torsdag 15 september 2011

Korbo


Nu har en ny variant av Korbo kommit!
En extra liten korg den här gången som är perfekt att förvara till exempel frukt eller svamp i.

Föll som en fura för det underbara köket på bilden. Underbara höstiga, varma färger!

Ha en fin dag!

.............................................

Korbo have made a new steel basket.

This time a smaller one, which I think is a perfect for fruit etc. and I must say that I love the kitchen on the picture, both cozy and warm!

Have a good day!

Susanne

8 kommentarer:

Anette sa...

Mycket fin! Men de gamla är väl ändå finast. Finns oftast på LOPPISAR på landet för några tior. Dessa LOPPISAR som man har hemma i en lada menar jag. Där kan man göra bra fynd.

Ha en fin dag

kramar @nette

personal training mayfair sa...

Awesome!

Ann sa...

That lovely steel basket is perfect in that kitchen... love the table ♥

annashusidingtuna sa...

Hej!
Så fin en sån vill jag med ha!!!
Kram Anna

Elina sa...

Jag som just tänkte att en korg borde jag köpa. Fin!

Kram Elina

Room of karma sa...

Gillar dom korgarna!!! Snygga att lite av varje i.

kram CC

kråke sa...

Jag mé gillar det där mörka med det ljusa med det vita med det slitna...om du förstår vad jag menar;))

kram kråke

Mitt Egnahem sa...

Dreglar också över KORBO-korgar (men köper kopior på Arvika-mârten)Och plockar svamp i spånkorgar! Mycket snyggt du bjussar på, Dalkullan! MVH Värmländska "Mitt Egnahem"

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin