lördag 11 december 2010

Hello there!

stockings in our bedroom on old kitchen hooks

Godmorgon!
Om man törs säga det när klockan är mitt på blanka dagen, men jag har haft en sån där superskön sovmorgon. Vaknade kanske vid 9.30 men har legat kvar i sängen och bara slökollat på tv och bläddrat i tidningar med en kopp kaffe.
Det kallar jag skön morgon för det är så sällan det inträffar....

I eftermiddag ska jag sätta mig och svara på alla fina mail som dagligen trillar in från er alla...
_______________________

This morning I have had the longest and nicest lie-ins. Just laying there in bed with a nice cup of coffee watching tv and reading some magazines... That was soo nice, and now I'm so full of energy...

see - you - later
Susanne

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sounds like a lovely morning Susan!
from Kim

me and alice sa...

Thank you Kim! It sure was...

xoxo Susanne

enannanhelena sa...

Det är dig väl unt, med lite vila , mellan alla sköna blogginlägg! :)
Hoppas att Du får en fortsatt (lagom:) avslappnad helg!
/helena

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin