söndag 25 september 2011

simple decor + vinnarna


Hej kära bloggvänner! 
Hoppas ni haft en fin dag, det har vi...

Sist när jag visade mina snäckor på tråd fick jag några frågor om hur jag gick till väga när jag gjorde dom?

Ja ni känner väl mig, när jag gör något pyssel är det oftast busenkelt & snabbfixat.  Jag borrade helt enkelt bara ett hål i varje snäcka och
trädde upp dom på ett snöre med en knut mellan varje.

Krångligare än så var det inte...




Men nu förstår jag att ni inte vill höra om mina snäckor, hehe utan hellre vill veta vilka som vann böckerna!

Det var roligt att så många ville vara med, ni var över 200 stycken. Synd bara att jag inte kan ge er alla en varsin bok!

Den här gången blev det dessa tre som blev de lyckliga vinnarna!

nr 87
bakers corner

nr 125
A house with a view

nr 194
Ulla W

Ett stort grattis till er!
Maila era adresser till me.and.alice@hotmail.com så kommer böckerna till er om några dagar.

Kram & Puss
från Suss

ps. Ett stort tack till Adlibris som sponsrade utlottningen med Anna Örnbergs fina böcker!

3 kommentarer:

A House With A View sa...

Wiiiieee, var det jag som vann!!! Vilken himla tur jag har!!!! Stooooort tack!!!!!! Mailar min adress!!!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

Unknown sa...

Hello Susanne

Bleached whites and shells - you know me lovely lady!

hope you are well too

x

Loulou

Tina sa...

Vakre skjell, ser for meg no slikt på hytta ved sjøen, kosssselig! Jeg kommer til og herme og håper du synes det er greit!

Klæm og takk for all inspirasjon!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin