torsdag 31 januari 2013

make your own gallery

picture via french by design
 
 
 
Som många av oss så älskar jag också samlingar av olika saker. Det gäller även tavlor och bilder.
Det är spännande att komma hem till vänner som har roliga saker på väggarna.
 
Tavlorna på bilden ovan är helt underbara och så vackert när de är i samma ljusa färgskala och hängda över hela väggen.
 
 
 
 



 
 
Gillar man blommor är det här en vacker idé och små söta oljemålningar med blommiga motiv är ganska lätta att fynda på loppisar.
 
 
 
pic from everythingfab
 
 
Gillar man inte blommorna kan man alltid samla på ramarna i stället. Här är alla ramar målade i samma färg och blir då ett konstverk i sig med sina olika former.
 
 
 
 
 
Det här gillar jag, att bara luta tavlorna lite coolt mot väggen. Snyggt!
 
Nu börjar det svida i ögonen av trötthet så det är nog bara godnatt som gäller för den här bloggerskan. Vi ses i morgon igen finingar. Dröm söta drömmar! ♥
 
Kram & Godnatt! Susanne
 
.........................................
 
I love coming home to my friends and see what they have on their walls!
Here are a few exampels of gallerys you easy can do in your home.
 
Maybe you are collecting something on your walls?
 
I really like to show things on our walls around in the house.
In my office I have pictures and memories that inspires me in my work, in our kitchen I have some of my moms recipes framed and in our hallway we have a familywall with photos...
That's all for today...
 
Goodnight sweet blogfriends! See you all tomorrow!
 
Susanne xoxo

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Suss!
Tack så hemskt mycket för all inspiration du alltid bjuder oss på. Så sant att det är spännande med saker på väggarna. jag har en vägg hos mig med bruna gammla tavelramar som jag har samlat på i många år.

Veronica

mitt liv som jag sa...

Jag gillar verkligen den översta bilden och så den med bara ramar, supersnyggt!
Hoppas du sovit gott och ha en härlig fredag! Kram Jennifer

Iwona sa...

I really like your blog:) Beautiful rooms! If you get a second, I’d love to hear your thoughts on theme my blog;) I greet:)

Gabriella sa...

Härligt med alla blommiga tavlor!=)

Karinas inspiration sa...

Fina inspirerande tavelväggar i olika stilar!
Jag gillar också att samla tavlor och bilder i grupper på väggarna!

Fin blogg med fina bilder du har;))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin