söndag 19 september 2010

Love this!

Pic from a house in west elm beach...

Trots att vi går mot hösten så hoppar jag nästan i taket när jag ser sådana här fina bilder!!! Allting på den här bilden tilltalar mig till 500%! Fast skulle jag göra något liknande här hemma skulle alla hattarna ha blåst ända till tjottaheijti dagen efter...


Nu är vinnarna av de tre filtarna dragna. De som vinner är...

Helena Flink

Cloudberrygarden

Vida

Vill ni vara så vänliga att maila mig era adresser så kommer plädarna och checkarna på posten...


This is my absolutely fav pic of them all. It contains everything I like, hats, strawbags, and all in beautiful natural colours...
I hope You all have had a great weekend...
See you tomorrow sweeties!

Puss från valvakar Suss

10 kommentarer:

~*~ saskia ~*~ sa...

Okay, now I'm dreaming...
Have a lovely evening. xx

Alberte sa...

LOVE THIS - TOO!
Klem, Jannicke

Ofelias Hus sa...

Underbar bild!

Färgerna var helt i min smak...

Kram,
Anette

Vida sa...

Jippi..det är val och jag vann:)))
Så glad att jag vill ta dej i famn och dansa...goa du:)

hör av mej till dej imorrn med adress:)

gladskrattlyckligflinandekram
Vida

ps dagens bild är helt ljuvlig ds

Annas skattkammare sa...

Grattis till vinnarna, jättefin bild!
Kram /Anna

Anonym sa...

I love it too, especially how they put the hooks right into the shingles and that bright white door is lovely ~ wish that was my entryway! :)
Have a wonderful weekend!
Sarah

Ett Vitare Hem sa...

GRATTIS till vinnarna!
Ha en härlig dag!
Kramis/LenaS

Artefaktoria sa...

The picture sais: "Come in, we are already in there!" :)

Kram
Antonina

Casa e Cose sa...

Thats from a house that was features in the NY times no? They have great features and some of them go all back and forth the blog spere.
Love the hats!

Elina sa...

Tjoho, tänk att jag vann. Det trodde jag aldrig! :-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin