fredag 1 februari 2013

stockholm design week

 
pic from bldgspace
 
Hej på er!
Sitter här på fredagskvällen och planerar lite inför nästa spännande vecka som jag verkligen ser fram mot.
 
Då drar nämligen Stockholm design week igång. För mig som inte kommer ifrån tidigare startar det på måndag med Elle Interiörs designpris frukost sedan är det full fart och fullt program som Trendgruppen står för.
Tisdagen kommer spenderas nästan hela dagen på
Stockholm Furniture Light Fair och på kvällarna blir det trevliga designpartyn...
Underbart när man kan förena nytta med nöje! :)
 
 
Tidigare i dag surfade jag runt och hittade den här köksbilden och det är nog det snyggaste kök jag någonsin har sett!
Det har allt jag önskar om jag skulle få välja...
 
Fick precis veta att det är trenddrottningen Lidewij Edelkoorts kök i hennes Parisvåning.
 
Tusen tack för infon Lisbeth!
 
 
Önskar er alla en härlig fredagskväll med mycket mys!
Kram S
 
 
 
 
 

5 kommentarer:

Lisbeth Williams sa...

... och gissa vems kök det är??? Trenddrottningen Lidewij Edelkoorts kök i Parislägenheten. Jag skrev en snutt om den här: http://wabisabi-style.blogspot.se/2011/11/li-edelkorts-paris-home.html

Ha det gott i Stockholm, och gör inget jag skulle göra <3

A House With A View sa...

Ja guuud så snyggt kök!!!!!

Låter som det väntar en riktigt trevlig tripp för dig, så kul:)

Kraaaaaaaaaam aka

vitahusetochelvis sa...

Å, vilket kök! Kul med storstads tripp :)

/S

Rose Garden Malevik sa...

Hej Bästa Susanne
jisses det där låter superkuligt......varför e allt kul i Sthlm för? :)
å missa nu inte...

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Johanna sa...

MEN vilket kök-Underbart!
Varm hälsn Johanna

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin