lördag 11 juli 2009

Byrån har hamnat på byrån!

Hej på er! Då var ännu en loppisdag till ända. Tusen tack till er alla som besökte oss idag... Det är så roligt att få träffa er likasinnade prylgalningar... *fniss*
I de flesta rum har vi plockat in små buketter med vad som finns just nu i trädgården. Det är en lyx att kunna göra så... Gratis är det och doftar gott gör det också!!!
I hallen har en liten dockskåpsbyrå fått hedersplatsen på vår hallbyrå. Det var Alice ide´. Hon sa, Kan vi inte ha dom här framme istället för att gömma dom i skåpet. Och hon har ju så rätt... Därför får bla. den här vara framme ett tag... Vilken tur att den har rätt färg och slitage också... *fniss*
Ha nu en bra helg!
Kramar i stora lass och en puss från Suss!

20 kommentarer:

Millas hem sa...

Så himla söt! Vi har två små miniatyrstolar på en byrå i vår hall!:)
Allt smått är så sött!

Godnatt Camilla

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Åå så charmigt...jag äälkar ju möbler i miniatyr ju!!!!!

Trevlig Helg!!
~~Kram ♥ Millan~~

Körsbärshöjden sa...

Så gulligt med den lilla byrån :)


Kram Kram

Johnna G sa...

Oh det var en bra idé. Ska genast ner i källaren och leta efter dotterns gamla dockskåpsmöbler. Tack för tipset!

annaslantliv sa...

Godmorgon!
Regn idag med, hoppas ni får en skön söndag trots det trista vädret. Man får baka en god kaka eller något och sprida lite härlig lukt och njutning i huset på det viset.
Vilken kul idé med byrån! Det gäller att vara kreativ.
Kram anna

Anonym sa...

Kan bara hålla med de andra! Söt byrå, fin ide.
som vanligt tack för inspirationen!
mvh/ B

Det vita dårhuset sa...

God morgon gumman!
Kände att det isade till lite där =O)

Såg de små igår men det var sååå mycket intryck att det var svårt att sortera allt...

Målade byrån igår i alla fall.
Blev om möjligt än vackrare!!!

Min andra skänk åker upp till Paloma =O) Kan bara INTE göra mig av med den ;)

Ha det gott och ta hand om dig!
Själv ska jag försöka slå mig fram bland bråtet här inne...

Ann-Catrin sa...

Morrn!

Klart att den söta byrån ska ha en herdersplats.. och som sagt.. rätt slitning har den med!!

Blommorna ja.. visst är det en lyx att kunna gå ut i sin trädgård och plocka..

hoppas allt är bra med er!
kram♥
A-C

Annas Vita Hjärtan sa...

hejsan!

Så rätt klart en sådan liten dyrfrip ska stå framme. Duktiga söta Alice!

Kram till er!

Anna

Philia sa...

Vilken UNDERBAR blogg du har... Kombinationen med dockmöbel/fullstor var så SÖT!!!

Kram Philia

STENLYCKA sa...

En så förståndig Alice du har som tyckte att den lilla söta byrån skulle stå framme. Synd att gömma så gulla dockmöbler.
Härlig söndag på er!
Kram

Börjelundskan sa...

"Himmel" vad nostalgisk jag blev när jag såg den lilla söta dockhusbyrån. Exakt en sån hade jag i mitt dockskåp när jag var liten, din dotter har alldeles rätt, den ska inte gömmas i ett skåp.

Ha det gott Kraaam Cin

Skatan sa...

Klart Alice har en byrå på byrån. Helt i sin ordning.

Hoppas allt är bra med dig. Jag är på semesterturné. Dock har jag ännu inte prickat av en enda auktion och loppis så jag känner mig mäkta svältfödd...jag smyger omkring och planerar inbrott snart...vad gör man inte för att man skall få se lite roligheter?!

Sköt om dig. Stor kram!

Anna

Unknown sa...

Blev ju bara så gulligt.

Tänk så fina idéer man får av barn.
Dom har ögon för sånt som vi inte alltid ser.

Fina bilder.

Kramisar Jeanette

Ett Vitare Hem sa...

Åh så gullig den lilla byrån var! Och visst passar den perfekt på byrån ;o)
Ha en fin kväll!
Kramis/LenaS

Kamomilla sa...

Vilken supersöt minibyrå! :)

n o r d i n g å r d e n sa...

Gullig byrå på vacker byrå, helt rätt!!! Mari.

Anonym sa...

Hehe, vad gulligt ;-)

Krams!

tre nyanser av vitt sa...

Supersött!
Kram Marie

Elisabeth, anyhow.se sa...

Där ska den bo - det ser man ju direkt nu när den är placerad!!!
Söt - galet söt var den!!! :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin