onsdag 4 juni 2008

Vinnarna!

Nu är lottdragningen gjord... Ni må tro att vi funderat och klurat hur vi skulle göra. Det blev lite för många tävlande för att göra handskrivna lappar. Kollade runt lite på andra bloggar som haft tävlingar. Såg att Maud som har den fina bloggen Gårdsromantik Havsviken hade kommit på en smart ide´. Hon klippte ut sidnumren ur en gammal bok. Helt perfekt! Snodde den ide´n direkt! Hoppas det är ok Maud?

Ni var otroligt många som ville vara med och tävla! Jättekul! Kommer nog köra fler tävlingar framöver. Helst skulle jag vilja ge er alla priser...

Här kommer i alla fall dagens vinnare...

Anton var den som fick dra vinnarna. Tyckte så synd om er som inte vann. Därför fick det bli två dragningar till...

Här har vi alla fem...

Nr: 141 Mirjam, 129: Colonial east, 178: Kristin (stockholm), 8: Kalkstenssommar, 168:Anna Krogh... Grattis till er tjejer!

Nu får ni maila till mig på me.and.alice@hotmail.com och berätta vad ni vill ha. Kom också ihåg att skriva era adresser...

Alla sakerna tillverkas av mig personligen och kommer också kunna beställas här på bloggen inom kort!

Kram till er alla!!! /Susanne och Alice

26 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Susan!
Tack så jätte mycket för det fina priset... jag vill gärna ha ett vindspel...
//Mirjam

Anonym sa...

PS. glömde visst säga att jag ska skriva ett mail till dig sen DS.
// Mirjam

Anonym sa...

Grattis till dom lyllosarna! Hänger gärna på nästa tävling också. Får hålla ögonen öppna.
Sov så gott!!
mvh Lena (:

me and alice sa...

Grattis Mirjam! Ditt vindspel kommer så fort du skickat din adress till oss!

Hej Lena!
Ledsen att du inte vann.(om du var med och tävlade?) Blir nog någon mer tävling under sommaren.

godnattkramar till er! /Susanne

Anonym sa...

Grattis till vinnarna!

My White Cottage sa...

Stort grattis till de lyckliga vinnarna! Hade ju så klart önskat att jag var en av dom, men jag får prova lyckan igen vid nästa tävling! :)

En skön helg önskar jag er båda!
Kramar från Jenny

My Lovely Things sa...

Grattis till vinnarna..
kram anna

Stämningsfullt sa...

Stort grattis till vinnarna!

Annas skattkammare sa...

Ett stort grattis till de lyckliga vinnarna!

n o r d i n g å r d e n sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna!!! Ha en skön solig dag! Mari.

ColonialEast sa...

Hej Susanne! Jag vinner aldrig och s� g�r jag och vinner din t�vling. S��� glad jag blir! Tror knappt att det �r sant att jag vunnit n�got. Jag vill j�tteg�rna ha det fina vindspelet. Kram! Och tack igen! Jag mailar dig min adress.
H�lsningar, Petra

Kallholmen sa...

Vilken tur att du ska börja sälja dina vackra skyltar.
Dom är så fina och då kommer jag att beställa hi hi
Du är super duktig på att måla,text är inte enkelt jag vet för jag har provat massor med gånger det slutar alltid med att min kära svägerska ( Caro ) får komma med pensel snäll som hon är.
Grattis till alla vinnare.
Kram Malin

Les Cotrions sa...

Hi! Thank for your kind words! They make me very happy! You have a wonderful blog! So beautiful pictures! I really love your nordic atmospheres! I spent my holiday in Sweden 3 years ago and I really enjoyed your country! And Stockholm is fantastic! I'd be very happy to have you in my favourite blogs; can we link each other??
Have a wonderful day!
Ciao
Vale

Anonym sa...

Äsch attans också. Nitlott igen. :-) Men trots att jag är en riktigt dålig förlorare (fast en ERFAREN dålig förlorare) så skickar jag ett stort GRATTIS till alla er som vann.
Jag hänger på nästa tävling igen - skam den som ger sig! :-)
Må så gott i solen
Kram Anette - blivande bloggare

Helena Dovier sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna! :-) Spännande att du ska börja sälja saker här på bloggen - det kan ju inte bli något annat än fina grejer, så bra smak som du har. Ha det gott i solen! :-)
Kram från Helena

Designe sa...

Grattis till vinnarna! :)
Trevlig helg!

Les Cotrions sa...

Hi! Thank you! I've just linked you!
Keep in touch!
Hugs
Vale

sabina sa...

Grattis till de lyckliga! Vi andra väntar på nästa utlottning redan... :)

Mamma C sa...

Ett stort grattis till alla lyckliga vinnare. Får se om man har någon tur nästa gång.
Kram Mamma C

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Grattis till vinnarna..
Och ha en skööön sommarhelg...
Kram Linda

Ullis/Leva på landet sa...

Ett stort grattis till alla vinnare!

Ha en skön helg!
Kram Ullis

Gårdsromantik sa...

Vad kul att du också gjorde så!
Man hade ju fått skrivkramp annars.

Grattis till de lyckliga vinnarna.

Kram Maud

Anonym sa...

Va! Vann jag!!!
Vill hemskt gärna ha en skylt. Min adress kommer på mail till er...
Mvh från Anna K!

MiaMaria sa...

Grattis till vinnarna!!!!!!

Ha´det så gott!
MiaMaria

P-lina sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna!!!! jag vinner aldrig så hade jag gjort det hade jag undrat om gubben va ute o vänsterprasslade hahaha.Kankse lika bra att man alldrig vinner ? ;-)

Vill köpa !!!!vill ha allt!
Hoppas det blir snart ....

Kram Kram

Kalkstenssommar sa...

Ååååå, tusen tusen tack! Precis som de andra som skriver här så brukar jag aldrig vinna. MEN, nu har jag gjort det!!!!!!!!

Jag vill väldigt gärna ha en sån där vacker skylt!

Trodde faktiskt inte det var sant när jag läste mitt namn!!!!

Tack igen,

L

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin