tisdag 11 maj 2010

Summer feeling...


Jag älskar snäckor! Är så glad att jag sparat alla snäckor och stenar vi hittat på våra härliga resor genom åren...

Nu hänger de och ligger lite varstans här i huset och ger en sådan avspänd skön känsla överallt...

I love seashells and beautiful stones. I´m so glad that I kept all of them that we found on our trips through the years . Now they are hanging everywere or laying in glassjars etc... They give the house such a nice and cozy summer feeling!

Kram till er alla från snorfia!
Vi har en jädrans förkylning som aldrig vill ge med sig, men i kväll ska jag börja ta tag i era beställningar och svara på alla era mail. Har varit helt slut kvällstid med feber mm. och bara inte haft ork ännu. Hoppas ni har förståelse för det...
Susanne

16 kommentarer:

Sussi sa...

Håller med...snäckor är sååå fint och så sommrigt! Och underbara semesterminnen!

Kram
Sussi

Meine grüne Wiese sa...

very nice pictures
kram
melanie

Norregård sa...

Lovely!!! Sommar;o)

Kram Kram Malin

Unknown sa...

krya på dig!!
:)
kram!

Amelie sa...

snäckorna påminner verkligen om sommaren!
och skåpet ser helt ljuvligt ut! Gillar färgen!

Hälsningar Amelie

Kamomilla sa...

Nästan så man känner doften av hav!

Unknown sa...

Superfint skåp och fina saker inuti! Krya på dig!
Kram Anna

Anonym sa...

hejsan!
Vad jag gillar din blogg hela tiden får man många roliga ideer.
Annika

Vintage House sa...

härligt vackert med snäckorna:) kul att du har sparat dem.
vilket ljvuligt skåp hade passat perfekt hos mig....
Krya på dig!
kram
sandra

Annas skattkammare sa...

Hej Suss! Så fint med snäckor! Är också en samlare, plockar gärna med mig stenar, snäckor och drivved när vi är ute med båten på somrarna..
Krya på er!!
Kram /Anna

Susanne T sa...

Hej Susanne.
En sån fin idé med snäckorna. Undrar hur gör du hål i dem?
Önskar dig och din familj en härlig vårhelg.
Susanne i Sala

Anci sa...

Snäckor och stenar tycker jag också om ! Jag vet inte vad jag ska göra med dem bara. Så tack för tipset :)

Krya på dig

Kram
Anci

Anonym sa...

Känner doften av sommar och hav när jag tittar in här. Så fint du har det.
ha det gott /Lene

mig & alice sa...

Hej vännen.

Vad tråkigt att höra att du är förkyld...igen.

Hoppas att du känner dig bättre snart.

Jag bara äääälskar ditt gröna skåp!
Det är bara så jäkla vackert.

Kryapådigkramar
Melinda

angela walker jewelry sa...

The shells are so pretty! I love the cabinet and everything in it! Your house is lovely.
Health and happiness,
Angela
http://angelawalkerjewelry.blogspot.com/

Anonym sa...

Hi Susanne,
I love the seashells and the fact that they're free even better!! I especially love your green cupboard...so pretty with all the white ironstone inside of it.
Thanks for visiting my blog. I got the book PURE STYLE from Barnes and Nobles a couple of years ago; author, Jane Cumberbatch; published through Ryland, Peters & Small. Hope that will help.:) ~ Jo

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin