torsdag 30 december 2010

Happy colours!





text o styling susanne kings - foto magdalena björnsdotter

I senaste numret av Lantliv kan ni också läsa om Annas glada, härliga hem!

Ett fantasifullt hem där kreativa Anna med säker hand fixar underbara färgglada stilleben...
På hennes blogg hon drev tidigare kan ni se fler bilder och roliga idéer från deras hem.

__________________

In the latest issue of the Swedish Lantliv magazine you can see and read about Anna's beautiful home here in Dalarna...

peace - and - love - all - day - long

12 kommentarer:

Rita sa...

I've just found your blog- I love it! have a beautiful end of the year:))
J.

Skatan sa...

Hej S!

Allt väl i slutet av året? Jag har sett att ditt namn dyker upp lite här och var i inredninstmagasinvärlden just nu. Så kul! Bra jobbat. Jag hejar på som du vet...

Jag önskar ett fint slut på 2010. Själv har jag avrundat genom att måla vårt jättejättestorabord bäcksvart. Så snyggt...jag längtar till dess att det har torkat så jag kan prova att duka :)

Undrar hur jga skall kunna hålla klåfingriga barn borta?

Kram till dig.

Anna

SWEDISH HOUSE sa...

Enjoyed both articles
LOVE their house and your styling tooo!
GOTT NYTT AR
HAPPY NEW YEAR!
LOVE PEACE enJOY
Julie
x

Lantmusen sa...

Det ser ut att vara ett jättetrevligt hem. Hoppas du får ett gott nytt år!

Blogg by Maliin Stoor sa...

Nice
Mer än så...

=)))



Maliin

Milas Rum sa...

Så fint det är med färg!
Jag är alldeles för feg... blir bara vitt-grått och svart.
Måste väga släppa loss med lite färg också!

Gott nytt år!

Maria

helle sa...

Det glæder jeg mig til! Virkeligt fint hjem...

Ønsker dig et rigtigt godt nytår!

Kram
Helle:))

thea.e sa...

Fantastiske bilder. Helt min stil! :)

Lilla huset på prärien sa...

Vad roligt Suss - det måste jag genast kolla in! Älskar stolarna, de är ju helt underbara. Kul att du gillar mitt skåp... det kände jag nästan att du skulle göra - det är ju just din stil *ler*. Ja, det blir nog bra här så småningom, det tar lite tid bara :)

Stor och varm nyårskram från mig!

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Vad fint det är med det vita och ljusa och bryta av med dom gamla föremålen med sin färg.
Önskar dig

GOTT NYTT ÅR!

Kram

Bokcaféet i byn sa...

Hej Susanne!
Vilka fina reportage som var med i senaste Lantliv. Stort grattis!
Tackar för en fin blogg och många härliga inlägg som man fått ta del av under der gångna året!
Önskar dig och din familj ett fantastiskt 2011!
Kram Anna T i Skåne

marianaskeramik sa...

hej önskar dig ett gott nytt år och stort tack för det fina reportaget som du och Magdalena gjorde i senaste Drömhem och trädgård
ha de gott
marianaskeramik

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin