fredag 3 december 2010

What a day!


Picture from Atlanta Bartlett.

Hej på er! Vilken mardrömsdag jag hade i går!
Det var i går eftermiddag, jag skulle precis göra ett inlägg om vinnaren, men det gick inte. Fick ett meddelande av blogger att det inte fanns mer space??? Det kom inte som någon överraskning, för ett par månader tidigare hände samma sak för Lotten med bloggen Lottens vita och gröna.
Därför visste jag på ett ungefär hur jag skulle gå till väga, men innan jag fick till det... Jisses!
Tack än en gång Lotten!


Får någon av er samma problem, eller rättare sagt när det händer kan ni höra av er till mig! Det går att lösa...

Ha en toppendag! Nu ska jag fira med en stooor god latte!



Yesterday was not a good day... First our son and I got a cold, and when I was going to do a post here on the blog it didn't work! I just got the message that my blog is full. No space left!!!??? 
Thanks to my nice friend Lotten it all worked out well, because it happened to her too a while ago. If it happens to you (I know it will) then write to me and I can help you...

Have a wonderful day! I know I will....

Kram Susanne

13 kommentarer:

Anette sa...

Men vilken T U R att det gick att lösa. Vem vill bli ståendes där med låång näsa och inte ha mera space i bloggen. Vilket härligt bord, det skulle inte sitta fel hemma hos mig =)


Ha en fin fredag på dig

Kramar @nette

LantlivsAnette sa...

Gomorron vännen !!
Du, jag har bara väntat på att jag också ska få problem, sååå skönt att höra att jag då kan vända mig till dig..tack snälla du för att du ställer upp för oss andra !!
Ha en fin dag
Kraaam Anette

Anonym sa...

Superbra att du och Lotten fick till det!! :-)
Ha en toppendag nu!

♥ Fyra årstider sa...

Jo tack det känner vi igen *fniss*.
Kram Lotta

Rozmeen sa...

Goodmorning,

I just love this picture!

Wishing you a lovely and blessed weekend,
Rozmeen

Sköna o Gröna Ting sa...

Jisses, vilken katastrof!!!!!
Skönt att du fick till det igen Susanne för himmel och pannkaka vad vi hade saknat dig här annars:)
Önskar dig en skön helg
Kram
Marianne

lottens vita och gröna sa...

hej söta suss!
vad bra att lilla lotten kunde hjälpa till, här på jobbet går jag under dataidioten...alltså ropar på hjälp hela tiden, hahah!!!
underbar bild ha nu en skön stund med latten!!!

varmkram lotten

På landet vid havet sa...

Ja, visst är det irriterande när tekniken inte funkar! :P

Vilket fint bord, spegel, väskor, blommor...ja, jag gillar allt på fotot!

Ha en bra helg!
Kram Mia

Vida sa...

vill bara önska dej en riktigt go och mysig fredag...i ditt vita vinterland;))

göraskidspårpåvårängjippikram
Vida

me and alice sa...

Detsamma till dig gulliga Vida!
kram Susanne ♥

Annas skattkammare sa...

Usch vilken dag du fick, skönt att det gick att lösa!!
Grattis till vinnaren nedan!
Ha en skön helg Susanne!
Kram /Anna

Anonym sa...

Vilken tur för oss att din blogg finns kvar!
Är här o smyger var eviga da för du gör mej så gla!
Linn <3<3<3

helle sa...

Godt at vide hvor man kan få hjælp hvis det samme sker her!
Hvor dejligt for dig at du fik løst problemet.

God weekend

Helle

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin