söndag 18 september 2011

Utlottning!



Då var det dags för en utlottning här på bloggen igen!


Den här gången är det den underbara boken
"Inred lantligt på ditt eget sätt"
jag lottar ut!

Ännu en inspirerande bok av Anna Örnberg och som har de mest underbara idéer ni kan tänka er.
Massor av härliga återanvändningstips precis i bästa me & Alice style i hela 144 sidor.

I den här boken som jag personligen tycker är den allra bästa av alla de lantliga böckerna Anna Örnberg gett ut, garanterar jag att alla hittar något kul tips att greja med.

Här finns jättebra beskrivningar, härliga texter och inte minst underbara bilder att inspireras av!
Ja, den har helt enkelt något för alla, vare sig du är en vit, svart eller färgglad inredare.

Jag bara älskar den!



Här ovan kan ni se ett litet smakprov på några sidor jag fotade ur boken.

Vill man nu inte ha boken själv är det den perfekta julklappen till någon kär vän eller släkting, men jag är helt säker på att ni kommer vilja behålla den när ni börjar bläddra i den. 

Jag har tre exemplar att lotta ut!

Vi krånglar inte till det, utan alla är hjärtligt välkomna att vara med i utlottningen.
Lämna bara en kommentar i detta inlägg så är du med!
Har du egen blogg ser jag gärna att du länkar till utlottningen på något sätt!

Nästa Söndag den 25/9 avslutas utlottningen och vinnarna meddelas här på bloggen under kvällen!

Här kommer ett litet tipselitips!
Har du nu inte turen att vinna boken här på bloggen så såg jag att den finns att köpa i årets jultidningar! 
Tycker annars det kan vara så svårt att hitta bra böcker där, och man köper ju alltid något av de små sötnosarna som kommer och knackar på...

Annars finns den också HÄR på Adlibris!


Kram och lycka till!

Susanne

203 kommentarer:

1 – 200 av 203   Nyare›   Senaste»
Rummet för välbefinnande sa...

Vilken härlig utlottning.
Jag ska absolut länka från min blogg.
Ja, den boken ger säkerligen en hel massa inspiration, precis som du gör :)
Ha en riktigt bra söndagskväll!
Kram från Mia

Dagi Mara sa...

Wow,so ei schönes Buch und eine tolle Verlosung!
Ich werde gleich alles verlinken und mag es sehr gerne dabei zu sein!

Liebe Grüße aus Deutschland
Dagi

Angelica sa...

Oh den vill jag ha ett ex av!
Angelica O. var namnet.
kram och stort tack för underbar blogg.
Den är bääääst!

Amelie sa...

Jag är gärna med i utlottningen av denna fina bok :)
Önskar dig en skön söndag!
Kram Amelie

Marie - Systrarna sa...

Hej Susanne! Det här vill man ju inte missa - en riktig vill-ha-bok!
Länkar från bloggen senare idag..
Kram!

Dronninghuset sa...

herlig blogg og moro med utlodning.
jeg er med ;-))
ha en fin ny uke.
klem TOVE

Änglarnas hus sa...

Ooohh..stod och bläddrade i den i butiken igår..hur mkt fint som helst i den!!
Jag vill gärna vara med och tävla och länkar mer än gärna hit!!

Kraam sanne

G:a Affären sa...

Vill gärna vara med i lotteriet om att få lite inspiration! Ska försöka mig på att länka till tävlingen....
/Cia

Hem och Harmoni Marie sa...

Jag är gärna med!
Har redan boken men som du säger är det en perfekt julklapp :)

Ha en fin kväll!
Kram Marie

monikanen sa...

Åh,jag ser mig själv framför kaminen sittandes med en underbar inspirerande bok:)
Om jag hade en sådan tur,hope,hope,hope:))

Kramiz Monica

Loella sa...

Ja, jag är gärna med i utlottningen, länkar till min blogg så klart!

Varma hälsningar Loellan

Carola sa...

Åhhhhh... Den enda utav Annas fina böcker som jag inte har hoppas, hoppas, hoppas!!

kråke sa...

Jag vill jättegärna vara med!! Länkar från bloggen:))

Kramelikram kråke

Körsbärsgården sa...

Hej på kvällskvisten!

Jag vill gärna vara med och pröva lyckan. :)

Vänliga söndagshälsningar från Karin.

Anonym sa...

Hej Vill gärna vara med i utlottningen av boken, tittar nästan dagligen in på din blogg en av mina favoriter, hälsningar en Rumpkulla

Marie1 sa...

Hej ja den vill vi ha! Inspiration är aldrig fel. Jag har länkat från mig med:
http://inspiredfingers.blogspot.com/2011/09/tips.html

Marie S

malin_billberg sa...

Jag vill gärna vara med på utlottningen!

Sofia sa...

Jag vill va med! :)
Kram Sofia
sofia@meandmyhome.se

Tiina sa...

What a nice giveaway, hope I'm lucky! Best regards From Helsinki!
-Tiina

Anonym sa...

Åh den skulle jag vilja vinna till mig själv! Har födelsedag på onsdag:)
Mvh Caroline

Johanna Stålros sa...

Åhh- vet du den vill jag haaaa.!!! Jag är på jakt efter lite inredningstips för inspirationen tryter här just nu. Så räkna med mig två gånger vet ja ;) Håller tummar och tår stenhårt så länge. Kram Johanna

Ewa`s Galleri sa...

Vill jättegärna vara med och vinna den fina boken
Länkar hos mig
Ha en bra söndagkväll

Susanne sa...

Den vill jag jättegärna vinna, höll på att köpa den igår och nu ångrar jag att jag inte slog till, kanske har turen här ;))
Länkar från mig!!
kram susanne

Mamma C sa...

Klart jag vill vara med i denna fina utlottning. Givetvis länkar jag från min blogg oxå.
Kram Mamma C

Anonym sa...

Härligt med inredningsböcker, kan aldrig få för många.

Ha en fortsatt mysig söndag.

Hälsningar Eva H.

Anonym sa...

Oh,vill gärna vara med i utlottningen. Håller nu tummar och tår för vinst.

Kram
Ingela
imoolsson@hotmail.com

Anonym sa...

Underbart- en utlottning utan krångel =)
Ja tack, jag är gärna med, behöver lite ny inspiration!
Linda D S

Annas hjärtan sa...

Hej! Jag vill jättegärna vara med och tävla! Hälsningar från Anna

Anna sa...

Hej!

Jag är definitivt med! Länkar såklart oxå.

Tack för en trevlig och inspirerande blogg!

Mvh
Anna

cat sa...

Den boken vill jag gärna försöka vinna. Jag har länkat i vänster sida av min blogg.
Ha de gott. Kram, Catarina

Fräknis sa...

oooh jag vill vara med i utlottningen och jag kommer länka. Nemas problemas! Nu ska jag hålla tummarna!

Fräknis sa...

oooh jag vill vara med i utlottningen och jag kommer länka. Nemas problemas! Nu ska jag hålla tummarna!

Anonym sa...

Jeg følger bloggen din fast og vil gjerne være med. :)
Hilja.

Unknown sa...

Hej!
Jag vill såklart vara med, och hoppas på tur denna gång:))

kram Anna

Anonym sa...

Woow va kul med ny bok av Anna Ö. Nu håller jag tummarna och hoppas på vinst! Härlig blogg :-)

Design A Cake sa...

Vilken trevlig vinst, den önskar jag ha turen att vinna för att se vad jag i den kan finna.

Jenny Oak Fae sa...

Hoppas på tur, hennes böcker brukar vara bra!

: )

KRAM, Jenny

Anonym sa...

Blir gjerne med og tar ett lodd:) Flott bok

Give away på min blogg også

Kickan Style sa...

OJ jag som precis i helgen kollade in denna bok. Är verkligen sugen på den så är självklart med! :)

Anonym sa...

Jättefin och inspirerande blogg du har! Kikar in lite då och då. Passar på att vara med i utlottningen också :) Hoppas på lite trevlig höstläsning. :)

// Ida W.

Wictoria sa...

Hej!
Jag behöver absolut nya idéer och är därför gärna med i utlottningen:)
Håller nu tummarna!!

Ha det gott!

Wictoria

Det vita dårhuset sa...

Klart som tusan jag vill vara med :)!! Har försökt få tag i den men den är slutsåld överallt....

Kramisen

Mamma Mia.. sa...

Så spännande med en ny bok från henne!!!! Ska bli kul att titta i!!

Knils Malin sa...

Hej!
Jag vill jätte gärna var med i utlottningen, Anna Örnbergs böcker är ju Så fina =)
Kram från Hälsingland!

Ann sa...

Åh, den boken vill jag gärna vara med och tävla om. Kramar från Ann

Vida sa...

klart man är med och testar lyckan..som du säger en perfekt julgåva;)

hörde just Tommy Körberg på TV..herregud vad bra han är;))

Vidakramihöstfärger

Anonym sa...

Jaaag är gärna med!!!
Kram Kram Caroline

Mitt vita sköna hem sa...

Klart jag vill vara med och få chansen till denna härliga bok... Jag har bläddrat i den hos en vän och vill gärna ha ett eget ex ;O)

Härlig blogg du har... Givetvis länkar jag oxå.

//Liv

Systrarna Virrpannor sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla! Den ligger redan på min önskelista, så jag kan ju börja med att försöka vinna den här :)

Länkat så klart från bloggen!

Kram Mia

Min Svägerska och Jag sa...

Klart jag vill vara med och tävla. Jag länkar från vår blogg med.
trevlig söndag önskar jag dig.
Kram Linda

Anonym sa...

Hej Susanne,
Jag vill jättegärna prova lyckan i din utlottning. Boken ser härlig ut. Tack än en gång för din härliga blogg som inspirerar och piggar upp. Vänliga hälsningar från Maria Groth i Gagnef.

It's me sa...

It looks like a nice book ...may i count in ???.....like it very much !!...x

Jennie sa...

Åh, denna bok vore perfekt att vinna just nu! Jag, maken och vår lilla dotter på 3 månader får nämligen tillgång till vårt drömhus den 30 september! Som vi har längtat efter att få flytta in! Huset är från 1916 och därför passar alla våra fina loppisfynd som hand i handsken! Denna inspirerande bok hade varit en riktig pärla! Jag håller tummarna!

Petra Sandra sa...

Hej!
Jag vill gärna vinna boken, den verkar vara finfin :)
Hälsningar Petra

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om boken! :)
Tack för en toppenblogg!
Kram Elin H

Susanne Tonér sa...

Kanske är det min tur att vinna nu.
Höstliga hälsningar från Susanne

Eddan sa...

Den boken ser spännande ut. Jag är gärna med och "slåss" om den ;-)!

Kram från Anette

KROnPRINSESSENE sa...

Jeg prøver veldig gjerne lykken :)
Kjekt med give away!
Klem May Helen

Anonym sa...

Å vilken härlig vinst! Jag vill gärna vara med och tävla. En sån bok passar ju perfekt nu att kura i soffan med i höstmörkret.
Tack för din härliga blogg så kul att läsa och få ideer.
Ha det gott,
Veronica Ö

Anonym sa...

Hej!
En sån härlig bok!
Vill förstås vara med i utlottningen.
Hälsningar Gunilla Ström

Anette sa...

Vill jättejätte gärna
vinna den boken!
Verkar vara något för mig!

מיה sa...

thanks !!
maya.

Anonym sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med i utlottningen o håller tummarna! Skulle passa perfekt inför vårt arbete med huset under hösten.

/Jeanette.M

Annas skattkammare sa...

Hej Susanne! Är gärna med och slåss om den fina boken, ville så gärna ha den när jag bläddrade i jultidningskatalogen men prio blev en trädgårdsbok.. Länkar gärna, men nu skriver jag från mobilen och vet inte riktigt hur jag gör, så får fixa det imorgon. Kram Anna

Millan sa...

Hej!
Vill gärna vara med i utlottningen!
Hälsningar Camilla

Tinas bo sa...

Vilken härlig utlottnig!
Självklart vill jag försöka min lycka!

Kram Tina

Anonym sa...

hoppas på tur attt vinna hennes underbara bok. Gillar din blogg med fantastiska inspirerande bilder !

Anonym sa...

Åh! Den boken vill jag gärna äga :)

Deltar glatt i utlottningen

KRam Lena

Anonym sa...

Hej hopp!
Hoppas på tur i lottningen av fina boken!
:)
Anna O

Nilla sa...

Hej :)

Vilken härlig utlottning, givetvis vill man vara med och ha en chans att vinna en bok, skulle ju bli en perfekt födelsedagspresent till mig ;)

Ha en bra start på veckan!

annaslantliv sa...

Den har jag funderat på att köpa så nu hoppas jag att jag slipper det! ;-)

Ha det bra, trots hösten som kom igår kväll...

Anna

Kullan Pullan sa...

Hello!
Spar portot, jag kommer förbi och hämtar en bok :)
Puss och kram

Anonym sa...

Jag vill vara med på utlottningen! Har länge sneglat på just den boken.
MVH Lena i Borlänge

Virpi sa...

Hej! Jag vill också vara med! Vilken fina bok<3

Sandkrabban sa...

Och jag med vill vara med på ett hörn :-)

Anonym sa...

åh den har jag tittat på och velat ha....hoppas på tur;)
dojjan74@hotmail.com
mvh Annika

Anonym sa...

åh den har jag tittat på och velat ha....hoppas på tur;)
dojjan74@hotmail.com
mvh Annika

Anonym sa...

Håller tummarna hårt,så jag vinner den vackra boken....
siwhw@hotmail,com

Joanna sa...

Hello Sussane!
This book seems so nice! Maybe I will have a luck ;) Your house is so beautifull and I love visit your blog.

Have a nice day

Joanna from Poland

Anonym sa...

Dette vil jeg også være med på :) Finfin premie! Klem fra Tonje

Anonym sa...

Att du som har så säker smak älskar boken gör det ju jättespännande. Jag blir nyfiken och hoppas på tur. Mvh Ingela

Anonym sa...

Härlig blogg att följa!
Jag vill gärna vara med i utlottningen.

MVH Ulrika

Alexandra Be sa...

Har stått och suktat på denna bok, skulle passa perfekt till vårt lantställe som vi håller på att göra iordning. Så lite smått å gott som man skulle kunna pyssla med under hösten/vintern! :)

Anonym sa...

even so I don't read swedish :(, i can still look at the beautiful pictures and get good ides :)
Thank you Susanne !
corinne

Eva sa...

Oj, det var många som ville vara med.

Så även jag så klart!!!

Kram Eva

Anonym sa...

Hejsan!
Vill gärna vara med i din utlottning av den fina boken. Tack så mycket för din härliga blogg som gör mig så glad.

Med vänlig hälsning Eva Holmedal Ljungskile

Åsa Nilsson sa...

Hej!

Vad kul! Jag är gärna med i utlottningen. Finfina bloggen du har!

Kram från Åsa i Skåne

Baker's Corner sa...

Hej!

Jag deltar i utlottningen med den blivande nya bloggen i stället.

Kram från La Fleur Blanche

LEna

Elin sa...

Hej!
Jag smyger ofta kring på din blogg, och jag vill verkligen vinna den här boken! Jag länkar dig från min blogg, och sen håller vi bara tummarna. :)

Kram från elin

Veera sa...

Jag vill vara med. Jag länkar från min blogg :)
/Veera

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med i denna utlottning. Håller nu mina tummar och tår.
Hälsningar från Ulrica, en trogen läsare i Karlstad.

Anonym sa...

Hej Susanne!
Självklart vill man vara med i utlottningen. Mvh Maria
mariamoren@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Vill gärna vara med i utlottningen! Tack för en mysig blogg!
MVH
Caroline i Växjö

Maja sa...

Åh, det låter som en väldigt inspirerande bok! Jag vill gärna vara med i utlottningen! Jag är precis i flytt-tagen nu, så behöver alla tips och all inspiration jag kan få för att få lite Svensk lantlig touch på en lägenhet i Brighton- mission (im)possible? :)

Sara i Stenstorp sa...

Boken skulle sitta fint som en julklapp till mig själv. :) Tack för din fina och inspirerande blogg.

Anonym sa...

Åh vill jätte gärna vara med i utlottningen! Vill passa på att tacka för en inspirerande blogg med tips och uppslag :-)
Kram

Anna Inreder sa...

Den hade varit underbar att vinna!
Kram Anna
Skriver om tävlingen på min blogg!

Engelska Villan sa...

Jaaa!! Jippi!! Den boken har jag spanat på lääänge. Tänk om det är min tur att vinna :)
Länkar från min blogg.
Kram Anna

Anonym sa...

Härliga Suss!
Den boken måste ja bara vinna!!!!!!
många kramar och tack för din fina sida! <3

Lina RR

Hildas hem - Sofia sa...

Detta kan jag ju inte missa, det är klart att jag vill ha den boken. Har varit och fingrat på den hos en kompis några gånger.

Jag har länkat i högerspalten av min blogg och hoppas nu på att turen är med mig :)

Julida sa...

Jag vill oxå vara med i utlottningen!! Älskar Annas böcker!!

Ha det bra!
/Ulrika B

odd brown bird sa...

Oooooj, den här vore nåt för mig. Självklart vill jag vara med och fajtas om den =)

info@oddbrownbird.com

Anna S sa...

Det ser ut att vara en härlig och inspirerande bok. Är gärna med i tävlingen och hoppas på tur :)
Får ju nästan aldrig nog av inredning.

Linda Himlingen sa...

Så fin utlottning - denne vil jeg selvfølgelig være med på! Det hadde jo vært fint med litt inspirasjon til høstens interiørprosjekter! :)

Anonym sa...

Hej!
Jag har länge tänkt köpa just den boken då jag har flera av hennes andra böcker men har inte kommit mig för. Skulle vara kul att vinna den istället.
Hoppas på tur och önskar dig en fin dag trots det tråkiga vädret.

Hälsn. Kicki i Ö-vik

A Piece Of Pai sa...

Hej! Åhh, den boken skulle man ha. Det blir nog ett inköp om man inte skulle ha turen att vinna, kanske :) Hoppas, hoppas på vinst! kram Elisabeth, tack för en fin blogg!

Anonym sa...

Hei!
Det hadde vært supert med litt ny inspirasjon...Vil gjerne sette sammen ting jeg allerede har på en ny måte- miljøvennlig og billig!

sigfridpettersen63@hotmail.com

Fröken Abbe sa...

Vilken galet bra utlottning!!! Älskar de andra böckerna så denna är säkert lika underbar. Så klart alla vill vara med och tävla här... Länkar hos mig.
Kram

Tina sa...

Ser ut som en utrolig fin bok, vil gjerne være med!

:)

Frida.P sa...

Superfin blogg! Vill gärna vara med på utlottningen :) Kram Frida.P

Anonym sa...

Ååååå for en skjønn bok! Jeg vil selvfølgelig være med på utloddningen. Er inne på siden din daglig og nyter de fine bildene fra hjemmet ditt. Elisabeth

Compact Garden sa...

Vilken fin utlottning, jag är gärna med och länkar från bloggen/Anne

Anonym sa...

Vilket bra tips att kunna köpa via jultidningarna! Om man nu inte skulle ha sån tur att man vinner förstås! :-)
Mvh Bettan, K-holm

Anonym sa...

Vilket bra tips att kunna köpa via jultidningarna! Om man nu inte skulle ha sån tur att man vinner förstås! :-)
Mvh Bettan, K-holm

rosenälvorna sa...

Kul jag hittade hit igen idag och fick se att du har utlottning. Jag är ju gärna med och lägger in en länk på min blogg till dig förstås:) Christina

Anonym sa...

Jag vill absolut vara med i utlottningen av den fina boken!! Tack för en fin fin blogg! Mvh Anette

Carina sa...

Hej!
Självklart vill jag vara med i din utlottning.
Ha det gott!
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Anonym sa...

Jamenvisst är jag med! Alltid kul att tävla =)

Kram Anna S

Anonym sa...

Jag har tyvärr ingen blogg, men jag är gärna med och tävlar!

//Hanna Ericsson
hanna-ericsson@hotmail.com

Anonym sa...

Hej
Vilken bra idé att köpa via jultidningarna! Om man nu inte råkar vinna en förstås! :-)
Mvh Bettan; K-holm

vosgesparis sa...

waheee I love giveaways! please count me in ;)

Kamomilla sa...

Vad skoj! jag vill gärna vara med!

Anonym sa...

Ljuvliga regninga måndag när man hittar såna här fina utlottningar!!! Jag vill vara med helt enkelt, utan blogg, utan facebook men en trogen läsare...
Vickan123

Så Vitt Jag Vet sa...

Hejsan ! Vill gärna vara med om din utlottning !
Kraam
Sanne

Anonym sa...

Ååå, har lyst på den boken! Hadde passet perfekt på stuebordet i den nye leiligheten min! love love love.

mvh
sakifo_660@hotmail.com

A House With A View sa...

Superfin utlottning!! Jag vill gärna vara med i den!! Länkar från mig och hoppas på tur!!!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam aka

ANNIKA sa...

Jag gillar hennes böcker.
Är med och tävlar och hoppas få läsa den här också....
gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Fantastiskt inspirerande och trevlig blogg! Vill gärna vinna boken! Älskar inredning och vill gärna få nya tips. Speciellt att kunna blanda modernt med gammalt! Mvh anna@cottonandbutton.se

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Super fin vinst! jag är med på den utlottningen, Klem Anna

Photo by Maria sa...

Oj.. Här var jag inte den enda som vill vinna den fina boken =) Men är jag inte med så har jag ju ingen chans så jag är alltså med =)
Och jag länkar med från min sida..

Ha det fint nu..

Kram Mia

Sanna sa...

Åh ja! alla de där böckerna är så himlans bra. Skulle inte tacka nej till en vinst!

Anonym sa...

Självklart vill jag vinna boken!
Tack för en fin blogg med mycket inspiration!
Du är så duktig!

Mvh Sofia
sofiabberggren@bredband.net

Anonym sa...

Hej!! Vill hemskt gärna delta i utlottningen av denna underbara bok. Jag har de föregående två böckerna av Anna Örnberg och måste ju bara försöka få även denna till min samling..
Din blogg är underbar och ger mig massor av inspiration.
Tack Zenita Örebro

Ylva sa...

Vill gärna vara med! ser färgglatt o härligt ut på bilderna. Kan gott behöva lite ny inspiration:)

/Ylva

Praliner sa...

Perfekt inspiration till det nya hemmet!! Jag är med och länkar!

en matsked grejer sa...

Jg vill också vara med :)
Kram Cecilia

IngerJohanna sa...

Vill gärna vara med i utlottningen!
Allt gott!

emilias gömmor... sa...

Ja, jag är gärna med!!!

Kram Mimmi

Anonym sa...

vill gärna vara med i utlottningen av boken och ska genast kolla in din blogg - förstår att det är en höjdare !

Jennifer Roth

S sa...

Åh, jag vill gärna vara med och tävla. Har velat ha denna bok ett bra tag, men inte haft råd att köpa den! Så nu håller jag tummarna :)

Kram Sofi

Sophia sa...

Nu har jag länkat din utlottning i min blogg. Hoppas på tur.

Anonym sa...

Hoppas på tur med en lott i din trevliga utlottning!
Britt
britt.jonesig@telia.com

Anonym sa...

Hej.
Jag vill också vara med i utlottningen =) Fantastisk blogg =)!! Många kramar Johanna E

Jenny sa...

ÅÅåååå, klart jag vill vara med, speciellt nu när energin inte är på topp, så skulle det vara toppen med en sån bok =)
Kram Jenny
ps. länkar också!!

ELINAS inspiration sa...

Hej!
Jag vill jättegärna vara med. Alltid härligt med inspiration av det här slaget och önskar mig massor av återanvändningstips som det verkar finnas i denna bok. Länkar i högerspalten i min blogg. Hoppas på tur :)
Ha en fortsatt bra dag och vecka!
Kram
Ann-Sofie

Anonym sa...

Håller båda mina tummar för denna fina bok, vill gärna vara med i utlottningen
Kram Linda

Anonym sa...

Vill jättegärna vara med i utlottningen.
Tack för en fin blogg!
Berit.N.

Helen sa...

Jag tar en lott jag med!

Anonym sa...

Jag vill gärna vinna den fina boken.
Hälsningar Gunilla i Småland

White cotton grass sa...

Jag är gärna med!

Har lånat den på biblioteket, men det vore kul att ha den själv också :)

kram
helena

Anna sa...

Är gärna med och hoppas på tur!

KramKram Anna

Bibbi sa...

Självklart vill jag vara med i denna utlottning:-) Har så många gånger hållit i den men snålat...
Nu ska jag kolla in resten på din blogg:-)
Ha det gott!

Norr om Köpenhamn sa...

Hej o hå så många som vill vara med ;o) Men man måste ju ta chansen och det gör jag med en lott och länkning :o)

Ha en skön kväll!
Kram
Ulrika

Anonym sa...

Hej o tack för en mysig blogg. Hoppas på tur, ja det gör jag
För lantlig stil är jag svag!
Kramar Monica

Cheri sa...

Jag är gärna med! Hoppas på tur.

Kram
Cheri

Bokcaféet i byn sa...

Vilken fin utlottning! Boken ser alldeles, alldeles underbar ut!
Jag länkar!
Trevlig onsdag!
Kram från Anna i södern

Anonym sa...

Jag vill också vara med i utlottningen, precis som mååånga andra :)
Hälsningar
Charlotte i Borlänge

Anonym sa...

wish me luck!! I would love to have at home that book coming from so far away. I may have a problem with language but nothing that a beautiful image can´t solve!
greetings from south america!

Anonym sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i utlottningen av den underbara boken!!
Tack för en härlig blogg!!

Mvh Anna Gustafsson, Karlstad

Vilmas Hus sa...

Hej! Jag är gärna med i denna fina utlottning! Håller alla tummar och tår!

Kram Charlotte

Anonym sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i utlottningen! En bok som ser ut att passa mig perfekt.
Tack för en bra blogg!

MVH Hanna C

s h i n e d e s i g n sa...

Spennende bok, blir med og tester vinnerlykken :-) Flott og inspirerende blogg!! Hilsen Shinedesign

Anonym sa...

Vilken härlig bok, jag är med och tävlar!:)
/Josefin, Kalmar

Emma sa...

Hej!

Jag vill vinna en julkapp :)
Ha en bra dag!

Manuela sa...

Åh, just den boken står högst upp på min önskelista nu när vi har börjat renovera vårt vardagsrum. När man river innerväggar och tak och byggdamm fyller huset så är det härligt att få drömma lite om slutresultatet. Vad passar då bättre som inspiration än denna bok?

Anonym sa...

Alltid kul med nya inrednings böcker, så självklart vill jag vara med i utlottningen!!!!=)
Dessutom alltid lika vackra bilder på din blogg, ett nöje att läsa den.
Kram Maria i Borlänge

nikoladeus sa...

Vilken fin utlottning. Jag vill gärna delta i den härän.

Anonym sa...

Hej !
Jag är gärna med i utlottningen, verkar vara en finfin bok.
Takc för alla fina bilder du inspirerar oss med.
/Kajsa

Anonym sa...

I utlottningen, jag gärna delta vill,
kanske blir det då en ommöblering till,
Inspiration, roliga idéer och pyssla.
Inredning, är en underbar syssla!

Tack för alla vackra foton!
/Sus L

Lantlig Charm-Petra sa...

Oh hjälp så många som vill vara med!! Men jag vill ju ha den boken så jag gör ett försök :-)

Länkar på bloggen med!

mariasvitabo sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om den fiiina boken! Håller båda tummarna;)

Kram

Anonym sa...

Fant din blogg i dag, og har hatt en fin tur her inne. Ble inspirert alle dine tablå og fine foto. Takk til deg!

Ingmarie We sa...

Vill också gärna vara med i utlottningen av boken. Länkar till utlottningen i min blogg.

Anonym sa...

Jag är gärna med på utlottningen, skulle vara bra med lite nya inredningstips.

Kramis

Unknown sa...

this book looks amazing. hope I 'll be lucky enough to win it!!!!

Noma sa...

Hei :) jeg tar gjerne er lodd! Interiørbøker er alltid gøy! Takk for fin inspirerende blogg, fin fredag fra Jorun

Bygdegården sa...

Hej hej! Jag tar gärna en lott :) Älskar den maffiga ljusstaken som toarullehållare, smart och stylish! kram /emma

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Den boken vill jag ha! Jag har redan två av hennes böcker som jag fyndat på Myrorna i våras:-)
Länkar!Trevlig helg och Kramkram, H(som har solsolsol:-))

Villa Vinkelhaken sa...

Denna boken har jag länge velat ha! Så jag är mer än gärna med och tävlar! :)

Kram Jenny

Anonym sa...

OOhhh vad jag älskar dessa böcker, alltid fulla med härlig inspiration. Passar perfekt nu när det är dags att höstrusta hemma :)

Kram Sara V.

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Vill jättegärna vara med i din fina utlottning. Trevlig helg. Kram Johanna

Mia sa...

Hej! Jag är jättegärna med i denna utlottning, håller nu tummarna riktigt hårt ;)
/Mia

Nathalie sa...

Jag är med och tävlar!

Minna sa...

Hejsan!
Vad kul, ser ut som en rolig bok!Hälsningar Minna :)

Emma (lillsyrran) sa...

Oj va många som vill tävla som jag i denna tävling, för att vinna den fina boken, har smyg läst den på flera butiker men inte kommit mig för att köpa den, så nu hoppas jag på tur.

Tävlingen ligger synlig i högerspalten på våran blogg!
KRam Emma

Karlotte sa...

Hei Susanne! For en fin utloddning, jeg vil gjerne være med:-) må bare si at jeg elsker å følge med på dine kreative og inspirerende Interiørkrumspring!!
God helg til deg og dine, klem fra Karlotte

Anonym sa...

Hej!
Deltar gärna i utlottningen och hoppas på tur!
Mvh Stina A

Anonym sa...

Som om jag skulle va den enda som ville...... Underbart inspirerande bok å vacker som mitt i prick!!! Klart jag vill försöka få den.......
dinocolada@hotmail.com

Wiveka sa...

Jag vill gärna vara med i lotteriet om en bok.

Caroline sa...

Självklart vill jag ha den! :-) Har två av Annas andra böcker så en till i samlingen skulle vara toppen! Tack för daglig inspiration/fina bilder i din blogg!
Hälsningar Carro

Jasmine sa...

Nu e jag sent ute. Jag vill vara med. Inredning e ett stort intresse hos mej. Under semestern var jag på Carl Larsson gården och blev inspirerad av ett personligt inrett hem. Inredning på sitt eget sett låter som något i min smak. :)
kramar
/Jasmine kladdkaka1984@hotmail.com

fem barns mamma sa...

Oj, det här hade jag missat, klart jag vill vara med!
Precis vad jag behöver just nu, lite ny, härlig inspiration!

Kram Emma

Unknown sa...

Hoppas hoppas hoppas att jag får vara med, trots att det är i sista minuten!

Ha en fortsatt härlig söndag!
Kram Maria

Ulla W sa...

Hej Susanne!
Jag chansar här i slutspurten och hoppas jag vinner boken. Bläddrade i den häromdan på vårt varuhus och den verkar så mysig!
Hälsningar från Ulla W

Anonym sa...

Jag vill GÄRNA vara med att vinna denna fina bok! :)/ Ann-Charlotte

Anonym sa...

Jeg trenger inspirasjon nå i høstmørket, boka ser topp ut!!!

Kanskje boka havner i Norge???

Sandra Larsson sa...

Oj, vilken konkurrens! Jag tar en lott iaf och hoppas på turen :-)

sandralarsson73@hotmail.com

Anonym sa...

Oj vilken glad överraskning med en utlottning! Jag glider just nu omkring och letar inspiration på olika bloggar inför renovering av kök och övriga rum sååå självklart vill jag vara med i utlottningen!! =))
Hälsningar Linda i Falun
linda.ols@allt2.se

annasaramaria sa...

Sent ute som vanligt;-)) Hoppas jag får vara med i utlottningen och lite tur kunde inte skada...
Tack för inspirerande blogg!!

Anonym sa...

E de inte försent vill jag vara med!
hoppas hoppas hoppas!
hej från Madde

«Äldst ‹Äldre   1 – 200 av 203   Nyare› Senaste»

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin