måndag 12 september 2011

perfect on moviedays




Äntligen hänger dom där!

Våra nya vita träpersienner som jag köpte på IKEA. Jag är ju ingen "gardintjej", men jag älskar dom här och skulle vilja ha likadana i alla fönster på nedervåningen och när jag vinner på triss en dag så ska jag minsann köpa dom i brunt också!!

Natti natti!



Finally we have new white wodden blinds in our tv room! I bought them at IKEA and I love them.
One day when I win a lot of money on the lottery I'm going to buy them in brown too, hehe...

Have a great night dear friends!

Susanne

13 kommentarer:

Trådsnella sa...

Så pent det ble :)

Klem klem

Creamy White sa...

So lovely Suzanne your tv room with white blinds. Soooo beautiful...
hugs,
Li :-)

annashusidingtuna sa...

Hej!
Jättefint! Men kanske kan du spraymåla dem i någon färg? Annars tycker jag att de var fina som de var!
Persiennerna alltså.
Kram Anna

Praliner sa...

Snyggt med vita rena persienner!!
Tack för härlig inspiration! Jackie

Anonym sa...

Det ble lekkert, Susanne! Ser ut som en deilig stue å slappe av i! Klem

[room] by sofie sa...

Blev superfint med vita persienner... gillar även soffkudden du snitsat till med bältet! Rolig ide´!!

Ha en bra dag!
Kram Sofie

@my casa sa...

Snyggt med de vita persiennerna!
Vitt, svart & beige/brunt - smakfullt

Ha en bra tisdag/åsa

Rozmeen sa...

Just beautiful Susanne and the light is so bright and pretty!

xoxo Rozmeen

Vida sa...

blev ju superläckert..passar så fint bland naturfärgerna i ditt rum;) tom Sixten med halsband ser nöjd ut ;))

jag som älskar dramatisk väderlek ska ut på prom i svårtattandasstormen;))

Vidakram

Emelie sa...

Jättesnyggt soffbord! Har inte sett såna bockben på lägrebord förut! Något nytt att suckta efter!//Emelie

Mitt Vita Björkebo sa...

Åh susanne...Jag har persiennerna just i mörkt brunt...ÄLSKAR dom...,men ååååå så fint det var även i vitt...Ja då får jag oxå hoppas på högsta vinsten då ;)....
Ha en fortsatt skön tisdag...
ANNA

Hem och Lycka sa...

Supersnyggt! Jag har de bruna! Kram

vosgesparis sa...

hehehe Looking beautiful! I have the same IKEA got them for me when they did the photoshoot for my home.. before that I had the brown wooden ones.. really like these more now ;)
have fun with the beauties!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin