torsdag 1 september 2011

Young Face Mask


Hej på er!
 Nu har jag provat ansiktsmasken young face mask, och jag säger bara; -Hannibal Lecter släng dig i väggen, moahaha! Det var ju tur att inte hantverkaren var här nu på morgonen. Hade nog skrämt slag på honom!

När jag slutade spexa med kameran så la jag mig ner på soffan i tio minuter och bara njöööt...

För det var faktiskt jätteskönt. Riktigt uppfriskande och jag kan likna det lite med Vicks som man fick under näsan när man var liten och var förkyld. Dock inte lika starkt. (Fast detta minns nog bara ni som är lika gamla som en dinosarie, precis som jag)

Efteråt känner man sig riktigt uppfräschad och lite rosig!
Yngre blev jag nog inte tyvärr, men absolut piggare!

En annan fördel med masken är att man inte blir det minsta kladdig. man häller bara i lite av vätskan som medföljer i en av behållarna sedan sväller en liten tablett upp och blir till en pappersmask, man behöver inte ens tvätta sig efteråt, utan det är bara att kasta bort masken som är ungefär som en tvättlapp. Varje förpackning innehåller 12 st ansiktmasker.

Jag är helnöjd och kommer absolut prova Young Face Mask igen!

puss och hej från en hanniballectertjej

.............................

Sorry about the horrible pictures, but I had to show you because I felt like Hannibal Lecter. ;)

The mask is really nice and best of all there is no mess at all and there is nothing you have to wash off afterwards.
The young face mask leaves a total freshness in your face afterwards!
I will certainly try this again!

With love from Susanne







10 kommentarer:

Lotta sa...

*asgarv*
Gud vad rolig du är Susanne! Jo visst minns man vicks! tror vi e i samma ålder do och jag faktiskt. Masken verkar härlig. Ska kolla in den.
Bästa dagen önskas till dig! du har just förgyllt min!
kram Lotta

Frida sa...

vicks har jag också växt upp med! fast jag tycker inte jag är gammal på mina 22 år ;)

me and alice sa...

Hej Frida!
Jag menar en salva man smörjde antingen under näsan eller på bröstkorgen.
Fast det kanske finns fortfarande och nä du är verkligen inte gammal, hehe!
kram susanne

Unknown sa...

hi Susanne

I love your style girlfriend!

You made me smile sooooo much with this mask on you.

My friend and I have so many crazy and funny photo's of ourselves with face masks on.

I am a beauty therapist and used to own my own beauty salon for a while. ( I am now in design and business again) - but you never really leave the love of beauty therapy and anti-ageing.

have a great day young lady

x
Loulou

Anonym sa...

Oh Jeeeeeeesus. Ha ha. Tokfia:)Du e härlig.

Lau de Casalil sa...

Génial... this is one of your best post... I love it... your pics and the happyness it gives... i'll try it if I find it... I need being younger!!

enannanhelena sa...

Sedvanligt bjuder du på så fina bilder... ;);)

Måste nog testa någon sådan där uppiggande mask av något slag, du ser ju så upppiggad ut!

Hälsningar från en Dinosaurie - med bra minne...

/helena

Anonym sa...

ha ha ha ha ha ha, du e verkligen tokig.
underbar blogg! //Eva-Lena

Anonym sa...

Oh I think you look cute!
And your skin is as soft as a babies bottom, I'msure!

It looks like you had fun!
Ciao Bella!

CREATIVE CARMELINA

Tommy sa...

Haha, usch vad jag tycker att man ser läskig ut i sådana där masker :P
Kul att du bjuder på så undersköna bilder på dig själv också :D
Jag vill också passa på att berätta att jag är med och tävlar om ett mineralsmink-kit hos Helen på hiilen.blogg.se (check her out!) åt min underbara sambo!
/Tommy

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin