lördag 25 september 2010

Todays bargain!


Dagens absoluta fynd måste vara denna vackra bok om växthus! För endast en tjuga blev den min!!! Den har helt underbara bilder som får mig att drömma om sommaren och planteringar igen... Ahhh bara 8 månader tills vi är där!

Todays bargain must be this beautiful book about greenhouses. Bought it for almost nothing and it has the most beautiful pictures of all kind of greenhouses. Now I'm dreaming about summer again, maybe because it's all grey and rainy outside today. Well it's only eight more months to go before next time summer comes... ;O)
Happy Saturday dear friends!

Puss från Suss

8 kommentarer:

Ainosofia sa...

~ happy weekend ~

Det vita dårhuset sa...

En tjuga! För en så fin bok. Här har du en till som längtar till nästa sommar ;) Kram på dig gumman

Tracie~MyPetiteMaison sa...

Hi Susanne,
That looks like a lovely book, I wish we could get the Swedish titles more readily here and not pay an arm and leg for them. All that I've been able to find have been beautiful and so inspiring too.

Happy Saturday to you too!
xo~Tracie

Anonym sa...

Hej! Va kul! Jag köpte samma bok på tradera för 2 kr! Men då fick jag betala frakt också, ändå ett fynd för en som drömmer om glasverandor och växthus! Hälsar Eva från Småland

Jes/Vita villa vila sa...

Å vilket härligt fynd vännen!! Jag önskar mig verkligen ett växthus - underbart charmigt!

Önskar dig en supersöndag!
Kram Jes ♥

Anonym sa...

courage ! courage ! if it's sunny inside your house, this is the most important ;) but you know this already !
hello from sunny Geneva
corinne

Vida sa...

tusen tack snällsuss för den fina pläden jag vann hos dej..den är mjuk som en kattunge:)

så glad man blir om man hittar ett fynd och då gärna för en billig peng

drömmer oxå om ett växthus med rött tegel längst ner och sen med gamla spröjsade fönster..

glad för ditt mail:))

kombaratillÖsterlenihelgenkram
Vida

red ticking sa...

i think i need to go buy that book...i dread winter and rain... i want to think of happy sunny days... love this idea...xx

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin