tisdag 11 maj 2010

Now I know...

picture borrowed from internet

Jag har en burk fylld med vackra stenar med hål i här hemma. De är ett kärt minne efter min mamma. Vi plockade dom tillsammans på en resa i Israel för mycket länge sedan...

När jag hittade den här bilden så kom jag på vad jag kan göra med dom!

I have a glassjar filled with small beautiful stones with wholes in them. They are a very dear memorie from my mother. We picked them together on a journey togheter in Israel many, many years ago...
When I found this picture on the internet I now know what I can do with them...

Kramelikraam hela daan!
Susanne

11 kommentarer:

emilias gömmor... sa...

Godmorgon!

Ska bli spännande att se vad du hittar på!

Ha en skön dag!/Kram Mimmi

Wanstadius trädgård sa...

Otroligt vackert... ord är överflödiga.
kram Jessica

Love Your Homes sa...

Härlig bild...fina minnen...kan bara bli speciellt!

Må så gott, det gör jag. Hälsa barnen.
Kram Ia

Minnelita sa...

God Morgen! Utrolig enkelt og så vakkert ;D

Ett Vitare Hem sa...

Jättefint!
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS

Beate i Husets Hjerte sa...

Utrolig vakkert bilde og ide!!!! Det bør du absolutt gjøre!! Ha en fin dag!!

Rosor och Spetsar sa...

Blir spännande att se vad det blir av dina stenar, de på bilden är så mjuka o vackra.
Och vilken zinkburk med tårtfat sen, blir såååå avundsjuk.
Ha nu en fin vecka
Kramar
Annelie

Unknown sa...

Fint!
Ska du borra hål genom stenen:)

Anonym sa...

Härligt att kunna göra fina minnan till en lika fin detalj som man kan glädjas åt varje dag :)

/Hälsningar A

Anonym sa...

Vackra minnen, jag har massor som jag och min mamma plockat och vi fyller på hela tiden
Mycket fint att binda dem till en "krans"
Lycka i något så enkelt.

Kram

Kaffeslabberas sa...

Nydelig blogg!
Kult å finne deg!

Jeg er også steingal, hehe! Fin idè å ta hull for å pynte porten!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin