tisdag 19 februari 2013

today I need to lay my eyes on something colorful

 
 
 
 
 
pic via here
 

Efter att ha varit inomhus hela dagen framför datorn i detta gråväder och skrivit så behöver jag vila ögonen på något färgglatt!

Så vad sägs om det här glada köket! Jag får då sommarkänslor bara av att se på den färgglada tapeten och de knalliga luckorna och tänk att få svepa in sig i dessa färgglada mormorsfiltar i tvsoffan...


Nu får det vara färdigjobbat för i dag, fick helt plötsligt en sådan lust att baka någonting gott till kvällens tv.

Är ju ingen tv-tjej i vanliga fall, men på tisdagarna bänkar jag mig 21.00 för att se på Maria & Mindy.
Älskar att se på de tokiga tjejerna som bjussar så mycket på sig själva och många goda skratt får man på köpet också.


.............................

After working a whole day infront of the computer I feel that I need to rest my eyes on something colorful. What do you think about these colorful pics? I love them!

Susanne xoxo

5 kommentarer:

Vintage Market Place sa...

Absolutely love them.
I had to add color to my home.
It has changed our lives to pure happiness around here.
Amy

Karinas inspiration sa...

Härligt färgstarka bilder...precis det vi behöver nu när det är så grått ute!!!
Gillar din blogg:))

basichus sa...

Jag med, M&M älskar dem: så roligt att titta på :)

Anonym sa...

Rena chocken att se sådant på din blogg :-) Huvva

me and alice sa...

Jasså anonym, gillar du inte färgglatt? :)

Jag älskar färg, men skulle inte klara av att bo i ett så färgglatt hem dock, men vackert är det och trivs som fisken i vattnet när jag besöker vänner som har mycket färg.
Fast vårt hem förblir tyvärr ganska beiget även i fortsättningen.

kram på dig!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin