisses vilket oerhört snyggt soffbord! Var har du köpt det? Tack för en härlig blogg!
/Alexandra

Pilgården-Susanne sa...

Snyggt! gillar brunt och svart till allt det vita.
Kram Susanne

me and alice sa...

Hej Alexandra!
Bordet fanns på butiken "Lantliv" i Leksand!
Kram Susanne

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin