lördag 4 december 2010

X-mas giveaway!



Hej igen!
Mig blir ni inte av med i det första taget, hihi! Jag kikar in nu på kvällen istället, för i morgon är det fullt upp med både jobb och dansföreställningar...

Jo, jag har slagit in lite julklapps-skyltar och upptäckte att jag har en över... Tänkte att det blir en perfekt liten julklapp till någon av er gulliga läsare som alltid kommer hit och läser mitt strunt!!

Alla får som vanligt vara med vare sig ni har blogg eller inte! Bara att lämna en liten gullig kommentar så är ni med och ni som har blogg, länka gärna med en bild!! På Onsdag meddelar jag vem som får God Jul skylten...

Kram på er och ha en bra kväll!


I have a little give away again! This time it is a Christmas sign handmade by me and written in Swedish... Everyone is welcome to join in! On Wednesday I tell you who the winner is...

Peace and Love from Susanne

136 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Åhh, jag vill gärna vara med och få chansen att få en tidig julklapp i form av den fina skylten. Länkar från Mig

Kram

Unknown sa...

Io partecipo!!!! Che meraviglia! I play it! What wonderful thing!!!!!! Raffaella

Helen sa...

Skulle gärna vilja ha en sån fin skylt:)

Ann-Helen sa...

Ah... det är jag som är den lycklíga som får din skylt.
I detta skrivande nu så har jag precis börjat att följa dig...
En mysig blogg med ursköna bilder.
Kram till dig och ha en underbar andra advent :)

Tusenfröjd sa...

Men så kul! Jag är gärna med i din lilla utlottning.
Ha en fin andra advent / Liv

Anonym sa...

Hei!Nydelige skilt, og utrolig flott blogg du har. Er ofte innom og titter:)
Hilsen Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Melanie sa...

Love the sign!! So simple and beautiful!!

AnnaHelena sa...

Är gärna med i denna utlottning! Superfin skylt!
Länkar från min blogg!

// AH

Norrfrids Eija sa...

Vill vara med och tävla om den vackra skylten....en äkta Susanne...
länkar på min blogg och hoppas på lite jultur!
Eija

Anneli sa...

Din hærlige blogg har jeg som en av mine favoritter :)
Jeg vil gjerne bli den heldige vinner av det nydelige GOD JUL skiltet du har laget!
(God jul skrives akkurat på samme måte på norsk!)
Ha en flott helg :)
Kram Anneli <3

It's me sa...

So nice that christmas sign...i love it....please count me in......fingers crossed............lovely sunday.........love Ria.....

Therese sa...

Gillar det du gör skarpt, så givet är jag med och prövar lyckan! Kram Therese - Sockenvägens Söta

ANETTESHUS.COM sa...

Å, så koselig, Susanne!!! Dine skilt er så fiiine! Jeg er med;)

KLEM KLEM
Anette:))

Mamma C sa...

Klart man vill vara med i din utlottning.
Kram Mamma C

Ljuva Drömmar sa...

Jag vill gärna få chansen att vinna din utlottning. Jag länkar även från mig.

Hoppas du får en fortsatt skön helg, kramar Maria!

Mjuka sa...

Hello!
Vill, vill vill vinna!
Länkar hos mig
kraaam

Vida sa...

trodde det bara var jag som satt vid datorn en lördagskväll..hihi..
mannen ligger nerbäddad med dunderförkylning och jag får ha datorn helt för mej själv:))

självklart vill jag ha den vackra gåvan designad PussSuss

snartsöndagsfrukostgottkram
Vida

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen av den fina skylten

sussi sa...

Åh en sådan skulle jag gärna vilja ha!! Jag håller tummarna!!
Må så gott & hoppas ni får en härlig jul!
mvh Sussi i uppsala

SWEDISH HOUSE sa...

Hej Susanne

Great giveaway...;-)
I would love to be entered for your beautifully made christmas sign
Tack saa mycket
LOVE PEACE enJOY
Julie
x

P.S. I am also having a Christmas giveaway too, if you would like to join in to

Maliva`s verden sa...

Flotte skilt...jeg vil veldig gjerne være med i trekning;o)
Klem fra Maliva

Emily@TheWickerHouse sa...

Love Love

Ingis sa...

Såklart man vill vinna en sådan fin skylt!
Håller tummarna...
Länkar till dig i min blogg.
Kram Ingis

Michele @ {Primp} sa...

lovely sign!

Gonny sa...

Hej Susanne!
I'm from Nederländerna, but since one year we live 8 months a year in Sweden and 4 months a year in Holland. Next week we'll drive to Jämtland again and will be there in time for Christmas. It would be nice to have your very nice julklapp, I love it very much. Well, who knows. Kram Gonny

Unknown sa...

Klart jag vill vara med. Even I do not win I wish you a fantastic God Jul.

iheartsunnydays sa...

Oh Susanne - another beautiful giveaway. Its gorgeous! I would dearly love to win a Swedish sign - I would display it all year round. Have a beautiful day :)

Anonym sa...

What a generous giveaway, Susanne! I would love to win a Swedish sign... thanks for offering it to your American friends, too!
I hope you and your son are feeling better now. :)
Enjoy the rest of your weekend!
xoxo,
Jo

Anonym sa...

What a sweet giveaway! Thank you for your generosity and a chance to participate.
I love all things Scandinavian in general and Swedish in particular :)
Warm greetings from Mexico ~

Galdranorn sa...

Good morning Susanne,

a new giveaway - you are in a generous mood, aren't you :o)

A long time ago your lovely signs led me to your blog.
Now there's the opportunity to win one. Choice!

I am hoping and wishing you a wonderful Sunday.

Best wishes
Birgitt

Anonym sa...

Ahhhh, Susanne, you are spoiling us so much!
Thanks for that!
Kram, Sabine

1 Funky Woman sa...

Gorgeous and yet so simple, love it!

mcarusopartridge@gmail.com

Megan

becca sa...

Hejsan!
Jag skulle gärna vilja vara med i din utlottning och ha chans att vinna en av dina fina skyltar, jag länkar på min blogg!
Ha en mysig 2:a advent,
kram Rebecca.
PS. jag tittar in här hos dig nästan varje dag och njuter av allt fint du visar.

Monicas vita drömmar sa...

God morgon!!

Vill jättegärna vara med och få chansen om den fina jul skylten du har en så underbart inspererande blogg och kikar ofta in till dig !!!

Ha en bra andra advent :)

Kram Monica

Tigrinnan sa...

Jag vill gärna var med i utlottningen!

Camillas vita villa sa...

Hej!
Tycker såå mycket om dina fina bilder och mysiga texter. Dina skyltar är så tuffa. Ha en bra söndag,
Kram Camilla

Designbygutschi sa...

Hallo,
auch ich will mein Glück bei diesem schönen Schild probieren. Eine friedliche Vorweihnachtszeit wünsche ich dir und deinen Lieben.
Jutta

Kajsa N sa...

skyltar är ju så fina...jag vill gärna va med...fast jag inte har någon blogg.

Tess på Tilda och Mamma sa...

ÅÅÅH Vännen dina skyltar kan man inte få för många utav, självklart vill jag vara med i en liten utlottning håller tummarna. Måste ta fram alla skyltar jag beställt av dig och se vilka som hör julen till.
Ha en mysig andra advent.
Kram Theres

Cathrine sa...

Jag älskar dessa skyltar med små ord så jag hoppas nu på tur.

Kram Cathrine

Jessica Ringdahl sa...

Hej! Jag vill självklart också ha möjlighet att få en sådan fin tidig julklapp!

Ha det bra i snön!
Kram Jessica Ringdahl

Susanne sa...

Älskar skyltar och denna skulle vara perfekt härhemma även den ;) Följer din blogg och jag gillar att du ofta "hoppar" in ;)Ska länka!
kram Susanne

Anonym sa...

Gillar skyltar och vill gärna vara med och tävla. Tittar in på din blogg dagligen och uppskattar verkligen att du är så flitig med att lägga in nya inlägg så ofta.

Varma hälsningar
imoolsson@hotmail.com

LUPINUS SALON sa...

Oh...I hope, I´m the winner.... I love your blog!

Have a look on my blog, there´s also a christmas giveaway to 6th of december - join in!

All dear, Therés

LUPINUS SALON sa...

Oh...I hope, I´m the winner.... I love your blog!

Have a look on my blog, there´s also a christmas giveaway to 6th of december - join in!

All dear, Therés

Fröken Agnes sa...

Hej!

Vill gärna vara med i din utlottning! Din blogg är alldeles lovely :)))

Kram Jenny

MammaMört sa...

Så klart att jag vill vinna en så fin skylt!
Blir alltid så glad av att läsa din fina blogg och se alla inspirerande bilder!

IKT i min vardag sa...

Du textar så vackert! Det skulle vara jätteroligt att få vinna en av dina fina skyltar!

Kram Linda

Beate sa...

Jeg vil virkelig vinne det nydelige skiltet.
Fantastisk flink er du, og bloggen din er så fantastisk inspirerende.

Klem, Beate

beatekjster@gmail.com

Linda sa...

Jag vill gärna vara med! Älskar din vackra blogg :-)

fem barns mamma sa...

Jättefin, klart jag vill vara med på utlottningen!
Kram Emma

Från Mitt Kök - Susanne sa...

Jag vinner aldrig! Men jag gör ett försök och vill gärna vara med i utlottningen av din fina skylt!

Anonym sa...

ÅÅååååååååååååå jag vill jätte gärna vinna en så fin God jul skylt <3!!! Kramar Helena

Anonym sa...

What a nice sign!Please count me in.Wish you a calm and relaxing weekend!
Greetings from Germany
Elisa

Anonym sa...

Vill gärna vara med i utlottningen om den fina skylten med en lott.
Tycker du textar så vackert!

Kikar dagligen in hos dig och tidigare kommenterade jag flitigt men det har varit så mycket på sistone så orken tryter.

En fin 2:a advent önskar Renate!
wretefelt@hotmail.com

Anonym sa...

Tänk om......Då skulle jag bli så glad så glad ;-) Hälsningar från Karin i ett snöigt Skåne.
doja51@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Vill gärna vara med i utlottningen.

Skylten är så fin!


Hälsningar Gunilla
gunilla.hem@gmail.com

Anonym sa...

I love your swedish hangers and would love to be entered in the giveaway
Alison

Andreia sa...

Hello from Portugal! your blog is very beautiful! I'm trying my chance in this giveaway.

Jane sa...

What a delightful giveaway, Susanne! Fingers crossed in faraway, sunny Australia. J x

. sa...

Ooo, så söt! Vill gärna vara med! Länkar, såklart.
Kram Camilla

Mystica sa...

Would like to win this for my friend in Finland who is of Swedish origin!

C. Tvillingmamma sa...

En lott tack! ;)

priscilla sa...

I have seen these around your house and thought they were beautiful.

Miss Fanchon sa...

Simple, lovely... like your home.
I love it!

Bokcaféet i byn sa...

Hej!
Jätte fin skylt! Spännande med tävling! Önskar dig en fin andra advent!
Hälsar Anna T

Unknown sa...

Wonderful. I like your Blog. Nice greetings, Sabrina

Anonym sa...

Vill också gärna vara med i utlottningen av din fina skylt!!
//Ulrika

Anonym sa...

Halsningar fran staterna! My daughter and I love your blog (my daughter, Lily, is one year younger than Alice). Our family history goes back to Stockholm and my grandmother who came to American at the turn of the last century. We still celebrate Christmas in the traditional Swedish ways, and we would love to add this beautiful sign made by you to our Christmas decorations and celebrations!
Kram,
Jennifer and Lily

bubblefairy sa...

Gosh, your signs are always pretty. I would love to enter the give away.
Cheers Andrea

Anonym sa...

Hei igjen,
Jeg blir gjerne med i trekningen og håper på et skilt man kan knytte gode minner til.
Hilsen Hilde

itsallvintage lovisa sa...

hej

vilken fin och rofylld blogg.
va härligt. ska kolla runt lite mer.

kram lovisa

Melissa sa...

what a simple, lovely giveaway. It'd be lovely to have a piece of Christmas from your country!
Merry Christmas,
Melissa

Knils Malin sa...

Åh en sån skyllt vill jag ha, skulle passa perfekt nu när jag också bor i hus =)
Kram Malin

Anonym sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i utlottningen och ha chansen att vinna din fina skylt!!
Ha en bra 2:a advent!
Kram Katarina O

Alle mooie dingen sa...

i love your little give away... and i like to join
greetings
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Iris (Irideeën) sa...

That is great, I am in!

Anonym sa...

Hej!
Vill gärna ha en sån´fin skylt!
//Lena i s-tuna

Anonym sa...

Hei
Hadde vært koselig med et fint skilt til jul!

Anonym sa...

Hej!!
Sitter här hemma i Skäve o tittar in på din blogg igen. Du bjuder på så många fina bilder med trevlig text, man känner sig välkommen i ert mysiga hem.Samlar själv på gamla saker som jag saluför i Loppisboa här i Björänget om somrarna.
Hoppas på tur vid utlottningen av den snygga skylten.
GOD JUL ! önskar Stina

Anonym sa...

Hej, jag vill gärna vara med i utlottningen! :-)

Hälsar Annica Larsson, Ludvika.

Tillsammans Hemma sa...

Hej.
Åhhh-vad glad jag blir.
Jag som tänkt så många gånger att nu ska jag beställa några av dina fina skyltar. Men jag kommer liksom aldrig till skott????
Nu förlitar jag mig på turen i stället och hoppas på att vinna i din utlottning!
Du textar så fantastiskt fint tycker jag.
Tummarna hålls håååårt från Loo.

Gunilla sa...

Så söt:) God Jul på dig också, nu håller jag alla tummar...
Kram
gunilla.gustafsson@pp2.inet.fi

Fröken Grön sa...

En chans att vinna den där fina skylten vill man ju verkligen inte missa! (Länkar med bilden från min blogg.)
/Anna-Karin

Villa Ekström sa...

En sån fin skylt vill jag gärna ta chansen att vinna. Kram Linda

Carre sa...

Hi
Very nice give away and i love god jul for my hangers:)Great from Belgium

annaslillaflora sa...

Superfin skylt, skulle väldigt gärna hänga den här hemma.

Kram
Anna

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen av din skylt. Jag har två av dina skyltar, en Välkommen och en Ledigt/Upptaget. Så en God Jul skulle passa bra.

Hoppas på tur
Charlotte i Borlänge

Anonym sa...

Den är såå fin! Jag vill gärna vara med i utlottningen!

Hälsningar Camilla

Emma sa...

Du skriver inge strunt,din blogg är ju bara för go för att inte tala om din UNDERBARA loppis!!! =)
Vill gärna vara med och tävla om en God Jul skylt från dig.

Kram Emma

Anonym sa...

Underbart att få ge bort en av dina vackra skyltar, har själv några stycken...

kramar
Camilla i Småland

Anonym sa...

En sådan fin skylt får gärna komma hem till oss! Hoppas på tur!
/Anna I.

Anonym sa...

Jag är gärna med i utlottningen!Och tack för alla underbara tips och ideer.Har man "kört fast" kan man alltid titta in på din sida och bli inspirerad!!

Kram Lotta

cat sa...

Åhh vilken fin skylt, vill ha :D
Jag har länkat oxo.
Ha de gott, Catarina

Nadine von herz-allerliebst.de sa...

This sign is gorgeous and I would love to decorate it in our home.

A wonderful evening to you and your family,
Nadine
herz-allerliebst.de

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej svejs,

jag tittar in och läser en rad
och du gör mig väldigt glad

din blogg är så bra
och God Jul-skylten vill jag ha

ett besök på bloggen hos Suss
slutar ibland med en avskedspuss

det tycker jag är kul
och snart skall vi fira jul

Hälsningar Monica

Anonym sa...

Hej!Hoppas du är bättre i armen,så vi får fortsätta att se dina vackra bilder:)Vill gärna vara med och tävla om den fina skylten! Ha en kanonbra vecka;)//Kram Annsofie
elvegard@spray.se

red ticking sa...

love this... and everything else you do... truly gifted... xx

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar =)

Ha en riktigt skön vecka!
// Nilla H

Anonym sa...

Hej Susanne, Jag kikar in på din blogg varje och blir lika glad varje gång. Jag är gärna med i utlottningen av skylten. Ha det så gott. Kram Åsa P

Anonym sa...

Suzanne ,I love your blog! Every day it's beautiful! My daugther Alice love it to.

Me(Véronique)and Alice from France

Anonym sa...

Hejsan!
Skulle bli jätteglad om denna fina skylt blev min. Tack för inspirerande blogg.
Mvh
Ulrica

Anonym sa...

Din skylt är superfin, precis som din blogg. Hoppas på tur!!!
Kram från Gunilla i Småland

Unknown sa...

Åhhh, en sån skulle inte vara helt fel på dörren.
Dina skyltar är så fina Susanne,
Krya på dig.
Kramar

Kristin sa...

Hej!
Jag är oxå gärna med och tävlar om den finfina skylten. Hälsningar Kristin

Soulful Mama sa...

Count me in! The sign is gorgeous & I just adore your blog.

~ Clare x

ANNIKA sa...

Klart man vill va med och tävla om en av dina fina skyltar.
Hoppas nu...
gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla om en skylt, hoppas på tur.
Ha en bra dag.
Gun-Britt

Tracie~MyPetiteMaison sa...

I'd love to enter, Susanne. Would love that here in my little maison!
Happy week.
xo~Tracie

Mia sa...

Hejsan!

Är gärna med och tävlar om en tidig julklapp :)

Kram Mia

Anonym sa...

Hej Susanne!
Hoppas ni kryar på er!
Klart jag vill va me och ha chansen att få ännu en av dina fina skyltar!
Kramar Från Angelica

Faded Plains sa...

I've enjoyed your blog for some time...your home and style are amazing. Thank you so much for the chance to win something beautiful made by you.

Heather Salazar sa...

This is lovely

Thank you!!

Heather

Snögården sa...

Hej!
Är gärna med i din utlottning.
Din blogg får vardagen att bli lite lättare. Vardagslyx i all sin prakt.
Kram Anni

Ängarnas Gård / Liselotte sa...

Hej!
Vill gärna ta chansen och vinna skylten. Har fastnat för din blogg mycket för att du så frekvent gör inlägg och alltid med fina inspirerande bilder. Jag länkar.
Hälsning
Liselotte

September sa...

"Som läser mitt strunt" Va? Jag har sett massor i din blogg men aldrig någonsin strunt. *fniss* Bara massor av fint, finare och finast.

Är hur jättegärna som helst med i utlottningen av din fina GOD JUL skylt.

Varm kram och jag passar på tillfället att tacka dig för din fina blogg, jag är en av di där som alltid tittar och läser men sällan kommenterar.

Kari sa...

Jeg er innom og leser bloggen din hver dag, men er ikke flink til å legge igjen noen kommentarer. Nå forsøker jeg lykken og håper å vinne det vakre skiltet.

Kari :-)

Anonym sa...

Hello Susanne,
Hope you and your children are feeling better.
I remember the first time I went to your blog and when I saw your signs up in the corner, I fell in love with them and have admired them ever since. You do beautiful work and I would love to be included in your giveaway. I know right where I would hang it and it would stay up all year!
Have a wonderful day.
Linda

Ljusa vardag sa...

Hej!
Jag skulle mer än gärna vilja vinna en fin skylt av dig!
Mvh Anna

Jennyshemochharmoni sa...

vill gärna vinna din fina skylt! Hoppas på tur :) KRAM Jenny

Maritta sa...

Åh jag vill gärna vara med och se om jag har chansen att vinna denna underbara skylt. Länkar från min blogg.

tinkaswelt sa...

Hi, great blog! And a great give away too :-)
Wish you a lucky day
Tinka

Janean sa...

susanne, i just happened onto your blog via another. i may be too late to enter, but your sign is lovely....like your blog!

Drivtommer-Hus sa...

Hallo Susanne:-)))
Da mache ich auch sehr gerne mit:-)
Die Schilder sind toll!!
ganz ganz liebe Grüße..Kiki

Gunn Merete sa...

jeg vil gjerne være med!!!!! :)

Nora sa...

I`ll try my lucky. =)

Hem och Harmoni Marie sa...

Klart man vill vara med!
Jag länkar också...
kram Marie

Agnieszka Bloch sa...

What a nice sign!I would love to be entered in the giveaway. Greetings from Poland
Agnieszka
(aga.ocean@wp.pl)

mo sa...

Your Christmas Sign is so sweet. Merry Christmas to you. *hugs*

Jules sa...

Hello, I so hope I'm not too late. LOVE this sign!! Regards from snowy UK ... Jules xx

mo sa...

Hi! I have posted your picture on my sidebar of my blog. *petals to you*

Tina sa...

Kjempefint, vil gjerne være med!

Millan sa...

Vill gärna vara med i utlottningen & länkar även från min blogg!
Camilla

Karin sa...

Är gärna med i din tävling. Håller tummarna! //Karin (berggren.m.karin@gmail.com)

Anonym sa...

Jag är med och tävlar. :)
Kram jeanette.helgesson@etanet.se

Anonym sa...

Hej!¨
Jag är med och tävlar om den fina skylten.
Kram Johanna (pleasedontfeedthemodels@hotmail.se)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin