söndag 23 december 2012

dan före dan

 
Tjolahopp i julstressen.
Nu är det nog många av er som stressar på för fullt med att få mat och andra julgotter färdiga inför morgondagen.
 
Jag hoppas ni tar en stunds andrum och istället slår er ner och njuter av denna högtid istället för att stressa bort den. 
 
Varför inte värma en kopp glögg och spela några roliga sällskapsspel som lite avkoppling...
 
I vår familj struntar vi i alla måsten och skippar alla borden och njuter i stället!
 
Kram Susanne

6 kommentarer:

Anci sa...

Och ni gör alldeles rätt i ! Jag försöker göra så i år också, jag hinner det jag hinner :)

Ha en fin & mysig jul!

Kram
Anci

Lina sa...

Har just värmt enmugg full av glögg och ligger o ser på lilla spöket Laban med barnen. Ha en skön jul med de dina!

Ett Vitare Hem sa...

Skuttar in och önskar dig en riktig GOD JUL!!
Kram/Lena

Anna S sa...

Det är klokt att stressa ner. Det brukar ju bli jättebra ändå.
God Jul och ett gott nytt 2013 till er. :-) Tack för att du bloggar så intressant och med vackra bilder.

Vida sa...

låter underbart att ta vara på tiden med roligheter istället för stress som bara skapar irritation..

syrr och jag har pratat minnernas jular och tokskrattat;) nu fixas det sista till juldagens fulamössavandring;))

ha en underbar helg goa du och tack för alla mysiga inlägg;)

Vidauttillsyrriköketkram

Gabriella sa...

Här blir det snart lite glögg och pepparkakor och slå in paket, så mysigt! En riktigt God Jul önskar jag dig!=)
Kram

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin