torsdag 6 december 2012

I pimped my wall

 
 
 
 



 
 
Häromdagen förnyade jag väggen i mitt kontor en aning. Jag plockade ner min stökiga anslagstavla och istället tejpade jag upp saker som inspirerar mig. Det gjorde inte den stökiga tavlan. Den får istället hänga bakom mig...
 
Jag blandade bilder jag rivit ur tidningar med minnen och även några print från både Ylva Skarp och Knaada. sedan är det bara att byta efter humör.
 
Efter att ha jobbat undan lite grann på kontoret ska jag nu kavla upp ärmarna och sätta lite fart här hemma.
Först blir det någon timmes städning sedan ska bilen värmas upp. Mannen har varit ute hela förmiddagen och röjt undan snö på gården.
Senare i dag ska jag nämligen åka in och hämta mina nya läsbrillor. Jag har beställt sådana jag kan ha på mig hela tiden om jag vill. Det blir perfekt för nu kommer jag till exempel kunna se vad saker och ting kostar när jag är på affären. Bra va?
 
..................................
 
I pimped the wall in my office the other day. Instead of the messy board I had I now have nice inspiring pictures to look at instead.
Much better!
The board is now hanging on a wall behind me instead.
 
have - a - wonderful - day - everyone
 
Love from S xx

15 kommentarer:

Johanna / Fru form o fix sa...

Snyggt! Ja, det är ju ganska bra om man kan läsa priserna ;-) Jag bytte glasögon nyss också och kan nu se tvättråden och behöver inte be 5-årige sonen om hjälp ;-)

Melka sa...

Helo, I really like this wall. And I love your blog:-)thanks for the inspiration. Hugs*

MammaElva sa...

Så snyggt du har gjort!
Och jag tycker ju som sagt att glasögon är så snygga, du kommer bli en puma ;)

ha en fin kväll! kram

Anonym sa...

Ai, så vakkert! Liker fargesammensetningen på bildene og det øvrige interiøret! Du er så dyktig, Susanne!

Anci sa...

Jag gillar väggen !!
Och det hjälper mycket att se bättre, det vet jag med :)

Kram
Anci

evalevabo sa...

Satan i gatan vad läckert.. Åh
Dessutom blogg skola låter intressant.
Ha det fint
Kram Eva

Lotta sa...

Superfint! Det inspirerade mig också :)

Queen of Kammebornia sa...

Men åååh vad fin den väggen blev!

Judy sa...

Love reading your blog posts and viewing your photos - wish you would always write in English too - my Swedish is lacking!

Kram!

Nannette sa...

What a greatly pimped wall, I like it a lot!
I might do the same cause it must be fun to do, as well.
Have a great weekend Susanne!

Unknown sa...

Oj så snyggt! Blir sugen på att härmas lite ;)

Trevlig fredag och helg!
Kram Catta

Silvina Soave sa...

Hermosa inspiración!! un abrazo y feliz fin de semana!

n o r d i n g å r d e n sa...

Läckert, som alltid!!!! Bloggskola, hm den kusren man kanske skulle gå;) Och vilken fin kaffemaskin du har lottat ut! Ha en mysig andra adventshelg!!! Mari.

Signerat Thea sa...

Vackert pimpad vägg!

Sylvie sa...

Beautiful balance and composition. I always look to your blog first for inspiration!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin