måndag 6 september 2010

Thoughtful...


Tänkvärt...

Kram Susanne


11 kommentarer:

SWEDISH HOUSE sa...

How very true!!
We should be thankful everyday...
THANK YOU Lord
Kram
Julie
x

(eddas) sa...

Ja,dette er et stort tankekors til oss som er så heldige og bo i de landene vi gjør..
Ha en fin dag..her skinner solen...
eddaKlemmer

Galleri Hönshuset sa...

..verkligen =) Tack för dem bra orden.

Kram Pirre

Vida sa...

ja vilken otrolig gåva vi har fått att förvalta..vi är så priviligerade...hoppas jag alltid kommer ihåg detta:))

barn o barnbarn är friska och jag kan känna lycka o glädje över enkla saker..herregud va bra det känns:))

nu ska jag iväg och hjälpa till med det lilla jag kan (litauenhjälpen)

sockersolskentillsusskram
Vida

Mejrams! sa...

Ja verkligen! Riktigt tänkvärt!/Kram Merja

Anonym sa...

Mkt bra!!! Kopierade den till fb, hoppas det var ok!

Kram A

Eliane Zimmermann sa...

wow, great poster, thank you for sharing!!!

me and alice sa...

Helt ok A! Jag har ju själv kopierat den...
kram Susanne

C. Tvillingmamma sa...

Mmm...så sant.

På landet vid havet sa...

Tänkvärda ord! Tack, det behövde jag idag!

Ha en bra vecka!
Kram Mia

diana sa...

Thank you for the wonderful thought!!! I've just printed it and I'm going to frame it and hang it up for everyone to see, read and meditate. We really do take so much for granted.............. keep up the lovely blog and have a good day.
diana

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin