torsdag 27 december 2012

branch + light

 
 
Förra årets "gren" såg ut på detta vis. Jag ställde den i en stor burk med vatten sedan fick den stå kvar i tv rummet i ett månader. Efter julen plockade jag bort de vita pappersdekorationerna på den och under tidig vår slog den ut och blev grön och fin.
 
I stället för julträd blev det sedan ett vårträd med fin belysning...
 
..........................
 
Last year we went abroad for christmas and instead of a christmas tree we a had a branch with light that I decorated with just a few paper stars.
After our holiday and christmas I kept the tree for a few month and after a while it turned beautifully green...
 
 
Love from S xx

5 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Så smart og dekorativt, Susanne ! Fortsatt god jul!

KLEM KLEM
anette

michele sa...

it looks magical!

michele

Unknown sa...

VACKERT & SKÖRT!

Jag önskar dig en trevlig fortsättning på året och hoppas att 2013 blir ett fantastiskt bra år med hälsa och välmående.

♥ Stor kram från Västkusten & Camilla ♥

Gabriella sa...

Fiffigt och fint!=)

Johanna sa...

så himla fint å jag kan bara tänka mig hur rart det blir med gröna knoppar!
Varm hälsn Johanna

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin