söndag 2 maj 2010

Silky cushions...

Snacka om att jag har turen med mig just nu... Nu har jag vunnit igen! Den här gången blev det 2 sådana här fin-fina kuddar i siden...

Det var bloggen Henrick´s tankegångar som hade en utlottning som jag hade turen att kamma hem den här gången. Tusen tack!
De har även en jättefin nätbutik, MikMak!

The other day I was lucky to win in a  bloglottery again. This time I won two beautiful silk cushions in the colour desert sand. It was the nice blog Henrick´s tankegångar who had the lottery, he also have the webshop MIKMAK!


Nej mina vänner, nu ska skurtanten fortsätta att feja... Vi ses i morgon igen!
Kram & puss från Suss

8 kommentarer:

Helen sa...

Hej!
Grattis till de vackra kuddarna, det kan man aldrig få för mycket av.
Kram/Helen

Kråks stuga - Inredning, trend, trädgård & torparliv. sa...

Underbart att se att du ått hem kuddarna, det ser riktigt bra ut på bilderna. Ha en skön söndag! / Henrick

beate sa...

heldige deg!!!
putene er lekre!!

nyt kvelden
klem beate

Fruädel sa...

Tjusiga små godingar! Måste kollas in! Pussiluss på suss ;-)/Tess

Vintage House sa...

Åh grattis till de helt underbara kuddarna:)
ha en ljuvlig kväll
kram
sandra

Norregård sa...

Vilken vinst!!! Grattis till Dig!!
De sitter som en smäck i ditt sovrum;o)

Kram Kram Malin

Myownhome sa...

Grattis till vinsten. Kuddarna och bilderna är jättevackra!

Ha det gott
/Johanna

små smulor sa...

åhå,dom var ju jättefina,grattis !

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin