lördag 3 september 2011

afternoon

 pic from our tv-room

Nu efter Formex bär det av till IKEA!
Där ska vi också gå runt och njuta ett tag och shoppa lite smått och gott.
Fast nu börjar fötterna ömma riktigt ordentligt vill jag lova...


the linnen cushion with the belt is old, the round one is from Tine k

En sak jag ska köpa hem från Ikea är persienner till vårt tv-rum!

Jag hoppas verkligen att dom har dom på lager nu när jag äntligen lyckats ta mig hit! Sen blir väl dom obligatoriska ljusen inhandlade också...

kram på er!
...............

On our way home from the Formex fair we will stop for a wail at IKEA and do some nice shopping. ;)

Susanne

11 kommentarer:

Tinas bo sa...

Härliga bilder!
Bara älskar din lampa!!

ha så kul på Ikea!

Kramis Tina

@my casa sa...

Inte avundsjuk - efter en dag på Formex då VILL
fötterna bara ligga högt, högt...
Kram Åsa

Cez sa...

so nice!!!! love everything...sofa, lamp....big hugs my friend!!!

Ainosofia sa...

<3

Blogg by Maliin Stoor sa...

Ha det bäst!!

Trevlig tur!



Maliin

Johanna Stålros sa...

Hur orkar du kvinna???? Båda på samma dag....Dax för ett fotbad kanske;) Kram J

INNENANSICHTEN sa...

Hej Susan,
Jag är glad att jag hittade din blogg ... och du ens få ut av Dalarnas ... Varje sommar köper jag en häst där!
Och jag är också mycket glad över att Ikea när jag ... "hemlängtan" hade.
Jag behöver bara ca 20 minuter med bil, då jag är i "paradiset"!
Jag hoppas du hittade allt du letar efter,
Jag önskar er en trevlig söndag,
Uschi

K R I S T I I N A sa...

jee jee. ikea rocks.
lyckost som fick shoppa lite.
det är ju kul att förnya.
ha de.
//Kristiina

Anci sa...

Rolig dag ?? :)

Kram
Anci

Praliner sa...

Snygg lampa och härlig blogg, nu ligger du i min lista!
/J

Minna Mercke Schmidt sa...

Ah, vad det är bara så fint hos dig! Det hela andas lugn. Härligt! Bra motsats till det hektiska livet på allehanda mässor och event :) Stor kram, Minna :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin