tisdag 7 september 2010

In the shower...


Med denna gröna sköna sörja gillar jag att dagen börja...




Älskar allt med doft av olika örter och den här är toppen med sin doft av myrten...

Drömmer om ett badkar utomhus, där man kan tappa upp ett riktigt hett bad en lite kulen höstdag och i badet ska det vara fullt med myrten bubblor...

Min myrten duschkräm har jag köpt på Citygross och den kostar endast ca 30:-. Den finns nog på de flesta större matbutiker...

Love this showercream with myrtle... It's one of my favourite scents! I dream of a bathtub in the garden were I could have a hot bath a cold autumnafternoon with alot of these myrtle bubbles in it...

Kram & Puss från myrten Suss

14 kommentarer:

Unknown sa...

Tack för tipset Suss, alltid bra med prisvärda grejor.
Kram Anna

Kerstin sa...

Dette er en av de tingene jeg bare må kjøpe med hjem når jeg handler i Sverige. Den har vært favoritten min i flere år :)
Ha en fin dag!
kerstin

Mys och hemtrevnad sa...

ja, ett myrtenbad ska vara välgörande så här i förkyldningstider...om inte annat så för själen...att bara slappna av i ett varmt bad...mmmmmmmm...kramis semlan

Amelie sa...

Tack för tipset! Den ska jag genast leta efter. Älskar också allt med örter osv. Gud vad härligt med iden om ett badkar utomhus! Började genast drömma mig bort! Hoppas du får en härlig dag! Hälsningar Amelie

Ofelias Hus sa...

Härligt med örtdoft...den måste jag prova!

/
Anette

Maria ( Idekroken ) sa...

Det så deilig ut! Er også glad i den lukten :)

Og så tittet jeg på videoen i innlegget under. Den sangen er så fin. Og jenta er også nydelig ;)

Klem

Anisis sa...

Tack för tipset ! Ska bli härligt att ta ett bad nu på hösten ! Skönt !Må gott ! Kram

n o r d i n g å r d e n sa...

Bästa reklamen för den flaskan, så läckert sammansatt och underbara foton!!! Mari.

koralee sa...

Yummmy...makes me want to hop in the tub right now...hugs for a great day. xoxoxo

Vida sa...

måste dofta underbart friskt..låter så hälsosamt:)

det där med badkar utomhus står högt även på min önskelista..

jag har förlorat mej i ett rosdoftande litet oansenligt tvål som jag köper på Mairo...

vandringisensommarväderkram
Vida

Snögården sa...

Hej!
Hittade något liknande på Netto, härligt när något är billigt.
Tack för tipset.
Kram Anni

Oss.... sa...

Hej Hej!!
Va roligt at se denna Flaska hos dig.....Jobbar nämligen på Fabriken i Falun som Tillverkar den!! Så man kan sägab att du handlar Lokalt dessutom!!
Din blogg är för övrigt helt underbart!!
Kram kram
Anki

bykerstin o. butikblandannat sa...

Bra tips! Gillar snygga flaskor till bra pris.. Ha det fint! Kram Kerstin

Alberte sa...

Me like;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin