tisdag 6 september 2011

Americana, classic vintage



Jag hittade en ny favvobutik förra helgen när vi var i Stockholm.

Den heter Americana classic vintage och har supercoola Amerikanska vintageprylar och kläder!






Är ni i Stockholm, eller ska ni dit är det väl värt att göra ett besök i butiken.

Jag älskar hur dom har valt att inreda den på, i bästa cowboy - vintage - andan!!!



Hur läckert är inte det här med alla bälten över stegen!

 Så snyggt och genast satte nya idéer igång att jobba inuti mitt huvud, hehe...



För er som inte redan har varit här så hittar ni butiken på Gamla Brogatan!

..........................................

Hi there!
Today I have to tell you about a great and different shop I found last weekend when I was in Stockholm. It's called
Americana classic vintage, and I can tell you that I loved it!

Happy day dear friends!

Susanne

8 kommentarer:

Pudel-design sa...

OMG! That is boots heaven;))
I really love cowboy boots!
I just wanna have them all;)

Lovely greetings...

http://pudel-design.blogspot.com/

@my casa sa...

Tack för tipset, här bor man i
storstaden och har ALDRIG sett butiken. Fina bilder! //Åsa

annashusidingtuna sa...

Hej!
Tack för bra butikstips! Ska till stockholm snart så då får det nog kanske bli ett besök till den butiken bland annat.
Kram Anna

Anonym sa...

Tur du finns suss! Jag bor här i stan men inte har jag upptäckt den affären än.
Tack för tipset!
Mia

Rut och Signe sa...

Härligt tips! Jag kommer absolut göra ett besök dit och botanisera bland vitageprylar. Tack, Marie

Anonym sa...

Älskar boots! Dit måste jag gå nångång. /P

Gina Americana sa...

Thanks so much for the lovely words & photos on your blog! It was great having you at our store. We look forward to seeing you again soon!

Alicia sa...

Verkar jättelovande! finns även en väldigt liknande butik i Göteborg, minns inte namnet just nu bara...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin