måndag 24 maj 2010

The guestroom...


En ny härlig vecka har börjat igen!
I dag bjussar jag på några foton i gästrummet... Mitt beachhouse tema går även igen här... På bordet ligger några vackra vita koraller...


Det gamla barockbordet har vi haft längst inne i vår långskrubb i säkert 10 år. Nu har jag äntligen hittat en plats till det i vårt gästrum...



Önskar er en fortsatt härlig Måndag! Själv har jag börjat med mina långprommisar igen och det känns så skönt...

Today I show you some pictures from our guestroom...
Have a wonderful start on this new week dear friends!

Kram & Puss från Suss

21 kommentarer:

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej Susanne,
Jag bara älskar bordet och stolen...om du ledsnar så kan du klistra på en adressettiket till mig..


Ha det gott, Monica

~*~ saskia ~*~ sa...

Sweet, Simple, Stunning, Susanne. Your flower arrangement is amazing! xx

fröken knopp sa...

Bordet är underbart fint Susanne!!! Hm..i det där gästrummet hade jag sovit gott..tihi..

Varma Kramar Elin

Beth sa...

Absolutely gorgeous! Very peaceful and lovely! xoxo Beth

ColonialEast sa...

Härliga bilder! Gillar verkligen konfirmationsdukningen - känns så äkta. grattis till konfirmanden! Kram!

Husbilsresan sa...

Ja, i det gästrummet skulle jag inte ha nåt emot att bo =)Bordet kom verkligen till sin rätt därinne.
Ha det gott!
Kram/Gunn

Seawashed sa...

All your rooms, even your closet, are eye candy for this white-loving simple hearted girl. I would love to have one of those antique sofa seatee. And I just adore your chunky wood tables.

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia sa...

Stunning, you really have a talent for decorating!!
Lovely!
Take care
Kristin

Maria Krusagården sa...

Underbart!!
Kram M

Fia sa...

Harmoniskt…
Fia

LOPPISLIV sa...

Vackert bord, så gediget och till det vita skira, underbar kombination. Supersnygg industrilampa ser jag också. Kram P

Ett Vitare Hem sa...

men åh vad mysigt!!
Ha en finfin kväll!
Kramis/LenaS

Vintage House sa...

Så snyggt:)
Gillar verkligen bordet, tur att du fann plats för det....
kram
sandra

Mamma C sa...

Vilket underbart bord.
Kram Mamma C

Susan sa...

Very beautiful/lovely/serene...
delightful!
Blessings!

Fruädel sa...

Åh va mysigt det såg ut att vara på konfirmations festen!!! Vi ska ju ha fest på lördag, cirkuskalas närmare bestämt! Och du kan ju tänka dig mig, har gått loss totalt och pysslat och donat, mannen har byggt en cirkuskiosk som jag håller på och målar (se bloggen) och så vidare-less is more??? inte i detta fall. Och vad ser man på väderprognosen? REGN!!!! NOOOO va trist, har visserligen ett stort partytält men ändå, de kommer ju leka ute ändå och 25 barn under 5 år...i leran....skicka hit lite sol är du snäll ;-) Ha det gott i veckan så ska jag se hur mycket vatten den största avfuktaren på affären tar upp, hahaha! /tess

According to Nicky sa...

Åh så vackert med koraller!! Lovely!

Ha en bra dag! :) Kram/Nicky

Vida sa...

oj vad det låter härligt att ha en långskrubb...och vad fint det blev med bordet

visst är det ljuvligt att unna sig en långpromenad...jag får hoppa över några dagar för jag gick i mina converse och det gillade inte mina fötter;)

ljuvligaäppelblomkramar
Vida

Elles blogg sa...

Hittade precis din blogg, den är verkligen inspirerande! Kul med "snäcktemat" älskar också att dekorera med snäckor och koraller!
/Eleonor

Lillstuga sa...

Hej hej!!
Tänkte bara kolla om du planerar någon tur hit snart. Jag är ledig på fredag. Sen har jag semester v 24-26 om det passar bättre för dig då.
Kram Anna

Ett hus i sten sa...

Otroligt vackert och harmoniskt rum älskar stolen och soffan.
Kram Sandra

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin