fredag 22 februari 2013

alice - dancing queen

 
photos of our alice by helena blom


Har ni sett så vackra bilder Helena har tagit på vår fina dotter.
 
Vår Alice pluggar på dansgymnasium här i grannstaden där hon dansar balett, jazz och modern dans och Helena går just nu en kurs i fotografi och fick låna vår fina Alice som modell.

Jag bara älskar dessa vackra bilder...

Helena och jag är ett riktigt bra team och vi brukar göra finfina reportage-jobb tillsammans och många av er minns helt säkert Helena när hon drev den populära bloggen Spets & Snor!


Kika in här och njut av ännu fler av hennes bilder...


..........................


Have you seen so beautiful pictures of our daughter Alice.

My dear friend Helena took these pretty photos. ♥


Love Susanne




8 kommentarer:

Lisbeth Williams sa...

Vacker mamma - vacker dotter! Helgkramar från västkusten

Marthina, Holmbytorp sa...

Wow! Helt oerhört vackert, vilka fantastiska bilder och vad fin hon är! Kram, Marthina

Miss JennyPenny sa...

Wow! Very beautiful!

Jenny

kråke sa...

Så vackert, så vackert! Vilka fantastiska bilder! Vad roligt att Helena är tillbaka:)))) Helenas inspiration och glädje är en av anledningarna till att jag började blogga:)) Så kör hårt Helena och lycka till med dina nya utmaningar!!!:)))

Kram kråke

Anonym sa...

Ja visst är vi ett bra team Susanne!!! Tycker mycket om att jobba med dig <3 kram Helena

kråke sa...

hihi, måste ju lägga till här att jag är inne hos DIG Susanne och njuter av DIN inspiration och glädje som DU sprider varje dag:)))))))))

kram kråke

Anonym sa...

Så väldigt fina bilder och så kul att få veta vart Helena tog vägen jag har fortarande hennes blogg i mina favoriter:) Ni gör utgör ett bra radarpar helt klart :)
Fin lördagkväll önskar jag er båda!!
AnneO

Anonym sa...

My name is Mary Alice. I live in Buffalo, New York, USA. I have a beautiful tall blonde dancing daughter named Alice who just turned 4 on February 7th. I love the name Alice. And your dancing Alice is beautiful, tall and blonde too. Great blog and I really like the name of it.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin