måndag 3 maj 2010

My space!

Måndag morgon igen! Hoppas er helg varit bra? Jag har haft det toppen!
Dagens första timmar ska jag spendera här och försöka göra lite nytta...
....................
Senare i dag kommer vår lilla gäst som ska bo här i en vecka och gå i skolan med Alice. Det blir spännande. Framförallt för barnen. Tycker det är så kul att skolan ordnar sådana här utbytesveckor med andra länder...
.
..............
Monday morning! I will spend the first hours of this day here, doing some work... Have a good day everyone!
..................
Rund & Glad är jag i dag!
kram Susanne

24 kommentarer:

ColonialEast sa...

Vilken härlig bild!! Kram!!

Engelska Villan sa...

Hej Susanne!!
Vad snygg bloggen är! Den har genomgått en förvandling sen jag kollade sist.
Verkligen fin och inspirerande arbetsplats du har där!
Hoppas att ni får en bra vecka med utbyteskompisen :)
Kraam Anna

(eddas) sa...

koselig arbeidsplass du har:)
ha en fin dag
eddaKlemmer til deg:)

Monica, blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Vilken inspirerande arbetsplats, inte konstigt att du får till så mycket klurigt och läckert! Låter spännande med utbytesstudent, verkligen en kul grej!

Jobbar hemifrån en stund nu på morgonen innan frissa och jobbet, men hu det borrar ovanför mig så huvudet håller på att spricka.

Ha det gott! Monica

Solsjö - Under en vind sa...

Härlig hörna att börja den nya veckan! Min morgon började med pensel och färgen vit....

Snyggt med alla bilder i större format!:) Skulle jag också vilja ha!

Spännande med er student, hoppas att ni får en rolig tid!

Ha en skön dag! Stora kramen!

Fruädel sa...

Välordnat och prydligt även här :-) jättefint! Vilken lyx att få vara utbytesstudent i ert vackra hem, det blir nog en bra vecka! Kram på dig fina du!/ Tess

beate sa...

så spennende med student-besøk!!!

arbeidsplassen din er super inspirerende!

nyt dagen
klem beate

Kullan Pullan sa...

Ja, nu vet jag var du håller hus idag. Har varit duktig och gjort yoga på gräsmattan(på baksidan förstås) för att sedan lasta in lite left-over pizza.
Yum-yummie
Kram P

Meine grüne Wiese sa...

hej susanne,
i want to write you, but my english isn't that perfect. i hope you understand me.
i just wanted to tell you that i love yor post titled "oops" ;-)
have a nice day
melanie

fröken knopp sa...

Så fin arbetsplats susanne..Hm..kanske till o med jag skulle kunna tänka mig lite pappersjobb om jag fick sitta där..tihi..

Varma Kramar Elin

Unknown sa...

Ser ut som ett bra ställe för kreativa tankar!

Seawashed sa...

Lovely space...I am creating 'my space' and Art Studio at present...will soon take a shopping trip to Ikea to purchase tables, chair, bookshelves, pendant lamp, etc.

Vintage House sa...

Hej,
Underbar och enkel hörna:)
Vad kul med en utbytesstudent...
kram sandra

Lillstuga sa...

Hej!!!! Härlig pysselhörna!!!
Vi har varit utan telefon och internet sedan i onsdags så jag såg inte vad du skrivit förrän idag. Jag var osäker på vad det var vi hade bestämt men hade ändå tänkt vara hemma och ta det lugnt så det är absolut ingen skada skedd. Jag är som sagt ledig fredagar så om du vill komma på fredag så passar det. Du är så välkommen!!
Kram Anna

Kamomilla sa...

Snyggt arbetsbord! Jag gillar det massor. Måste ju vara inspirerande att få sitta där.

Mamma C sa...

Mysig pysselhörna du har. Hoppas det blir bra med er nya gäst.
Kram mamma C

Useful Art sa...

Åh vad spännande med en gäst! Vilken kul idé från skolan.

Härlig bild också, gästen kommer nog stormtrivas i ert vackra hem.

Kram /Sara

Millas hem sa...

Superfin bild Susanne!

Himmel så kul att kunna kika in hos er igen!

Jag hade en tjej från Tyskland som bodde hos mig en vecka när jag var i Alice ålder. En rolig och lärorik vecka vill jag lova!=)

Kram till er båda och lycka till med er nya inneboende!

Tierlantijn sa...

In 1 word: wow! What a very beautiful pictures you make! My compliments!

Best wishes, Ilona

Mikaela sa...

Så kul att få se andras arbetshörnor, det tycker nämligen jag personligen är det svåraste att få fint, men sedan har vi en riktig pjäs till dator tyvärr som förstör det hela.
Din arbetsplats var förövrigt så inspirerande precis som resten av huset.
Kram Mikaela

Sussi sa...

Gillar verkligen din "arbetsplats"! Funderar fortfarande på hur jag ska få till nåt liknande...får nog bli i höst när trädgården inte lockar lika mycket som den gör nu..

Kram
Sussi

Creamy White sa...

Beautiful and very calm place you have Suzzane for your creations.
I made one space for myself as well and love to use it!
Have a lovely week,
Li ~

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

hej hej>!

Vilken fin bloggålats!
Den känns lugn, vill genast sätta mig där och blogga.. e lite trött på min laptop i soffan :)
Min nacke gillar ej den ställningen...

Kram

Anonym sa...

Your home is beautiful! I love the mirror! I have a picture frame much like it hanging in my mudroom. I would love for you to stop by my blog and check it out. I love decorating with white with little pops of brown here and there. The contrast is beautiful!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin