onsdag 26 december 2012

details in red

 
 
 
 
 
Ibland slår jag till och har lite starka färger här hemma. Särskilt vid lite festligare tillfällen som till exempel jul och påsk.
De här röda detaljerna hade jag förra året då vi hade gamla Tolix stolar i köket under en period.
 
Ha en fin dag!
Kramelikram från mig till dig och hoppas ni njuter och har det bra!
 
.............
 
 
Sometimes I just love colourful details. These pics are from last year when we had old red Tolixchairs in our kitchen.
 
happy - day - to - you - sweet - friends
 
Susanne

12 kommentarer:

beate sa...

Du har det fiiineste kjøkkenet jeg vet om!!

Fortsatt god jul!

Klems

Unknown sa...

Oj så tjusigt, riktigt snyggt!

Ha en fin annandag =))
Kram Catta

Dröm vid havet sa...

God fortsättning på helgen, jätte fint med de röda i köket! /Carola

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Vackert ...

Pernilla

Unknown sa...

Your kitchen is very warm... Have a nice day Susanne

MammaElva sa...

Jättefint! Detta måste jag visa syster min som är inne på rött!

Ha en fin dag! kram

Fröken Grön sa...

De där bilderna är bara för härliga! Du har ett fantastiskt fint kök, måste jag säga. Som taget ur en inredningstidning!

Även i år har jag haft glädjen att hänga upp den fina "God Jul"-skylten som jag vann hos dig för ett par år sedan. Den är så fin och jag sänder dig en tacksamhetens tanke varje gång jag går förbi den.

God fortsättning önskar jag dig och de dina!
/Anna-Karin

mitt liv som jag sa...

Men så fint!
God fortsättning till er! Kram Jennifer

Gabriella sa...

Åh så fint det ser ut!

vosgesparis sa...

Great chairs that are! Hope all is well and you are enjoying some Christmas holidays ;)

Unknown sa...

Loves this chairs! The lamp is wonderfull!

ANETTESHUS.COM sa...

Elsker de røde detaljene, Susanne !!

STOR KLEM

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin